Dekking in het buitenland


Wat is mijn bereik in het buitenland?

Je vindt op onze website welke afspraken wij hebben gemaakt in het buitenland.

In het dekkingsoverzicht voor particuliere en voor zakelijke klanten zie je met welke buitenlandse netwerkproviders wij afspraken hebben gemaakt. Je ziet hier ook welke dekking (2G, 3G of 4G) deze providers bieden.

Ervaar je problemen met een netwerk in het buitenland? Selecteer dan handmatig een ander netwerk. Dit kan soms helpen.

Hoe je op je toestel een ander netwerk in kunt stellen in het buitenland, staat in de handleiding van je toestel of in de T-Mobile Toestelhulp.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag