Bestelling algemeen


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Heb je een mobiele telefoon besteld?

Normaal gesproken geldt: als je voor 17:30 uur hebt besteld via onze website, heb je morgen je telefoon in huis. Je krijgt dezelfde avond een e-mail van onze bezorgdienst (AMP Groep of PostNL) met meer informatie over het bezorgmoment. Als jouw bestelling niet op voorraad is, houden we je op de hoogte.

 

Bezorging via AMP Groep
Je ontvangt een e-mail van AMP zelf om een bezorging in te plannen. Je kunt zelf een bezorgdag en -tijdstip kiezen op Mijnafspraak.nl

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Afhalen in een T-Mobile winkel
Je ontvangt een bericht van de winkel zodra je telefoon daar klaar ligt.
 
Het toestel dat ik heb besteld is niet op voorraad. Wanneer kan ik er gebruik van maken?
Voor we je toestel kunnen bezorgen, heeft deze al een hele reis achter de rug. In deze video vertellen we meer.



Heb je T-Mobile Thuis besteld?
Glasvezel Internet
Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen. 

Standaard Internet
Je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Lees meer over bestellen, levering en installeren bij T-Mobile Thuis.

 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200