Contract


Waarom geven jullie alleen informatie aan de contracthouder en niet aan een partner of familielid?

Niet iedereen kan contact met ons opnemen en informatie over jouw contract en facturen opvragen. Onze medewerkers geven deze gegevens alleen door aan de contracthouder: degene op wiens naam het contract staat en die zijn/haar handtekening onder het contract heeft gezet. Dit doen we ter bescherming van jouw privacy. Maar soms is dit niet zo handig en wil je dat iemand anders ook alle informatie mag opvragen. Bijvoorbeeld je partner of familielid. Daarom kun je bij T-Mobile ook iemand machtigen om contractinformatie op te vragen. Dit doe je door een wachtwoord in te stellen. Alleen wanneer het wachtwoord correct wordt genoemd kan iemand anders informatie over je contract en facturen opvragen.

Wil je een wachtwoord instellen? Neem dan contact met ons op.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag