Wifipunt probleem

Werkt je wifipunt minder goed of helemaal niet meer? Volg de drie stappen op deze pagina en los zelf makkelijk en snel je wifipunt probleem op.

Wifipunt probleem oplossen in drie stappen

De meeste wifipunt problemen los je op met stap 1 en stap 2. Werkt het daarna nog niet? Dan vind je uitgebreidere instructies in de keuzehulp van stap 3.

Stap 1

Controleer of er een storing is

Grote netwerkstoringen melden we op onze Community. Lokale storingen melden we alleen in My T-Mobile Thuis. Wil je weten of er storing is? Bekijk beide plekken:

Controleer eerst de Community

Controleer daarna My T-Mobile Thuis

Stap 2

Haal je modem van de stroom

In de meeste gevallen kan het helpen om de stekker van je modem uit het stopcontact te halen. Daarnaast kan het ook helpen om je apparaat uit en weer aan te zetten.

Haal de stekker uit het stopcontact

Stap 3

Doorloop de keuzehulp

Ervaar je nog steeds problemen met je wifi? Doorloop dan de onderstaande keuzehulp.

Is het probleem daarna nog steeds niet opgelost? Dan word je aan het einde van de keuzehulp doorverwezen naar onze Klantenservice. Zo vind je altijd een oplossing met de keuzehulp.

Keuzehulp bij wifipunt problemen

Heb je stap 1 en stap 2 gevolgd, maar nog steeds problemen met je wifi-punt? Start de keuzehulp en ontdek hoe je snel je wifi-punt probleem oplost. Aan de hand van je keuzes vind je makkelijke stap-voor-stap uitleg die past bij je situatie.

  1. Wat voor wifipunt of wifiversterker heb je?

  2. Welk modem heb je?

    Welk probleem ervaar je?

    Welk probleem ervaar je?

  3. Haal je wifipunt(en) van de stroom en controleer of wifi op je modem aanstaat

    Als eerste gaan we controleren of het probleem aan je wifipunt(en) zelf ligt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Haal je wifipunt(en) van de stroom, zodat ze compleet uit staan.
    2. Ga naar je modem.
    3. Controleer of ten minste een van de twee wifilampjes   op je modem branden.

    Heb je dit gedaan? Ga verder naar de volgende stap.

    Bedraad

    Is je wifipunt bedraad aangesloten?

    Bedraad

    Is je wifipunt bedraad aangesloten?

    Staat de versterker aan?

    Controleer of de stekker goed in stopcontact zit. Gaat de versterker weer aan?

    Pas het wifi kanaal van je modem aan

    Soms zijn er te veel draadloze verbindingen actief op hetzelfde Wifi-kanaal. Dit kan ervoor zorgen dat het signaal wordt verstoord.

    Wifi-kanaal scan

    In Nederland kun je kiezen uit 13 kanalen. Controleer daarom eerst welk kanaal het minst druk is. Hiervoor kun je gebruikmaken van Wifi analyzer apps op je smartphone of tablet. Deze apps laten je zien welke kanalen in de buurt van je modem druk bezet zijn. En welke je eventueel een beter Wifi-bereik kunnen bieden.

    • Bekijk de Android Wifi analyzer app
    • Voor Apple zijn er diverse apps te vinden in de App Store met dezelfde functionaliteit. Gebruik hiervoor de zoekterm 'Wifi analyzer'

    Tip! Gebruik de app in de avond, dit is de drukste periode.

    Pas het Wifi-kanaal aan

    Als je weet welk kanaal het beste bij jou thuis past, kun je je Wifi-kanaal aanpassen. Het Wifi-kanaal aanpassen kun je heel eenvoudig zelf in My T-Mobile Thuis regelen. Klik hieronder om direct naar de juiste pagina te gaan.

    Inloggen op het modem om je Wifi-kanaal aan te passen kan ook. Klik hieronder op de handleiding voor het modem dat jij thuis hebt.

    Zyxel - Kanaal aanpassen

    Huawei - Kanaal aanpassen

    Draytek 2130 - Kanaal aanpassen

    Draytek 2132 - Kanaal aanpassen

    Tip! Probeer het nieuwe kanaal in de avond uit. Dit is de drukste periode. Test gedurende enkele uren. Heb je nog vragen hierover? Stel deze op de Community.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. Heb je Standaard Internet dan vind je de WPS knop aan de zijkant van je modem. Heb je Glasvezel Internet dan vind je de WPS knop aan de onderkant,

    Stap 3

    De repeater en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Staat de versterker aan?

    Controleer of stekker goed in stopcontact zit. Gaat de versterker weer aan?

    Pas het wifikanaal van je modem aan

    Soms zijn er te veel draadloze verbindingen actief op hetzelfde wifikanaal. Dit kan ervoor zorgen dat het signaal wordt verstoord.

    Wifikanaal scan

    In Nederland kun je kiezen uit 13 kanalen. Controleer daarom eerst welk kanaal het minst druk is. Hiervoor kun je gebruikmaken van Wifi analyzer apps op je smartphone of tablet. Deze apps laten je zien welke kanalen in de buurt van je modem druk bezet zijn. En welke je eventueel een beter Wifi-bereik kunnen bieden.

    • Bekijk de Android Wifi analyzer app
    • Voor Apple zijn er diverse apps te vinden in de App Store met dezelfde functionaliteit. Gebruik hiervoor de zoekterm 'Wifi analyzer'

    Tip! Gebruik de app in de avond, dit is de drukste periode.

    Pas het Wifi-kanaal aan

    Als je weet welk kanaal het beste bij jou thuis past, kun je je wifikanaal aanpassen. Het Wifi-kanaal aanpassen kun je heel eenvoudig zelf in My T-Mobile Thuis regelen. Klik op de button hieronder en log in.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Heb je het wifikanaal aangepast? Controleer daarna de signaalsterkte van je wifiversterker. Branden er minstens drie lampjes op de versterker?

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. Heb je Standaard Internet dan vind je de WPS knop aan de zijkant van je modem. Heb je Glasvezel Internet dan vind je de WPS knop aan de onderkant,

    Stap 3

    De repeater en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Wat is je bereik nu?

  4. Dichtbij modem

    Nu je wifipunten uit staan, gaan we testen of de wifi van je modem goed werkt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Ga dichtbij je modem staan met een mobiele telefoon of tablet in de hand.
      Tip: Zorg dat je niet verder dan twee meter van het modem verwijderd bent.
    2. Controleer nu je wifiverbinding. Speel bijvoorbeeld een online filmpje af op je mobiele telefoon of laptop.

    Heb je dichtbij het modem wel goede wifi?

    Haal je wifipunt(en) van de stroom en controleer of wifi op je moden aanstaat

    Als eerste gaan we controleren of het probleem aan je wifipunt(en) zelf ligt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Haal je wifipunt(en) van de stroom, zodat ze compleet uit staan.
    2. Ga naar je modem.
    3. Controleer of ten minste een van de twee wifilampjes   op je modem branden.

    Heb je dit gedaan? Ga verder naar de volgende stap.

    Bedraad aansluiten

    Sluit je eerste wifipunt bedraad aan en zet je wifipunt uit. Verbind vervolgens je modem opnieuw met je wifipunt.

    Ga naar de volgende stap.

    Haal je wifipunt(en) van de stroom en controleer of wifi op je moden aanstaat

    Als eerste gaan we controleren of het probleem aan je wifipunt(en) zelf ligt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Haal je wifipunt(en) van de stroom, zodat ze compleet uit staan.
    2. Ga naar je modem.
    3. Controleer of ten minste een van de twee wifilampjes   op je modem branden.

    Heb je dit gedaan? Ga verder naar de volgende stap.

    Bedraad aansluiten

    Sluit je eerste wifipunt bedraad aan en zet je wifipunt uit. Verbind vervolgens je modem opnieuw met je wifipunt.

    Ga naar de volgende stap.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer een ander stopcontact

    Soms werkt een wifiversterker niet door problemen met het stopcontact. Probeer een ander stopcontact in de buurt van je modem. Het lampje 'power' gaat meteen knipperen als de versterker aangaat. 

    Gaat de wifiversteker nu weer aan?

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Verplaats de wifiversterker tot je minimaal 3 lampjes bereik hebt.

    Heb je minimaal 3 lampjes bereik? Ga dan verder naar de volgende stap.

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Verplaats wifipunt tot bereik minimaal 3 lampjes is

    Je probleem is opgelost

    Gaat je wifiversterker weer aan? Gefeliciteerd! Je versterker werkt weer. 

    Wifi werkt weer gifje

    Probeer een ander stopcontact

    Soms werkt een wifiversterker niet door problemen met het stopcontact. Probeer een ander stopcontact in de buurt van je modem. Het lampje 'power' gaat meteen knipperen als de versterker aangaat. 

    Gaat de wifiversteker nu weer aan?

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Bedraad aansluiten

    Sluit je wifiversterker bedraad aan en verbind vervolgens je modem opnieuw met je wifiversterker. 

    Is je bereik nu beter?

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Bedraad aansluiten

    Sluit je wifiversterker bedraad aan en verbind vervolgens je modem opnieuw met je wifiversterker. 

    Is je bereik nu beter?

  5. Het probleem ligt niet aan je wifipunt(en)

    Heb je dicthbij het modem last van slechte wifi terwijl je wifipunt(en) uit staat? Dan ligt het wifiprobleem niet aan je wifipunt(en), maar aan de bron van het wifisignaal zelf. Volg hiervoor de keuzehulp voor slechte wifi.

    Keuzehulp slechte wifi

    Zet alles weer zoals het eerst was

    Nu we een algemeen wifiprobleem hebben uitgesloten, gaan we verder met uitzoeken van je wifipunt probleem. Zet daarvoor alles terug zoals het eerst was.

    Steek de stekker van je wifipunt(en) terug in het stopcontact. En zet de wifi-instellingen van je modem terug zoals het was.

    Klaar? Ga naar de volgende stap.

    Dichtbij modem

    Nu je wifipunten uit staan, gaan we testen of de wifi van je modem goed werkt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Ga dichtbij je modem staan met een mobiele telefoon of tablet in de hand.
      Tip: Zorg dat je niet verder dan twee meter van het modem verwijderd bent.
    2. Controleer nu je wifiverbinding. Speel bijvoorbeeld een online filmpje af op je mobiele telefoon of laptop.

    Heb je dichtbij het modem wel goede wifi?

    Dichtbij modem

    Nu je wifipunten uit staan, gaan we testen of de wifi van je modem goed werkt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Ga dichtbij je modem staan met een mobiele telefoon of tablet in de hand.
      Tip: Zorg dat je niet verder dan twee meter van het modem verwijderd bent.
    2. Controleer nu je wifiverbinding. Speel bijvoorbeeld een online filmpje af op je mobiele telefoon of laptop.

    Heb je dichtbij het modem wel goede wifi?

    Dichtbij modem

    Nu je wifipunten uit staan, gaan we testen of de wifi van je modem goed werkt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Ga dichtbij je modem staan met een mobiele telefoon of tablet in de hand.
      Tip: Zorg dat je niet verder dan twee meter van het modem verwijderd bent.
    2. Controleer nu je wifiverbinding. Speel bijvoorbeeld een online filmpje af op je mobiele telefoon of laptop.

    Heb je dichtbij het modem wel goede wifi?

    Dichtbij modem

    Nu je wifipunten uit staan, gaan we testen of de wifi van je modem goed werkt. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Ga dichtbij je modem staan met een mobiele telefoon of tablet in de hand.
      Tip: Zorg dat je niet verder dan twee meter van het modem verwijderd bent.
    2. Controleer nu je wifiverbinding. Speel bijvoorbeeld een online filmpje af op je mobiele telefoon of laptop.

    Heb je dichtbij het modem wel goede wifi?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Je box moet waarschijnlijk vervangen worden. Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Haal je verstekker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Je probleem is opgelost

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Tip: Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Je wifiversteker moet waarschijnlijk vervangen worden. Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Wifiversterker verplaatsen

    Verplaats je wifiversterker tot je minimaal 3 lampjes bereik hebt. Heb je minimaal 3 lampjes bereik? Ga dan verder met de volgende stap.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Wifipunt verplaatsen

    Verplaats je wifiversterker tot je minimaal 3 lampjes bereik hebt. Heb je minimaal 3 lampjes bereik? Ga dan verder met de volgende stap.

  6. Opnieuw verbinden

    Problemen met het wifipunt kunnen ook komen door het apparaat waarmee je op het internet zit, zoals je mobiele telefoon of tablet. In sommige gevallen helpt het om de wififunctie van het apparaat even uit- en aan te zetten. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Zet de wififunctie op je apparaat uit
    2. Wacht 10 seconden
    3. Zet de wififunctie op je apparaat weer aan en verbind opnieuw.

    Is het wifipunt probleem nu opgelost?

    Het probleem ligt niet aan je wifipunt(en)

    Heb je dicthbij het modem last van slechte wifi terwijl je wifipunt(en) uit staat? Dan ligt het wifiprobleem niet aan je wifipunt(en), maar aan de bron van het wifisignaal zelf. Volg hiervoor de keuzehulp voor slechte wifi.

    Keuzehulp slechte wifi

    Zet alles weer zoals het eerst was

    Nu we een algemeen wifiprobleem hebben uitgesloten, gaan we verder met uitzoeken van je wifipunt probleem. Zet daarvoor alles terug zoals het eerst was.

    Steek de stekker van je wifipunt(en) terug in het stopcontact en zet je wifi weer aan.

    Is je wifipunt probleem opgelost?

    Het probleem ligt niet aan je wifipunt(en)

    Heb je dicthbij het modem last van slechte wifi terwijl je wifipunt(en) uit staat? Dan ligt het wifiprobleem niet aan je wifipunt(en), maar aan de bron van het wifisignaal zelf. Volg hiervoor de keuzehulp voor slechte wifi.

    Keuzehulp slechte wifi

    Terugzetten en opnieuw verbinden

    Nu we een algemeen wifiprobleem hebben uitgesloten, gaan we verder met uitzoeken van je wifipunt probleem. Zet daarvoor alles terug zoals het eerst was.

    Steek de stekker van je wifipunt(en) terug in het stopcontact. En zet de wifi-instellingen van je modem terug zoals het was. Problemen met het wifipunt kunnen ook komen door het apparaat waarmee je op het internet zit, zoals je mobiele telefoon of tablet. In sommige gevallen helpt het om de wififunctie van het apparaat even uit- en aan te zetten. Volg daarvoor deze stappen:

    1. Zet de wififunctie op je apparaat uit
    2. Wacht 10 seconden
    3. Zet de wififunctie op je apparaat weer aan en verbind opnieuw.

    Is het wifipunt probleem nu opgelost?

    Het probleem ligt niet aan je wifipunt(en)

    Heb je dicthbij het modem last van slechte wifi terwijl je wifipunt(en) uit staat? Dan ligt het wifiprobleem niet aan je wifipunt(en), maar aan de bron van het wifisignaal zelf. Volg hiervoor de keuzehulp voor slechte wifi.

    Keuzehulp slechte wifi

    Zet alles weer zoals het eerst was

    Nu we een algemeen wifiprobleem hebben uitgesloten, gaan we verder met uitzoeken van je wifipunt probleem. Zet daarvoor alles terug zoals het eerst was.

    Steek de stekker van je wifipunt(en) terug in het stopcontact en zet je wifi weer aan.

    Is je wifipunt probleem opgelost?

    Het probleem ligt niet aan je wifipunt(en)

    Heb je dicthbij het modem last van slechte wifi terwijl je wifipunt(en) uit staat? Dan ligt het wifiprobleem niet aan je wifipunt(en), maar aan de bron van het wifisignaal zelf. Volg hiervoor de keuzehulp voor slechte wifi.

    Keuzehulp slechte wifi

    Zet alles weer zoals het eerst was

    Nu we een algemeen wifiprobleem hebben uitgesloten, gaan we verder met uitzoeken van je wifipunt probleem. Zet daarvoor alles terug zoals het eerst was.

    Steek de stekker van je wifipunt(en) terug in het stopcontact. En zet de wifi-instellingen van je modem terug zoals het was.

    Is het gelukt?

