Heb je ook een mobiel abonnement bij
Verhuizing doorgeven
Heb je een T-Mobile Thuis abonnement en ga je verhuizen? Op deze pagina lees je wat je moet doen om een verhuizing door te geven.
Adres wijzigen T-Mobile Thuis
Ga je verhuizen en wil je
Is T-Mobile Thuis beschikbaar op het nieuwe adres? Stel dan opnieuw je abonnement samen.
Verhuizing doorgeven in zes stappen
Laat je verhuizing zo snel mogelijk aan ons weten. Het duurt ongeveer vier weken om de aansluiting op je nieuwe adres te regelen. We leggen je hieronder kort de verhuizing van
Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.
-
Geef je verhuizing door
Neem contact op met onze Klantenservice om je nieuwe adres en de verhuisdatum door te geven. We kijken dan samen of T-Mobile Thuis beschikbaar is op jouw nieuwe adres. Wij zullen daarna alles voor je in orde maken, zodat je geen moment zonder internet zit. Is T-Mobile Thuis niet beschikbaar op jouw adres? Dat leggen we graag aan je uit.
-
Abonnement samenstellen
Als T-Mobile Thuis op jouw nieuwe adres beschikbaar is, dan nemen we de mogelijkheden voor jouw abonnement met je door en stellen we je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.
-
Bevestiging ontvangen
Fijn dat we kunnen meeverhuizen naar je nieuwe adres! Nadat we alle stappen hebben doorlopen, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je verhuizing. Hierin vind je je verhuisdatum en informatie over je eventuele nieuwe apparatuur.
-
Je T-Mobile Thuis apparatuur terugsturen
Staat er in de bevestiging dat je nieuwe apparatuur van ons ontvangt? Dan sturen we die een week voor de verhuisdatum naar je nieuwe adres. De oude apparatuur willen we graag terug hebben. Je kunt hier elke doos voor gebruiken, zoals een oude schoenendoos. Dit is ons retouradres:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ SCHIPHOLPostzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met de volgende gegevens, dan weten we dat het pakket van jou is:
- Adres
- Huisnummer
- Postcode
- Klantnummer
- Retournummer
Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.
Behoud je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Dan kun je je Interactieve TV Box(en) meenemen met de verhuizing.
-
Installatie
Is je nieuwe abonnement met Glasvezel internet, dan komt er een monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren. Hier zijn installatiekosten aan verbonden. Je ontvangt een e-mail van onze installatiepartner Guidion met daarin een uitnodiging om zelf eenvoudig online een afspraak te maken voor de installatie. Heb je Standaard (DSL) internet? Dan kun je heel eenvoudig zelf de installatie doen op je verhuisdatum. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis. Natuurlijk helpen we je daar graag bij. Gebruik de stap-voor-stap instructie of bekijk de installatievideo.
Update: Bezorging vertraagd door drukte PostNLDoor extreme drukte bij PostNL kan het zijn dat je Installatiepakket later bezorgd wordt dan verwacht. Wil je de laatste status van je pakket weten? Log in op My T-Mobile Thuis. Daar kun je zien of er een Track & Trace link is om je pakket pakket te volgen.
Meer weten? Of wil je de afspraak met de monteur verzetten? In dit topic op de Community lees je er alles over.
-
Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel
Geniet je van de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel? Vergeet niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile. Als je verhuisd bent en T-Mobile Thuis is geïnstalleerd op je nieuwe adres, dan moet je je opnieuw aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en je Thuis voordelen inzetten. Niet handig, dat weten we. Vergeten hoe je dat doet? We leggen het graag nog even aan je uit. Lees het hier.
Veelgestelde vragen
-
Ik heb T-Mobile Klantvoordeel, gaat dat automatisch mee naar mijn nieuwe adres?
Helaas kunnen we met een verhuizing niet automatisch jouw T-Mobile Klantvoordeel meeverhuizen. Zodra jouw T-Mobile Thuis geïnstalleerd is op je nieuwe adres en je hebt jouw mobiele abonnement(en) van T-Mobile ook verhuisd, dan kun je je via My T-Mobile Thuis weer aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel.
Lees hier nog even na hoe dat werkt.
-
Ik ontvang nieuwe apparatuur, wat moet ik met mijn oude apparatuur doen?
Wij willen de oude apparatuur graag terug hebben. Dit is ons retouradres:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ SCHIPHOLPostzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met je adres, huisnummer, postcode, klantnummer en retournummer, dan weten we dat het pakket van jou is:
Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.
-
Ik heb een abonnement voor mobiel en Thuis. Hoe geef ik dan mijn verhuizing door?
Heb je een abonnement van T-Mobile voor mobiel en Thuis? Pas je adresgegevens aan door 1) de bovenstaande zes stappen te volgen voor je T-Mobile Thuis abonnement en 2) je gegevens te wijzigingen in My T-Mobile voor je mobiele abonnement.
-
Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Thuis e-mailadres als ik verhuis?
Jouw T-Mobile Thuis e-mailadres en My T-Mobile Thuis blijven gewoon hetzelfde als je verhuist.
Veelgestelde vragen op onze Community
Ik ga verhuizen, wat nu?
Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde: op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook internet, tv en telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee. Lees meer