Wifi-Service van T-Mobile Thuis

Lees hier hoe de Wifi-Service precies werkt en wat je ervan kunt verwachten.

Met de Wifi-Service van T-Mobile Thuis zorgen wij dat jij altijd internet en Wifi in huis hebt waar je tevreden over bent. We proberen je eerst op afstand te helpen en sturen als het nodig is een Wifi monteur naar jouw huis. Lees hier hoe de Wifi-Service precies werkt en hoe je het aanvraagt.

  1. Zelf doen

    Wist je dat heel veel Wifi-problemen zelf op te lossen zijn zonder dat er monteur aan te pas komt? Daarom hebben we een lijst opgesteld met Wifi-tips waarmee jij zelf aan de slag kan om je Wifi te verbeteren. Neem de lijst door en je bent binnen minuten een Wifi-expert!

    Ga naar Wifi-tips

  2. Samen doen

    Als het niet lukt om aan de hand van onze Wifi-tips je Wifi te verbeteren, dan kun je bellen met onze Wifi-Service of hulp vragen via onze Klantenservice op Facebook of Twitter. Wij lopen samen met je de Wifi-tips nog een keer door. We kunnen je dan helpen met eventuele onduidelijkheden en al je vragen beantwoorden. Komen we er op afstand niet uit? Dan sturen we een monteur bij je langs (stap 3 'Laten doen').

    Stel direct je vraag!

    Via Facebook

    Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur Ga naar Facebook
    Stel direct je vraag!

    Via Twitter

    Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur Ga naar Twitter

    Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

  3. Laten doen

    Wanneer we je op afstand niet kunnen helpen (Stap 2 'Samen doen'), plannen we een monteur in. De monteur komt bij je thuis en doet volgens onze Wifi-Service deze checks:

    • Een Wifi-meting op verschillende plekken in huis
    • Controle op de plek van je modem en de modem instellingen
    • Advies geven over oplossingen die past bij jouw Wifi-wensen
    • Indien nodig installeert de monteur één Wifi-versterker.Deze is gratis en in bruikleen

    Lees hier de actievoorwaarden

    Tarieven extra werkzaamheden Wifi-Service

Wifi T-Mobile

Snelheid verbeteren?

Stel je vraag aan onze Community. Daar staan deskundige klanten en onze medewerkers 24/7 voor je klaar. Zij lopen met jou alle Wifi-verbeterstappen door.

Vraag het onze community

Wil je liever telefonisch contact? Een medewerker loopt de Wifi-verbeterstappen met je door.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Veelgestelde vragen

  • Is de Wifi-Service gratis?

    De Wifi-Service is gratis voor klanten van T-Mobile Thuis. Lees de actievoorwaarden door om te checken of je gebruik kunt maken van de Wifi-Service.

     

  • Hoe snel kan een monteur langskomen?

    Nadat je ons hebt gesproken ontvang je van onze installatiepartner Guidion een e-mail met een link om zelf een afspraak in te plannen wanneer het jou uitkomt. We doen uiteraard ons best om je zo snel mogelijk te helpen zodat je weer optimaal kunt internetten.

  • Wanneer installeert de monteur een Wifi-versterker?

    De monteur doet een meting en zal je dan vertellen of je een Wifi-versterker geïnstalleerd krijgt. Als de meting van de monteur onder de grens is van 10 Mbps downloadsnelheid voor Standaard (DSL) internet of 10 Mbps downloadsnelheid voor Glasvezel internet, dan kom je in aanmerking voor een Wifi-versterker.

Veelgestelde vragen op onze Community

Help, mijn wifi valt weg!

Dit topic is hèt hulpmiddel om bij jou thuis de Wifi supersnel en stabiel te krijgen! Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail