Betaling


Wanneer wordt de blokkade van mijn simkaart gehaald?

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken waarom je simkaart geblokkeerd kan zijn. Dit zijn de 4 meest voorkomende:

  • Als je een betalingsachterstand hebt (of had), plaatsen wij een blokkade voor bepaalde diensten. Op t-mobile.nl/betalen lees je alles over de verschillende betaalopties en leggen we ook uit hoe snel de blokkade vervolgens wordt verwijderd.
  • Als je een nieuw T-Mobile abonnement hebt, kan het zijn dat je simkaart geblokkeerd is voor bepaalde diensten. Na je eerste 2 betalingen wordt deze blokkade automatisch verwijderd.
  • Het kan ook zijn dat je ons zelf om een blokkade hebt gevraagd. Zo’n blokkade kun je dan ook zélf weer verwijderen, eenvoudig in My T-Mobile.
  • Tot slot kan het zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen een blokkade te plaatsen, om je te beschermen tegen nog meer kosten. Je kunt dan contact met ons opnemen (via 06 2400 1200) voor meer informatie.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag