Dekking in het buitenland


Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?

Dit kan meerdere oorzaken hebben, probeer daarom eerst het volgende: 
 

  • Controleer of T-Mobile een netwerkovereenkomst heeft met het land waar je je in bevindt en met welke providers wij afspraken hebben. Niet overal in het buitenland is een mobiel netwerk beschikbaar. Let wel: T-Mobile kan geen garanties geven over het bereik en de kwaliteit van buitenlandse netwerken.
  • Controleer of je de juiste landcode intoetst. Bel je bijvoorbeeld naar Nederland, toets dan in: +31 of 0031 gevolgd door het mobiele nummer zonder de '0'.
  • Selecteer handmatig het netwerk. 
  • Het is vanuit het buitenland niet mogelijk om naar een 0900-nummer in Nederland te bellen. Meestal heeft een bedrijf hiervoor een alternatief nummer beschikbaar.

Het is ook mogelijk dat er een tijdelijke blokkade is op jouw aansluiting. Deze blokkade kan toegevoegd zijn omdat je een betalingsachterstand hebt. Heb je bovenstaande zaken gecontroleerd maar ervaar je nog steeds problemen met bellen en gebeld worden in het buitenland, neem dan vanuit het buitenland contact met ons op.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag