Uitleg over de opzet van je factuur

Heb je vragen over de opzet van je factuur? Op deze pagina lees je hoe je factuur van T-Mobile Thuis is opgebouwd.

Je T-Mobile Thuis factuur

Wanneer je factuur klaar staat in My T-Mobile Thuis, krijg je van ons een e-mail. Je factuur is simpel opgebouwd en bestaat meestal uit twee dingen:

  • Je vaste maandelijkse kosten
  • Je gebruikskosten

Soms kan er een derde onderdeel op je factuur staan: eenmalige kosten, zoals activatie- of installatiekosten. Wil je extra uitleg over de opzet? Bekijk dan onze video of lees verder op deze pagina hoe je factuur is opgebouwd.

Mijn factuur bekijken

Hoe werkt het?

Iedere maand krijg je van ons een e-mail wanneer je factuur klaar staat in My T-Mobile Thuis. Hier kun je facturen bekijken, opslaan en uitprinten. Op de factuur zie je de afschrijfdatum en de betaalrekening die bij ons bekend is. Ook staan je abonnements- en eventuele gebruikskosten op de factuur. Je betaalt je abonnementskosten een maand vooruit, je gebruikskosten een maand later.

Hoe ziet mijn factuur eruit?

Je maandelijkse factuur kan bestaan uit drie onderdelen: maandelijkse kosten, gebruikskosten en eenmalige kosten. Bekijk hieronder per onderdeel wat je op je factuur ziet.

  • De maandelijkse kosten bestaan uit je abonnementskosten en eventuele kortingen hierop. Deze betaal je altijd vooruit.

    OmschrijvingBedrag in €
    Interactieve TV abonnement 15,00
    Interactieve TV Box 5,00
    Actie: Gratis Interactieve TV Box -5,00
    Internet abonnement 50,00
    Actie: Abonnement internet, €5 korting p. mnd. -5,00
    Totaal60,00
  • De gebruikskosten bestaan uit de kosten die buiten je standaard abonnementskosten vallen. Dit zijn bijvoorbeeld belkosten en/of films en series die je hebt gekeken via Video On Demand of À la Carte.

    Je kunt je gebruikskosten voor je Vast Bellen abonnement bekijken in My T-Mobile Thuis. Deze kosten zie je de volgende maand op je factuur.

    Gebruikskosten

    Kostentabel voor gebruikskosten

    Video On Demand

    Kostentabel voor Video on Demand

  • De eenmalige kosten zijn kosten die niet bij je abonnementskosten horen. Denk hierbij aan activatie- of installatiekosten.

    OmschrijvingBedrag in €
    Activatiekosten 30,00
    Totaal30,00

Klantvoordeel op je factuur

Maak jij gebruik van Klantvoordeel en heb je korting op je factuur? Zo ziet de Klantvoordeel korting eruit op je factuur van T-Mobile Thuis.

Let op! Je Klantvoordeel kortingen van je mobiele abonnementen vind je terug op je mobiele factuur.

OmschrijvingBedrag in €
Actie: Klantvoordeel Internet Fast € 10 korting per maand. -10,00
Totaal-10,00

 

Nog geen Klantvoordeel?

Wil je weten wat Klantvoordeel is en welke voordelen je kunt krijgen door je T-Mobile Thuis abonnement met mobiele abonnementen te combineren? Bekijk dan Klantvoordeel van T-Mobile.

Is je factuur anders dan verwacht?

Is je factuur hoger of lager dan je verwacht? Dat kan verschillende redenen hebben. We leggen het je graag uit.

Bekijk uitleg Terug naar factuur

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200