Wel Wifi geen bedraad internet

Wel wifi, maar geen bedraad internet? Volg de drie stappen op deze pagina en los zelf makkelijk en snel je internetprobleem op.

Wel wifi, maar geen bedraad internet oplossen in drie stappen

De meeste internetproblemen los je op met stap 1 en stap 2. Werkt het daarna nog niet? Dan vind je uitgebreidere instructies in de keuzehulp van stap 3.

Stap 1

Controleer of er een storing is

Grote netwerkstoringen melden we op onze Community. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Wil je weten of er storing is? Bekijk beide plekken:

Controleer eerst de Community

Controleer daarna My T-Mobile Thuis

Stap 2

Haal je modem van de stroom

In de meeste gevallen kan het helpen om de stekker van je modem uit het stopcontact te halen. Daarnaast kan het ook helpen om je apparaat uit en weer aan te zetten.

Haal de stekker uit het stopcontact

Stap 3

Doorloop de keuzehulp

Ervaar je nog steeds problemen met je wifi? Doorloop dan de onderstaande keuzehulp.

Is het probleem daarna nog steeds niet opgelost? Dan word je aan het einde van de keuzehulp doorverwezen naar onze Klantenservice. Zo vind je altijd een oplossing met de keuzehulp.

Keuzehulp bij geen bedraad internet

Heb je stap 1 en stap 2 gevolgd, maar nog steeds geen bedraad internet? Start de keuzehulp en ontdek hoe je snel je internetprobleem oplost. Aan de hand van je keuzes vind je makkelijke stap-voor-stap uitleg die past bij je situatie.

  1. Welk modem heb je in huis?

    Waarom je internet niet goed werkt kan verschillende redenen hebben. Om je de juiste oplossing aan te bieden is het belangrijk om meer over je situatie te weten. Als eerst willen we weten welk modem je in huis hebt.

    Maak een keuze uit één van de onderstande opties om verder te gaan:

  2. Heb je Glasvezel of Standaard Internet (DSL)?

    Als je niet weet of je Glasvezel internet of Standaard (DSL) internet hebt, kun je dit opzoeken in My T-Mobile Thuis. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over je abonnement te vinden is.

    Controleer je media converter. Branden deze lampjes?

    Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.

    Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.

    Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?

    Heb je Glasvezel of DSL?

    Als je niet weet of je Glasvezel internet of Standaard (DSL) internet hebt, kun je dit opzoeken in My T-Mobile Thuis. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over je abonnement te vinden is.

    Branden deze lampjes op je modem?

    Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?

    lampjescheck Draytek modem

    Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes ACT, WAN, Fiber en WLAN groen te branden op een Draytek modem.

  3. Heb je eerder wel verbinding gehad?

    Controleer je Media Converter. Branden de juiste lampjes?

    Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.

    Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.

    Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Branden deze lampjes op je modem?

    Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem.

    lampjescheck Zyxel T-54 modem

    De volgende lampjes horen te branden voor een werkende internetverbinding:

    • Power: brandt groen
    • WAN: brandt groen
    • Internet: brandt groen
    • 2.4 G en 5G: Voor goede wifi moet er minstens een van de twee branden of knipperen.

    Bekijk de lampjes op je modem. Branden de lampjes zoals op de afbeelding?

    Heb je eerder wel verbinding gehad?

    Controleer je media converter. Branden deze lampjes?

    Als je geen internet hebt, helpt het om de lampjes van je Media Converter te controleren. Daaraan kun je aflezen of je het probleem zelf kunt oplossen.

    Er zijn meerdere Media Converters in omloop bij T-Mobile. Klik op de blauwe link hieronder voor een overzicht van alle Media Converters en een beschrijving van welke lampjes er horen te branden.

    Branden de lampjes op je Media Converter zoals beschreven?

    Controleer kabels

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende  internetverbinding hoort een UTP-kabel in de WAN-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de LAN-poorten zit. 
    • De gele LAN-poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal je modem van de stroom. Werkt het nu?

    Stap 1

    Haal het modem van de stroom af

    Stap 2

    Wacht 30 seconden

    Stap 3

    Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!

    Heeft dit geholpen?

  4. Check je installatiedatum

    Ben je nieuw bij T-Mobile? Je kunt je Installatiepakket pas installeren na je installatiedatum. Doe je dat eerder, dan kun je geen verbinding maken met het vaste netwerk van T-Mobile. Controleer daarom eerst wat je installatiedatum is in My T-Mobile Thuis.

    My T-Mobile Thuis

    Heb je nog geen My T-Mobile Thuis account? Activeer hem dan hier.

    Is je installatiedatum al in gegaan, maar lukt het niet om je internet te installeren? Bekijk de stap-voor-stap instructies voor het installeren van je internet van T-Mobile.

    Branden deze lampjes?

    Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem. Bij een werkende internetverbinding horen de volgende lampjes te branden op je modem:

    lampjescheck Zyxel T-50 modem

    Zo horen de lampjes te branden bij goede verbinding:

    • Power-lamp : brandt continu groen
    • WAN-lamp : brandt continu groen
    • Internetlampje : brandt continu groen
    • Wifi 2.4G en Wifi 5G lampjes  : Voor goede wifi moet er minstens een van de twee branden of knipperen. Beide kan ook.

    Bekijk de lampjes op je modem. Branden of knipperen de lampjes zoals beschreven?

    Neem contact op

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Branden deze lampjes op je modem?

    Bij problemen met internet is het belangrijk om de lampjes van je modem te controleren. De lampjes geven soms de oorzaak aan van het probleem. Bij een werkende internetverbinding horen de volgende lampjes te branden op je modem:

    lampjescheck Zyxel T-50 modem

    Zo horen de lampjes te branden bij goede verbinding:

    • Power-lamp : brandt continu groen
    • WAN-lamp : brandt continu groen
    • Internetlampje : brandt continu groen
    • Wifi 2.4G en Wifi 5G lampjes  : Voor goede wifi moet er minstens een van de twee branden of knipperen. Beide kan ook.

    Bekijk de lampjes op je modem. Branden of knipperen de lampjes zoals beschreven?

    Controleer kabels

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Zyxel T-54 poorten

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende glasvezelinternetverbinding hoort de UTP-kabel in de blauwe WAN-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de DSL- of LAN-poorten zit.
    • De gele LAN-poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal Media Converter en modem van de stroom. Werkt het nu?

    Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!

    Heeft dit geholpen?

    Check je installatiedatum

    Ben je nieuw bij T-Mobile? Je kunt je Installatiepakket pas installeren na je installatiedatum. Doe je dat eerder, dan kun je geen verbinding maken met het vaste netwerk van T-Mobile. Controleer daarom eerst wat je installatiedatum is in My T-Mobile Thuis.

    My T-Mobile Thuis

    Heb je nog geen My T-Mobile Thuis account? Activeer hem dan hier.

    Is je installatiedatum al in gegaan, maar lukt het niet om je internet te installeren? Bekijk de stap-voor-stap instructies voor het installeren van je internet van T-Mobile.

    Branden deze lampjes op je modem?

    Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?

    lampjescheck Huawei modem

    Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes Power, WAN, Internet en WiFi (of WLAN) groen te branden op een Huawei modem.

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Branden deze lampjes op je modem?

    Ga naar je modem en controleer welke lampjes branden. Branden deze lampjes?

    lampjescheck Huawei modem

    Bij een werkende internetverbinding horen de lampjes Power, WAN, Internet en WiFi (of WLAN) groen te branden op een Huawei modem.

    Branden de juiste lampjes?

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

  5. Controleer kabels. Werkt het nu?

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Zyxel T-50 poorten DSL

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende DSL-internetverbinding hoort de DSL-kabel in de grijze DSL-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de WAN- of LAN-poorten zit. 
    • De gele LAN-poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal je modem van de stroom. Werkt het nu?

    Haal je modem van de stroom in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Stap 4

    Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!

    Heeft dit geholpen?

    Controleer kabels. Werkt het nu?

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Zyxel T-50 poorten glasvezel

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende glasvezelverbinding hoort de UTP-kabel in de blauwe WAN-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de DSL- of LAN-poorten zit. 
    • De gele LAN-poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal modem en Media Converter van de stroom. Werkt het nu?

    Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!

    Heeft dit geholpen?

    Internet werkt weer

    Super! Wat fijn dat je internet weer werkt.

    Wifi werkt weer gifje

    Haal je modem van de stroom. Helpt dit?

    Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!

    Heeft dit geholpen?

    Internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Bel Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen, maar werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Controleer kabels. Werkt het nu?

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Huawei poorten DSL

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende DSL-internetverbinding hoort de DSL-kabel in de grijze DSL-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de WAN- of LAN-poorten zit. 
    • De gele INT-poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal je modem van de stroom. Werkt het nu?

    Haal je modem van de stroom in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Stap 4

    Wacht tot je modem weer is opgestart en klaar!

    Heeft dit geholpen?

    Controleer kabels

    Branden de lampjes niet? Controleer dan de kabels die aan je modem vastzitten. Soms zijn kabels in de knoop, zitten ze los of hebben ze een knik. Dit heeft invloed op de kwaliteit van je internet. Zorg ervoor dat de kabels goed in de poorten zijn vastgeklikt.

    Huawei poorten glasvezel

    Zo controleer je de kabels:

    • Voor een werkende glasvezelverbinding hoort de UTP-kabel in de WAN-poort te zitten. Let daarbij op dat die niet in de DSL-, IPTV of INT-poorten zit. 
    • De gele poorten zijn beschikbaar om bijvoorbeeld een TV Box of andere bekabelde apparatuur op aan te sluiten, zoals een laptop of pc.
    • Ook is het belangrijk dat de stroomadapter goed is aangesloten op de power-ingang.

    Werkt je internet na het controleren van de kabels?

    Haal Media Converer en modem van de stroom. Werkt het nu?

    Haal je modem en Media Converter van de stroom. Het is belangrijk dat je dit doet in deze volgorde:

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de Media Converter weer aan

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan. Wacht tot je modem is opgestart. Klaar!

    Heeft dit geholpen?

  6. Internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer

    Neem contact op

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Verdere hulp bij geen bedraad internet

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraadt inernet werk weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Bedraad internet werkt weer

    Super, wat fijn dat je internet weer werkt!

    Wifi werkt weer gifje

    Neem contact op

    Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem daarvoor contact met ons op via de chat, telefoon of Community. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

Veelgestelde vragen

  • Het kan inderdaad voorkomen dat je bedraad internet niet de snelheid haalt van je abonnement. Bekijk dan deze pagina. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

  • Geen bedraad internet? Dat kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld een kapotte kabel. Vaak kun je problemen met je bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.

  • Is je bedraad internet traag? Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld door een knik in de kabel. Vaak kun je problemen met je bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.

  • We kunnen je op verschillende manieren helpen internet te installeren. Wat jij het prettigst vindt. Je kunt de stap-voor-stap instructie volgen maar ook leggen we in deze video uit hoe je je internet kunt installeren.

  • Wifi doet het, maar bedraad internet niet? Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld verkeerde kabels of overbelasting. Vaak kun je problemen met bedraad internet zelf oplossen. Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je bedraad internetprobleem.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200