Verhuizing doorgeven

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement en ga je verhuizen? Op deze pagina lees je wat je moet doen om een verhuizing door te geven.

Adres wijzigen T-Mobile Thuis

Ga je verhuizen en wil je T-Mobile Thuis meenemen? Wij helpen je er graag bij. In My T-Mobile Thuis kun je eenvoudig zelf je verhuizing doorgeven. Ook zie je direct wat de mogelijkheden zijn op je nieuwe adres.

Is T-Mobile Thuis beschikbaar op het nieuwe adres? Stel dan opnieuw je abonnement samen.

Naar My T-Mobile Thuis

Tip: Je mobiele abonnement verhuizen

Heb je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in My T-Mobile.

Verhuizing doorgeven in zes stappen

Laat je verhuizing zo snel mogelijk aan ons weten. Het duurt ongeveer vier weken om de aansluiting op je nieuwe adres te regelen. We leggen je hieronder kort de verhuizing van T-Mobile Thuis uit.

Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.

  1. Geef je verhuizing door

    In My T-Mobile Thuis kun je eenvoudig zelf je verhuizing doorgeven. Log in en zie wat de mogelijkheden zijn voor een T-Mobile Thuis internetabonnement op je nieuwe adres.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Lukt het niet? Klik hier

  2. Abonnement samenstellen

    Is T-Mobile Thuis op jouw nieuwe adres beschikbaar? Dan nemen we de mogelijkheden voor jouw abonnement met je door en stellen we je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.

  3. Bevestiging ontvangen

    Fijn dat we kunnen meeverhuizen naar je nieuwe adres! Nadat we alle stappen hebben doorlopen, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je verhuizing. Hierin vind je je verhuisdatum en informatie over je eventuele nieuwe apparatuur.

  4. Je T-Mobile Thuis apparatuur terugsturen

    Je ontvangt van ons een e-mail over je T-Mobile Thuis apparatuur. Daar lees je of je de oude apparatuur meeneemt naar je nieuwe adres of juist terugstuurt. Staat er in de bevestiging dat je nieuwe apparatuur van ons ontvangt? Dan sturen we die ongeveer twee weken voor de verhuisdatum naar je opgegeven adres.

    Vragen wij de oude apparatuur terug? Je kunt hier elke doos voor gebruiken, zoals een oude schoenendoos. Dit is ons retouradres:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met de volgende gegevens, dan weten we dat het pakket van jou is:

    • Adres
    • Huisnummer
    • Postcode
    • Klantnummer
    • Retournummer

    Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.

    Behoud je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Dan kun je je Interactieve TV Box(en) meenemen met de verhuizing.

  5. Installatie

    Is je nieuwe abonnement met Glasvezel internet, dan komt er een monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren. Hier zijn installatiekosten aan verbonden. Je ontvangt een e-mail van onze installatiepartner Guidion. Daarin staat een uitnodiging om zelf eenvoudig online een afspraak te maken voor de installatie. Heb je Standaard (DSL) internet? Dan kun je heel eenvoudig zelf de installatie doen op je verhuisdatum. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis. Natuurlijk helpen we je daar graag bij. Gebruik de stap-voor-stap instructie of bekijk de installatievideo.

  6. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel

    Geniet je van de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel? Vergeet niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile. Als je verhuisd bent en T-Mobile Thuis is geïnstalleerd op je nieuwe adres. Dan moet je je opnieuw aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en je Thuis voordelen inzetten. Niet handig, dat weten we. Vergeten hoe je dat doet? We leggen het graag nog even aan je uit wat T-Mobile Klantvoordeel is.

Veelgestelde vragen

  • Helaas kunnen we met een verhuizing niet automatisch jouw T-Mobile Klantvoordeel meeverhuizen. Is jouw T-Mobile Thuis geïnstalleerd op je nieuwe adres en heb je jouw mobiele abonnement(en) van T-Mobile ook verhuisd? Dan kun je je via My T-Mobile Thuis weer aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel.

    Lees hier nog even na hoe dat werkt.

  • Bij een verhuizing ontvang je van ons een e-mail over je T-Mobile Thuis apparatuur. Daarin staat of je de apparatuur terugstuurt of meeneemt naar je nieuwe adres. Neem de e-mail dus goed door.

    Vragen wij onze apparatuur terug? Dit is ons retouradres:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Doe er een briefje bij met je adres, huisnummer, postcode, klantnummer en retournummer. Dan weten we dat het pakket van jou is:

    Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.

  • Heb je een abonnement van T-Mobile voor mobiel en Thuis? Pas je adresgegevens aan op 2 manieren.
    1) de bovenstaande zes stappen te volgen voor je T-Mobile Thuis abonnement.
    2) je gegevens te wijzigingen in My T-Mobile voor je mobiele abonnement.

  • Jouw T-Mobile Thuis e-mailadres en My T-Mobile Thuis blijven gewoon hetzelfde als je verhuist.

Veelgestelde vragen op onze Community

Ik ga verhuizen, wat nu?

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde: op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook internet, tv en telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee. Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community