Uitleg over My T-Mobile Thuis

In My T-Mobile Thuis kun je heel veel zelf regelen. Op deze pagina lees je wat je allemaal kunt doen in je persoonlijke omgeving.

Wat is My T-Mobile Thuis?

My T-Mobile Thuis is je persoonlijke, online omgeving waar je toegang hebt tot alle informatie over je T-Mobile Thuis abonnement. In My T-Mobile Thuis:

  • Volg je je bestelling op de voet
  • Beheer je je privacy instellingen
  • Vind je een overzicht van aanvullende diensten binnen je abonnement
  • Kun je je rekeningen inzien
  • Pas je je internetsnelheid aan
  • Beheer en wijzig je allerlei instellingen, zoals je wifinaam en -wachtwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis

Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Dan kun je direct inloggen via My T-Mobile Thuis door op onderstaande button te klikken. Vul het contact e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com e-mailadres) in. Samen met je zelf gekozen wachtwoord.

Naar My T-Mobile Thuis

Heb je je My T-Mobile Thuis account nog niet geactiveerd? Volg dan onderstaande stappen.

My T-Mobile Thuis activeren

Hieronder vind je een stappenplan.

  1. Bezoek My T-Mobile Thuis

  2. