Wil je een klacht indienen over T-Mobile? Laat het ons binnen zes maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. T-Mobile zoekt graag samen met jou naar een oplossing. T-Mobile geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laat T-Mobile binnen die 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kunt verwachten.Lees hoe je een klacht kunt indienenMochten we er samen niet uitkomen dan kun je jouw klacht voor een bindende uitspraak voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.
We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.
Er is iets misgegaan met het verzenden van je feedback. Probeer het nogmaals.
We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.