Verhuizing doorgeven

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement en ga je verhuizen? Op deze pagina lees je wat je moet doen om een verhuizing door te geven.

Adres wijzigen T-Mobile Thuis

Ga je verhuizen en wil je T-Mobile Thuis meenemen? Wij helpen je er graag bij. In My T-Mobile Thuis kun je eenvoudig zelf je verhuizing doorgeven. Ook zie je direct wat de mogelijkheden zijn op je nieuwe adres.

Is T-Mobile Thuis beschikbaar op het nieuwe adres? Stel dan opnieuw je abonnement samen.

Naar My T-Mobile Thuis

Tip: Je mobiele abonnement verhuizen

Heb je ook een mobiel abonnement bij T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in My T-Mobile.

Verhuizing doorgeven in zes stappen

Laat je verhuizing zo snel mogelijk aan ons weten. Het duurt ongeveer vier weken om de aansluiting op je nieuwe adres te regelen. We leggen je hieronder kort de verhuizing van T-Mobile Thuis uit.

Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.

  1. Geef je verhuizing door

    In My T-Mobile Thuis kun je eenvoudig zelf je verhuizing doorgeven. Log in en zie wat de mogelijkheden zijn voor een T-Mobile Thuis internetabonnement op je nieuwe adres.

    Naar My T-Mobile Thuis

  2. Abonnement samenstellen

    Is T-Mobile Thuis op jouw nieuwe adres beschikbaar? Dan nemen we de mogelijkheden voor jouw abonnement met je door en stellen we je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je een nieuw jaarcontract aan.

  3. Bevestiging ontvangen

    Fijn dat we kunnen meeverhuizen naar je nieuwe adres! Nadat we alle stappen hebben doorlopen, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je verhuizing. Hierin vind je je verhuisdatum en informatie over je eventuele nieuwe apparatuur.

  4. Je T-Mobile Thuis apparatuur terugsturen

    Je krijgt van ons een e-mail over je T-Mobile Thuis apparatuur. Daar lees je of je de oude apparatuur meeneemt naar je nieuwe adres of juist terugstuurt. Staat er in de bevestiging dat je nieuwe apparatuur van ons krijgt? Dan sturen we die ongeveer twee weken voor de verhuisdatum naar je opgegeven adres.

    Vragen wij de oude apparatuur terug? In My T-Mobile zie je precies wat je terug moet sturen en lees je ook hoe je dit doet.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Behoud je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Dan kun je je Interactieve TV Box(en) meenemen met de verhuizing.

  5. Installatie

    Hoe je T-Mobile Thuis installeert is afhankelijk van welk type internet je hebt.

    Glasvezel internet
    Is je nieuwe abonnement met Glasvezel internet, dan komt er een monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren. Hier zijn installatiekosten aan verbonden. Je ontvangt een e-mail van onze installatiepartner Guidion. Daarin staat een uitnodiging om zelf eenvoudig online een afspraak te maken voor de installatie.

    Standaard (DSL) Internet
    Heb je Standaard (DSL) internet? Dan kun je heel eenvoudig zelf de installatie doen op je verhuisdatum. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis. Natuurlijk helpen we je daar graag bij. Gebruik de stap-voor-stap instructie of bekijk de installatievideo.

  6. Wijzig het adres van je mobiele abonnement(en)

    Geniet je van de voordelen van T-Mobile T-Mobile Klantvoordeel? Vergeet dan niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile ook door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile

Veelgestelde vragen

  • Ga je verhuizen en neem je T-Mobile Thuis mee naar het nieuwe adres? Dan hoef je je niet opnieuw aan te melden voor T-Mobile Klantvoordeel. Let op: Vergeet alleen niet om je adreswijziging ook door te geven voor je mobiele abonnement(en) van T-Mobile. Dat doe je door in te loggen op My T-Mobile.

  • Bij een verhuizing krijg je van ons een e-mail over je T-Mobile Thuis apparatuur. Daarin staat of je de apparatuur terugstuurt of meeneemt naar je nieuwe adres. Neem de e-mail daarom goed door.

    Vragen wij de oude apparatuur terug? In My T-Mobile zie je precies wat je terug moet sturen en lees je ook hoe je dit doet.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • Heb je een abonnement van T-Mobile voor mobiel en Thuis? Pas je adresgegevens aan op 2 manieren.
    1) de bovenstaande zes stappen te volgen voor je T-Mobile Thuis abonnement.
    2) je gegevens te wijzigingen in My T-Mobile voor je mobiele abonnement.

  • Jouw T-Mobile Thuis e-mailadres en My T-Mobile Thuis blijven gewoon hetzelfde als je verhuist.

Veelgestelde vragen op onze Community

Ik ga verhuizen, wat nu?

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde: op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook internet, tv en telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee. Lees meer

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200