Status van je bestelling

Lees hier hoe je de status van je T-Mobile Thuis bestelling stap-voor-stap kunt volgen

  1. Volg je bestelling via My T-Mobile Thuis

    T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. Wil je weten wat er precies staat te gebeuren en welke stappen jouw bestelling doorloopt, volg dan je bestelling via My T-Mobile Thuis.

  2. Registratie

    Nadat je je bestelling bij ons hebt gedaan, ontvang je per post en per e-mail een bevestiging met het contract en een link naar de algemene voorwaarden. Je My T-Mobile Thuis omgeving is nu aangemaakt. In deze bevestiging staat ook een link waar je zelf je inloggegevens kunt aanmaken.

  3. Levering

    Glasvezel Internet

    Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. Onze installatiepartner Guidion neemt contact met je op om de installatiedatum met je af te spreken. Je ontvangt een e-mail en sms-bericht van de afgesproken datum en tijdstip ter bevestiging. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je zelf je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

    Let op: De installatiedatum kan pas worden bepaald als de glasvezelaansluiting helemaal compleet is. Is je woning nog niet (helemaal) aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan zijn er soms extra werkzaamheden nodig. Welke werkzaamheden er nodig zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Deze werkzaamheden vallen onder de standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie vind je in de bevestiging van je bestelling.

    Standaard Internet

    Je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons Installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Als je geen gebruik maakt van onze Overstapservice, dan kun je je oude abonnement opzeggen. Gebruik hiervoor ons handige voorbeeld van een opzegbrief.

  4. Installatie

    De lijn wordt nu besteld. Soms zijn er extra werkzaamheden nodig om de glasvezelaansluiting bij je thuis aan te leggen. Het T-Mobile Thuis installatiepakket wordt tussen de vier en zeven dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd. Ben je niet thuis, dan ontvang je een afhaalbon. Met deze bon (én een geldig legitimatiebewijs) kun je binnen één week je pakket afhalen bij het aangegeven PostNL servicepunt.

    Heb je gekozen voor Glasvezel internet?
    Op de afgesproken datum komt de monteur bij je langs om de T-Mobile Thuis diensten te installeren. De installatiedatum vind je in My T-Mobile Thuis. Wil je weten wat de monteur komt doen tijdens de installatie? Hier vind je de video en meer informatie over de installatie door de monteur. Komt de installatie-afspraak toch niet zo goed uit, dan kun deze je tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak verplaatsen door te bellen met Guidion (088-2000151 lokaal tarief).

    Heb je gekozen voor Standaard (DSL) internet?
    Je kunt vanaf de installatiedatum zelf eenvoudig je T-Mobile Thuis diensten installeren. De installatiedatum en alle informatie die je nodig hebt om T-Mobile Thuis te kunnen installeren vind je in je My T-Mobile Thuis.

Klantvoordeel met Uit & Thuis van T-Mobile

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting.

Veelgestelde vragen op onze Community

Nieuwe aanvraag: alles op een rijtje

Je hebt T-Mobile Thuis besteld. Gefeliciteerd! Ik kan me ook voorstellen dat je nog een vraag hebt... Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community