Controleer of er een storing is
Grote netwerkstoringen melden we op onze Community. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Wil je weten of er storing is? Bekijk beide plekken:
Wel wifi, maar geen bedraad internet? Volg de drie stappen op deze pagina en los zelf makkelijk en snel je internetprobleem op.
De meeste internetproblemen los je op met stap 1 en stap 2. Werkt het daarna nog niet? Dan vind je uitgebreidere instructies in de keuzehulp van stap 3.
Grote netwerkstoringen melden we op onze Community. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Wil je weten of er storing is? Bekijk beide plekken:
In de meeste gevallen kan het helpen om de stekker van je modem uit het stopcontact te halen. Daarnaast kan het ook helpen om je apparaat uit en weer aan te zetten.
Ervaar je nog steeds problemen met je wifi? Doorloop dan de onderstaande keuzehulp.
Is het probleem daarna nog steeds niet opgelost? Dan word je aan het einde van de keuzehulp doorverwezen naar onze Klantenservice. Zo vind je altijd een oplossing met de keuzehulp.
Waarom je internet niet goed werkt kan verschillende redenen hebben. Om je de juiste oplossing aan te bieden is het belangrijk om meer over je situatie te weten. Als eerst willen we weten welk modem je in huis hebt.
Maak een keuze uit één van de onderstaande opties om verder te gaan:
Als je niet weet of je Glasvezel internet of Standaard (DSL) internet hebt, kun je dit opzoeken in My T-Mobile Thuis. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over je abonnement te vinden is.
Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.
Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.
Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?
Als je niet weet of je Glasvezel internet of Standaard (DSL) internet hebt, kun je dit opzoeken in My T-Mobile Thuis. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over je abonnement te vinden is.
Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?
Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes ACT, WAN, Fiber en WLAN groen te branden op een Draytek modem.
Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.
Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.
Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem.
De volgende lampjes horen te branden voor een werkende internetverbinding:
Bekijk de lampjes op je modem. Branden de lampjes zoals op de afbeelding?
Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.
Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.
Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal het modem van de stroom af
Wacht 30 seconden
Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!
Heeft dit geholpen?
Ben je nieuw bij T-Mobile? Je kunt je Installatiepakket pas installeren na je installatiedatum. Doe je dat eerder, dan kun je geen verbinding maken met het vaste netwerk van T-Mobile. Controleer daarom eerst wat je installatiedatum is in My T-Mobile Thuis.
Heb je nog geen My T-Mobile Thuis account? Activeer hem dan hier.
Is je installatiedatum al in gegaan, maar lukt het niet om je internet te installeren? Bekijk de stap-voor-stap instructies voor het installeren van je internet van T-Mobile.
Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem. Bij een werkende internetverbinding horen de volgende lampjes te branden op je modem:
Zo horen de lampjes te branden bij goede verbinding:
Bekijk de lampjes op je modem. Branden of knipperen de lampjes zoals beschreven?
Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem. Bij een werkende internetverbinding horen de volgende lampjes te branden op je modem:
Zo horen de lampjes te branden bij goede verbinding:
Bekijk de lampjes op je modem. Branden of knipperen de lampjes zoals beschreven?
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:
Haal het modem en Media Converter van de stroom af
Wacht 10 seconden
Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan
Wacht 30 seconden
Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!
Heeft dit geholpen?
Ben je nieuw bij T-Mobile? Je kunt je Installatiepakket pas installeren na je installatiedatum. Doe je dat eerder, dan kun je geen verbinding maken met het vaste netwerk van T-Mobile. Controleer daarom eerst wat je installatiedatum is in My T-Mobile Thuis.
Heb je nog geen My T-Mobile Thuis account? Activeer hem dan hier.
Is je installatiedatum al in gegaan, maar lukt het niet om je internet te installeren? Bekijk de stap-voor-stap instructies voor het installeren van je internet van T-Mobile.
Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?
Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes Power, WAN, Internet en WiFi (of WLAN) groen te branden op een Huawei modem.
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?
Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes Power, WAN, Internet en WiFi (of WLAN) groen te branden op een Huawei modem.
Branden de juiste lampjes?
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal je modem van de stroom in deze volgorde:
Haal de stekker uit het stopcontact
Wacht minimaal 10 seconden
Doe de stekker terug in het stopcontact
Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!
Heeft dit geholpen?
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:
Haal het modem en Media Converter van de stroom af
Wacht 10 seconden
Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan
Wacht 30 seconden
Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!
Heeft dit geholpen?
Super! Wat fijn dat je internet weer werkt.
Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:
Haal het modem en Media Converter van de stroom af
Wacht 10 seconden
Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan
Wacht 30 seconden
Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!
Heeft dit geholpen?
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Heb je de stappen doorlopen, maar werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal je modem van de stroom in deze volgorde:
Haal de stekker uit het stopcontact
Wacht minimaal 10 seconden
Doe de stekker terug in het stopcontact
Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!
Heeft dit geholpen?
Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.
Zo controleer je de kabels:
Werkt je internet na het controleren van de kabels?
Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:
Haal het modem en Media Converter van de stroom af
Wacht 10 seconden
Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan
Wacht 30 seconden
Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!
Heeft dit geholpen?
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Super, wat fijn dat je internet weer werkt!
Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Het kan inderdaad voorkomen dat je bedraad internet niet de snelheid haalt van je abonnement. Bekijk dan deze pagina. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.
Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.
Geen bedraad internet? Dat kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld een kapotte kabel. Vaak kun je problemen met je bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.
Is je bedraad internet traag? Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld door een knik in de kabel. Vaak kun je problemen met je bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.
We kunnen je op verschillende manieren helpen internet te installeren. Wat jij het prettigst vindt. Je kunt de stap-voor-stap instructie volgen maar ook leggen we in deze video uit hoe je je internet kunt installeren.
Wifi doet het, maar bedraad internet niet? Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld verkeerde kabels of overbelasting. Vaak kun je problemen met bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.