Status van je bestelling

Lees hier hoe je de status van je T-Mobile Thuis bestelling stap-voor-stap kunt volgen

  1. Volg je bestelling via My T-Mobile Thuis

    T-Mobile Thuis is besteld. Het is aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. Wil je weten wat er precies staat te gebeuren? En welke stappen jouw bestelling doorloopt? Volg dan je bestelling via My T-Mobile Thuis.

  2. Registratie

    Heb je je bestelling bij ons geplaatst? Per post en per e-mail ontvang je een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My T-Mobile Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken.

  3. Levering diensten

    Hoe je internet geleverd wordt, hangt af van wat voor soort internetaansluiting er op je adres is: Glasvezel of Standaard Internet (DSL).

    • Glasvezel Internet

    Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld. Komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. Onze installatiepartner Guidion neemt contact met je op om de installatiedatum met je af te spreken. Je ontvangt een e-mail en sms-bericht van de afgesproken datum en tijdstip ter bevestiging.
    Let op: De installatiedatum kan pas worden bepaald als de glasvezelaansluiting helemaal compleet is. Is je woning nog niet (helemaal) aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan zijn er soms extra werkzaamheden nodig. Welke werkzaamheden dit zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Dit zijn standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie vind je in de bevestiging van je bestelling.

    • Standaard Internet (DSL)

    Je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons Installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren.
    Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

     

  4. Bezorging Installatiepakket

    Houd je e-mail goed in de gaten voor de bezorging. Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je per mail een link waarmee je de status kunt volgen.

    Het Installatiepakket van T-Mobile wordt uiterlijk twee dagen voor de installatiedatum door PostNL of DHL bij je thuis bezorgd. Ben je op het moment van bezorging niet thuis? Geen zorgen, dan ontvang je een afhaalbewijs in de brievenbus van de pakketbezorger. Met deze bon (én een geldig legitimatiebewijs) kun je je pakket afhalen bij het aangegeven PostNL of DHL servicepunt. Haal het binnen één week op, anders wordt het pakket teruggestuurd.

  5. Installatie

    Heb je gekozen voor Glasvezel internet?
    Op de afgesproken datum komt de monteur bij je langs om de T-Mobile Thuis diensten te installeren. De installatiedatum vind je in My T-Mobile Thuis.

    Wil je weten wat de monteur komt doen tijdens de installatie? Bekijk de video en vind meer informatie op de pagina over de installatie door de monteur. Komt de installatie-afspraak toch niet zo goed uit? Deze kun deze je tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak verplaatsen. Bel hiervoor met Guidion (020-3232766 lokaal tarief).

    Heb je gekozen voor Standaard (DSL) internet?
    Je kunt vanaf de installatiedatum eenvoudig zelf je T-Mobile diensten installeren. De installatiedatum vind je in T-Mobile Thuis. Daar vind je ook alle andere informatie die je nodig hebt om My T-Mobile Thuis te installeren.

Extra korting met Klantvoordeel

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting.

Veelgestelde vragen op onze Community

Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje

Je hebt T-Mobile Thuis besteld. Gefeliciteerd! Ik kan me ook voorstellen dat je nog een vraag hebt... Lees meer

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200