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. Heb je Standaard Internet dan vind je de WPS knop aan de zijkant van je modem. Heb je Glasvezel Internet dan vind je de WPS knop aan de onderkant,

    Stap 3

    De repeater en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. Heb je Standaard Internet dan vind je de WPS knop aan de zijkant van je modem. Heb je Glasvezel Internet dan vind je de WPS knop aan de onderkant,

    Stap 3

    De repeater en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS-snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zorg ervoor dat je in de buurt van je modem bent. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS-knop van de versterker tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de led "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. 

    Stap 3

    De versterker en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Haal je verstekker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

    Verbind wifiversterker opnieuw WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifiverbinding tot stand met je wifiversterker. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. 

    Stap 3

    De versterker en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Haal je versterker van de stroom

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal de stekker uit het stopcontact

    Timer

    Stap 2

    Wacht minimaal 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Doe de stekker terug in het stopcontact

    Aan/uit-knop

    Stap 4

    Wacht tot je versterker weer is opgestart en klaar!

    Heb je een Huawei modem of een Zyxel modem in combinatie met een Media Converter? Dan kan het helpen om ook de Media Converter van de stroom te halen.

    Stopcontact

    Stap 1

    Haal het modem en Media Converter van de stroom af

    Timer

    Stap 2

    Wacht 10 seconden

    Stekker

    Stap 3

    Sluit eerst alleen de mediaconverter weer aan

    Timer

    Stap 4

    Wacht 30 seconden

    T-Mobile modem

    Stap 5

    Sluit nu het modem weer aan

    Heeft dit geholpen?

  7. Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost. 

    Wat is het probleem met je wifipunt?

    Het is gelukt!

    Super! Je wifipunt probleem is opgelost.

    Wat is het probleem met je wifipunt?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem opgelost is.

    Wat is het probleem met je wifipunt?

    Het is gelukt!

    Super! Je wifipunt probleem is opgelost.

    Wat is het probleem met je wifipunt?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wiifpunt probleem is opgelost.

    Wat is het probleem met je wifipunt?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Je box moet waarschijnlijk vervangen worden. Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifiverbinding tot stand met je wifiversterker. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. 

    Stap 3

    De versterker en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifi-verbinding tot stand. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. Heb je Standaard Internet dan vind je de WPS knop aan de zijkant van je modem. Heb je Glasvezel Internet dan vind je de WPS knop aan de onderkant,

    Stap 3

    De repeater en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Je probleem is opgelost

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Factory reset

    Werkt de versterker nog steeds niet goed? Doe dan een factory reset. Houd daarvoor de WLAN-knop 10-15 seconden ingedrukt.

    Is de factory reset gelukt? Na een factory reset moet je de versterker opnieuw koppelen met je modem. 

    Druk op 'Volgende stap' om te lezen hoe je de versterker opnieuw koppelt.

  8. Aanzetten en controleren

    Het Wifi-punt heeft stroom nodig voor een goede werking. Controleer beide uiteindes van de stroomadapter. Is het goed aangesloten op het stopcontact en de power-ingang van het wifipunt?
    Tip: Als je twee of meer wifipunten hebt, kun je de stroomadapters omwisselen om te zien of dat beter is.

    Reageert het wifipunt nu wel?

    Verbinding controleren

    Je Wifi-punt heeft een goede verbinding met het modem nodig om goed te werken. Het link-lampje aan de voorkant van je Wifi-punt geeft aan of het verbonden is met het modem:

    Oranje link-lampje

    Het wifipunt is verbonden. Je mag het wifipunt verder weg plaatsen om je netwerk uit te breiden als je wilt, maar het hoeft niet.

    Groen link-lampje

    Het wifipunt is verbonden en staat op een goede plek.

    Rood link-lampje

    Het wifipunt is verbonden, maar het staat wel ver weg. Verplaats het wifipunt op een plek waar het link-lampje groen of oranje brandt.

    Link-lampje brandt niet

    Het wifipunt is niet verbonden of staat uit. Verbind het wifipunt opnieuw.

    Brand het link-lampje niet? Verbind dan opnieuw met je modem. Op de installatiepagina vind je instructies voor het verbinden van je wifipunt.

    Is het probleem met je wifipunt opgelost?

    Aanzetten en controleren

    Het Wifi-punt heeft stroom nodig voor een goede werking. Controleer beide uiteindes van de stroomadapter. Is het goed aangesloten op het stopcontact en de power-ingang van het wifipunt?
    Tip: Als je twee of meer wifipunten hebt, kun je de stroomadapters omwisselen om te zien of dat beter is.

    Reageert het wifipunt nu wel?

    Verbinding controleren

    Je Wifi-punt heeft een goede verbinding met het modem nodig om goed te werken. Het link-lampje aan de voorkant van je Wifi-punt geeft aan of het verbonden is met het modem:

    Oranje link-lampje

    Het wifipunt is verbonden. Je mag het wifipunt verder weg plaatsen om je netwerk uit te breiden als je wilt, maar het hoeft niet.

    Groen link-lampje

    Het wifipunt is verbonden en staat op een goede plek.

    Rood link-lampje

    Het wifipunt is verbonden, maar het staat wel ver weg. Verplaats het wifipunt op een plek waar het link-lampje groen of oranje brandt.

    Link-lampje brandt niet

    Het wifipunt is niet verbonden of staat uit. Verbind het wifipunt opnieuw.

    Brand het link-lampje niet? Verbind dan opnieuw met je modem. Op de installatiepagina vind je instructies voor het verbinden van je wifipunt.

    Is het probleem met je wifipunt opgelost?

    Aanzetten en controleren

    Het Wifi-punt heeft stroom nodig voor een goede werking. Controleer beide uiteindes van de stroomadapter. Is het goed aangesloten op het stopcontact en de power-ingang van het wifipunt?
    Tip: Als je twee of meer wifipunten hebt, kun je de stroomadapters omwisselen om te zien of dat beter is.

    Reageert het wifipunt nu wel?

    Verbinding controleren

    Je Wifi-punt heeft een goede verbinding met het modem nodig om goed te werken. Het link-lampje aan de voorkant van je Wifi-punt geeft aan of het verbonden is met het modem:

    Oranje link-lampje

    Het wifipunt is verbonden. Je mag het wifipunt verder weg plaatsen om je netwerk uit te breiden als je wilt, maar het hoeft niet.

    Groen link-lampje

    Het wifipunt is verbonden en staat op een goede plek.

    Rood link-lampje

    Het wifipunt is verbonden, maar het staat wel ver weg. Verplaats het wifipunt op een plek waar het link-lampje groen of oranje brandt.

    Link-lampje brandt niet

    Het wifipunt is niet verbonden of staat uit. Verbind het wifipunt opnieuw.

    Brand het link-lampje niet? Verbind dan opnieuw met je modem. Op de installatiepagina vind je instructies voor het verbinden van je wifipunt.

    Is het probleem met je wifipunt opgelost?

    Aanzetten en controleren

    Het Wifi-punt heeft stroom nodig voor een goede werking. Controleer beide uiteindes van de stroomadapter. Is het goed aangesloten op het stopcontact en de power-ingang van het wifipunt?
    Tip: Als je twee of meer wifipunten hebt, kun je de stroomadapters omwisselen om te zien of dat beter is.

    Reageert het wifipunt nu wel?

    Verbinding controleren

    Je Wifi-punt heeft een goede verbinding met het modem nodig om goed te werken. Het link-lampje aan de voorkant van je Wifi-punt geeft aan of het verbonden is met het modem:

    Oranje link-lampje

    Het wifipunt is verbonden. Je mag het wifipunt verder weg plaatsen om je netwerk uit te breiden als je wilt, maar het hoeft niet.

    Groen link-lampje

    Het wifipunt is verbonden en staat op een goede plek.

    Rood link-lampje

    Het wifipunt is verbonden, maar het staat wel ver weg. Verplaats het wifipunt op een plek waar het link-lampje groen of oranje brandt.

    Link-lampje brandt niet

    Het wifipunt is niet verbonden of staat uit. Verbind het wifipunt opnieuw.

    Brand het link-lampje niet? Verbind dan opnieuw met je modem. Op de installatiepagina vind je instructies voor het verbinden van je wifipunt.

    Is het probleem met je wifipunt opgelost?

