Kapot


Wat is de status van de reparatie van mijn telefoon of accessoire?

Je kunt de status van de reparatie van jouw telefoon of accessoire online bekijken. Je vindt de Track & Trace code in de bevestigingsmail. Het duurt gemiddeld 2 weken voor je telefoon of accessoire is gerepareerd. Je wordt op de hoogte gehouden over de voortgang. 

Reparatie via verzekeraar
Heb je jouw toestel via de verzekeringsmaatschappij ter reparatie aangeboden? Neem dan contact op met de verzekeraar. Op onze webpagina over verzekeringen kun je zien waar je terecht kunt met je vragen.

Reparatie via Dr. Mobile 
Heb je je toestel aangemeld via Dr. Mobile? Neem dan direct contact op met Dr. Mobile.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag