Moet je na het aanpassen of opzeggen van je abonnement hardware terugsturen, doe dat dan meteen. Zo betaal je geen extra kosten.
Abonnement aangepast of opgezegd?
Het bedrag van je factuur verandert als je je abonnement aanpast. Je betaalt je abonnementskosten 1 maand vooruit.
Heb je te veel betaald? Verrekenen we op de eerstvolgende factuur. Je ziet dan de nieuwe abonnementskosten vanaf de ingangsdatum, en je oude abonnement verrekenen we tot deze datum.
Zo ziet dat er ongeveer uit:
Dit zie je op je factuur na een aanpassing.
Als je je abonnement aanpast, zie je dat terug op je factuur in de maand na de aanpassing. Hoe dit werkt, leggen we uit met een voorbeeld. Wel zo makkelijk. In dit geval is er in april een aanpassing geweest naar een hogere internetsnelheid. De verrekening zie je dan op de factuur in mei.
Het overzicht.
Maandelijkse kosten.
Kortingen of compensaties.
Dit zie je op je factuur na opzeggen.
Als je je abonnement opzegt, krijg je een eindfactuur. Op die factuur staan de kosten van je gebruik in de laatste maand. De kosten worden verrekend met de te veel betaalde abonnementskosten van de maand ervoor. Moet je nog iets betalen? Dan schrijven we dat bedrag automatisch van je betaalrekening.
Krijg je nog geld van ons en heb je geen openstaande bedragen? Dan storten we dit bedrag op je betaalrekening. Hoe dat er precies uitziet op je eindfactuur leggen we uit met een paar voorbeelden.
Eindfactuur maand na opzeggen.
Eindfactuur in maand van opzeggen.
Veelgestelde vragen over facturen.
Mijn Odido Internet + TV factuur klopt niet, wat kan ik doen?
Hoe pas ik mijn betaalrekening aan?
Waar vind ik een overzicht van mijn Odido facturen?
Als je factuur anders is dan verwacht.
Is je factuur hoger of lager dan normaal? We leggen je uit hoe dat komt.
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.