    Aanzetten en controleren

    Het Wifi-punt heeft stroom nodig voor een goede werking. Controleer beide uiteindes van de stroomadapter. Is het goed aangesloten op het stopcontact en de power-ingang van het wifipunt?
    Tip: Als je twee of meer wifipunten hebt, kun je de stroomadapters omwisselen om te zien of dat beter is.

    Reageert het wifipunt nu wel?

    Verbinding controleren

    Je Wifi-punt heeft een goede verbinding met het modem nodig om goed te werken. Het link-lampje aan de voorkant van je Wifi-punt geeft aan of het verbonden is met het modem:

    Oranje link-lampje

    Het wifipunt is verbonden. Je mag het wifipunt verder weg plaatsen om je netwerk uit te breiden als je wilt, maar het hoeft niet.

    Groen link-lampje

    Het wifipunt is verbonden en staat op een goede plek.

    Rood link-lampje

    Het wifipunt is verbonden, maar het staat wel ver weg. Verplaats het wifipunt op een plek waar het link-lampje groen of oranje brandt.

    Link-lampje brandt niet

    Het wifipunt is niet verbonden of staat uit. Verbind het wifipunt opnieuw.

    Brand het link-lampje niet? Verbind dan opnieuw met je modem. Op de installatiepagina vind je instructies voor het verbinden van je wifipunt.

    Is het probleem met je wifipunt opgelost?

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Verbind wifiversterker opnieuw met WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifiverbinding tot stand met je wifiversterker. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. 

    Stap 3

    De versterker en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

    Verbind wifiversterker opnieuw WPS-knop

    Met de WPS snelverbinding breng je snel en eenvoudig een veilige wifiverbinding tot stand met je wifiversterker. Zo werkt het:

    Stap 1

    Druk op de WPS knop op de repeater tot de LED "WLAN" knippert (ongeveer 6 seconden).

    Stap 2

    Druk binnen 2 minuten op de WPS knop van je modem (ongeveer 2 seconden, tot de les "WPS" knippert), waardoor de WPS snel verbinding wordt gestart. 

    Stap 3

    De versterker en het modem brengen nu automatisch een beveligde verbinding tot stand. De WLAN LEDS van beide apparten branden continu.

    Is je wifiversterker opnieuw verbonden?

  9. Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer ander stopcontact

    Probeer een ander stopcontact en sluit de stroomadapter van modem aan op je wifipunt.

    Gaat je wifipunt nu wel aan?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer goed doet.

    Doe een factory reset

    Druk de WLAN-knop 10-15 seconden in. Werkt je wifipunt na de factory reset nog steeds niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer ander stopcontact

    Probeer een ander stopcontact en sluit de stroomadapter van modem aan op je wifipunt.

    Doet je wifipunt het weer goed?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer goed doet.

    Doe een factory reset

    Druk de WLAN-knop 10-15 seconden in. Werkt je wifipunt na de factory reset nog steeds niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer ander stopcontact

    Probeer een ander stopcontact en sluit de stroomadapter van modem aan op je wifipunt.

    Gaat je wifipunt nu wel aan?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer goed doet.

    Doe een factory reset

    Druk de WLAN-knop 10-15 seconden in. Werkt je wifipunt na de factory reset nog steeds niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer ander stopcontact

    Probeer een ander stopcontact en sluit de stroomadapter van modem aan op je wifipunt.

    Doet je wifipunt het weer goed?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer goed doet.

    Doe een factory reset

    Druk de WLAN-knop 10-15 seconden in. Werkt je wifipunt na de factory reset nog steeds niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt probleem is opgelost.

    Probeer ander stopcontact

    Probeer een ander stopcontact en sluit de stroomadapter van modem aan op je wifipunt.

    Gaat je wifipunt nu wel aan?

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer goed doet.

    Doe een factory reset

    Druk de WLAN-knop 10-15 seconden in. Werkt je wifipunt na de factory reset nog steeds niet goed? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wifi werkt weer gifje

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Je probleem is opgelost!

    Super! Wat fijn dat je wifiversterker het weer doet. 

    Wil je een nog sneller en groter wifinetwerk in huis? Vraag dan Wifi Plus aan. Daarmee haal je de nieuwe generatie wifiverstekers van T-Mobile in huis met de mesh-technologie.

    Wifi Plus aanvragen

    Neem contact op met onze Klantenservice

    Heb je de stappen doorlopen en werkt je wifiversterker nog steeds niet? Je box moet waarschijnlijk vervangen worden. Voor dit probleem heb je verdere hulp nodig van onze Klantenservice. Neem contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk verder.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Ook op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

  10. Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer aangaat. Om er voor te zorgen dat dit probleem niet nog een keer voorkomt, heb je een nieuwe stroomadapter nodig. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Helaas lukt het nu om je wifipunt probleem op te lossen met deze keuzehulp. Het probleem ligt waarschijnlijk aan je wifipunt zelf en moet vervangen worden. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer aangaat. Om er voor te zorgen dat dit probleem niet nog een keer voorkomt, heb je een nieuwe stroomadapter nodig. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Helaas lukt het nu om je wifipunt probleem op te lossen met deze keuzehulp. Het probleem ligt waarschijnlijk aan je wifipunt zelf en moet vervangen worden. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer aangaat. Om er voor te zorgen dat dit probleem niet nog een keer voorkomt, heb je een nieuwe stroomadapter nodig. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Helaas lukt het nu om je wifipunt probleem op te lossen met deze keuzehulp. Het probleem ligt waarschijnlijk aan je wifipunt zelf en moet vervangen worden. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer aangaat. Om er voor te zorgen dat dit probleem niet nog een keer voorkomt, heb je een nieuwe stroomadapter nodig. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Helaas lukt het nu om je wifipunt probleem op te lossen met deze keuzehulp. Het probleem ligt waarschijnlijk aan je wifipunt zelf en moet vervangen worden. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Het is gelukt!

    Super! Wat fijn dat je wifipunt weer aangaat. Om er voor te zorgen dat dit probleem niet nog een keer voorkomt, heb je een nieuwe stroomadapter nodig. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

    Neem contact op

    Helaas lukt het nu om je wifipunt probleem op te lossen met deze keuzehulp. Het probleem ligt waarschijnlijk aan je wifipunt zelf en moet vervangen worden. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

    Hulp op afstand

    Neem contact op met onze Klantenservice. Zelfs op afstand kunnen we al een hoop voor je oplossen.

    Stel je vraag aan de Community

    Heb je nog een vraag? De experts op onze Community helpen je aan een oplossing.

Veelgestelde vragen

  • Werkt je wifipunt niet? Dit kan verschillende redenen hebben. Vaak kun je problemen met je wifipunt zelf oplossen

    Wifipunt werkt helemaal niet
    Lukt het niet om je Wifi Plus te installeren? Volg dan de stap-voor-stap instructies voor het installeren van je wifipunt.

    Wifipunt werkt niet goed
    Volg de drie stappen op deze pagina. Geef aan wat je situatie is in de keuzehulp. Daarmee ontdek je de oplossing die precies aansluit op je wifipunt probleem.

  • Wifi Plus van T-Mobile is het antwoord op een haperende verbinding of plekken in huis zonder wifibereik. Met Wifi Plus haal je een of meerdere wifipunten in huis. Het wifipunt werkt samen met je modem op een slimme manier. Hierdoor geniet je van een sterker en groter wifinetwerk in huis.

    Met Wifi Plus maakt je apparaat automatisch verbinding met het sterkste wifisignaal en -netwerk. Zelfs wanneer je door je huis loopt. Zo kijk je bijvoorbeeld ongestoord een film in de slaapkamer, terwijl je huisgenoten zorgeloos gamen en muziek streamen op zolder. Wifi Plus dus.

    Volg de stap-voor-stap instructies of bekijk de video over hoe je een wifipunt installeert.

  • Vaak is één wifipunt voldoende om je huis te voorzien van goede wifi. Maar soms zijn extra wifipunten nodig. Bijvoorbeeld in een (nieuwbouw)huis met veel verdiepingen, extra isolatie of dikke betonnen muren en plafonds. Ook met veel wifinetwerken in de buurt en bij oudere modemtypes (Draytek en Huawei) werken meerdere wifipunten vaak beter. Met een extra wifipunt breid je direct je netwerk uit met vele tientallen vierkante meters.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: gesloten

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - za: 08:00 - 20:00
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200