Je vindt op onze website welke afspraken wij hebben gemaakt in het buitenland.
In het dekkingsoverzicht voor particuliere en voor zakelijke klanten zie je met welke buitenlandse netwerkproviders wij afspraken hebben gemaakt. Je ziet hier ook welke dekking (2G, 3G of 4G) deze providers bieden.Ervaar je problemen met een netwerk in het buitenland? Selecteer dan handmatig een ander netwerk. Dit kan soms helpen.Hoe je op je toestel een ander netwerk in kunt stellen in het buitenland, staat in de handleiding van je toestel of in de T-Mobile Toestelhulp.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.
We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.
Er is iets misgegaan met het verzenden van je feedback. Probeer het nogmaals.
We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.