Betaling


Wat kan ik wanneer ik alleen een toestelbetaling heb?

Heb je alleen een toestelbetaling, dan hebben we met je afgesproken dat je alleen betaalt voor het toestel wat je hebt gekregen bij je contract. Je betaalt niet meer voor belminuten, datategoed of andere netwerkdiensten die onderdeel waren van je contract. Ook kan je geen gebruik meer maken van je T-Mobile simkaart en je hebt ook geen telefoonnummer meer bij T-Mobile. Dit heeft ook gevolgen voor de service die we aan je kunnen geven. Hieronder zetten we de veranderingen voor je op een rij.

My T-Mobile
Je kunt geen gebruik meer maken van My T-Mobile. Hierdoor kun je bepaalde zaken, zoals het wijzigen van je adresgegevens, niet meer zelf online doorgeven. Maar als je contact met ons opneemt regelen wij het voor je.

Factuur
Je krijgt voortaan een factuur per post. Omdat je niet meer online je factuur kan bekijken, sturen wij de factuur maandelijks naar je toe. Je hoeft niet extra te betalen hiervoor. Op de factuur staat hoeveel je per maand betaalt voor je toestel.

Toestel
Je kunt een defect toestel niet meer zelf aanmelden voor reparatie, daar heb je namelijk een My T-Mobile account voor nodig. Wel kun je veel uitleg over je toestel vinden via Toestelhulp. En als je telefoon defect is, neem dan contact met ons op.

T-Mobile Extra
Je kunt geen T-Mobile Extra artikelen meer bestellen uit de catalogus, daar heb je namelijk een My T-Mobile account voor nodig. Wel spaar je nog steeds punten voor je facturen en kun je de catalogus bekijken. Wil je een bestelling plaatsen of je puntensaldo bekijken, neem dan contact met ons op.

Wil je toch weer kunnen bellen, sms-en of mobiel internet gebruiken via T-Mobile? Dan kun je gewoon een nieuw abonnement afsluiten.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200