Contact


Wat is de richtlijn klachtenbehandeling van T-Mobile?

Wil je een klacht indienen over T-Mobile? Laat het ons binnen zes maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. T-Mobile zoekt graag samen met jou naar een oplossing. T-Mobile geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laat T-Mobile binnen die 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Lees hoe je een klacht kunt indienen

Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je jouw klacht voor een bindende uitspraak voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

  • Dit kun je doen tot twaalf maanden na het ontstaan van jouw klacht bij T-Mobile.
  • Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan T-Mobile stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.
  • Zakelijke klanten kunnen zich niet wenden tot de Geschillencommissie.

Als je je abonnement online hebt afgesloten, kun je je klacht ook via het Online Dispute Resolution platform aan de Geschillencommissie voorleggen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag