Wat is My T-Mobile Thuis?

My T-Mobile Thuis is je persoonlijke online omgeving waar je toegang hebt tot alle informatie over je T-Mobile Thuis abonnement. In My T-Mobile Thuis volg je je bestelling op de voet, beheer je je privacy instellingen, vind je een overzicht van aanvullende diensten binnen je abonnement, kun je je rekeningen inzien, pas je je internetsnelheid aan en beheer en wijzig je allerlei instellingen, zoals je Wifi-naam en wachtwoord.

Inloggen My T-Mobile Thuis

Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) en je zelf gekozen wachtwoord in.

Naar My T-Mobile Thuis

Heb je je My T-Mobile Thuis account nog niet geactiveerd? Volg dan onderstaande stappen.

My T-Mobile Thuis activeren

  1. Bezoek My T-Mobile Thuis

  2. Vul je e-mailadres in

    Vul op de login pagina de gebruikersnaam in die je van ons ontvangen hebt in je bevestigingsmail of vul het e-mailadres in dat je hebt opgegeven als contactadres bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com adres) en klik vervolgens op ‘wachtwoord aanvragen’.

  3. Bekijk je inbox

    Binnen een paar minuten ontvang je op dat e-mailadres een e-mail. Daarin vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

  4. Kies een nieuw wachtwoord

    Vul op de pagina nogmaals je contact e-mailadres in en twee keer je zelf gekozen wachtwoord. Kies een wachtwoord met minimaal 8 karakters, waarvan 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten, dan moet je een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op onderstaande button, voer het door jou opgegeven contact e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Nieuw wachtwoord aanmaken

Problemen met inloggen?

Lukt het niet om in te loggen in My T-Mobile Thuis? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, op onze Community vind je tips voor de meest voorkomende situaties.

Naar de Community

Wat kan ik doen in My T-Mobile Thuis

  • abonnement bekijken T-Mobile Thuis Abonnementen bekijken of aanpassen

    In My T-Mobile Thuis zie je hoe je huidige abonnement is samengesteld. Zo kun je precies zien wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn.

    Wil je je T-Mobile Thuis abonnement aanpassen? Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:

    • Je internetsnelheid verlagen of verhogen
    • Vast Bellen uitzetten
    • TV abonnement toevoegen aan je T-Mobile Thuis pakket
    • Extra TV-pakket toevoegen of opzeggen
    • Extra TV Box bestellen of opzeggen

    Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

  • Bestellingen bekijken T-Mobile Thuis Bestellingen bekijken

    Je hebt net T-Mobile Thuis besteld. Je volgt alle stappen van je bestelling in My T-Mobile Thuis. Zo weet je altijd wat de status is van je bestelling en welke stappen je bestelling nog doorloopt.

    Volg je bestelling >

  • Rekeningen bekijken T-Mobile Thuis Rekeningen inzien

    In My T-Mobile Thuis kun je je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten. Zie hier ook gelijk de status van de betaling van je rekening. Wil je je bankrekeningnummer of het e-mailadres waarop je de e-mail ontvangt wanneer je rekening klaar staat veranderen? Dit doe je eenvoudig zelf in My T-Mobile Thuis.

    Rekeningen inzien >

  • Gebruikskosten My T-Mobile Thuis Gebruikskosten bekijken vast Bellen

    Je kunt je gebruikskosten voor je vast Bellen abonnement bekijken in My T-Mobile Thuis. Deze kosten zie je de volgende maand op je rekening.

    Gebruikskosten inzien >

  • Instellingen aanpassen My T-Mobile Thuis Instellingen aanpassen

    Ben je op zoek naar je TV-inloggegevens? Wil je je voicemail instellen of je telefoon doorschakelen? Ook wijzig je hier je Wifi-instellingen, zoals het kanaal en de naam, en kun je je e-mail instellingen aanpassen. Veel kun je zelf regelen in My T-Mobile Thuis.

    Instellingen aanpassen >

  • Gegevens My T-Mobile Thuis Gegevens bekijken en aanpassen

    Je kunt altijd je persoonlijke gegevens inzien en aanpassen in My T-Mobile Thuis. Heb je een nieuw telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer? Wil je weten wanneer je overeenkomst is ingegaan en wat daarin staat? Of weet je niet meer wat je klantnummer is? Bekijk je persoonlijke gegevens door op onderstaande knop te klikken.

    Gegevens bekijken en aanpassen >

Veelgestelde vragen op onze Community

Inloggen My T-Mobile Thuis

Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties... Lees meer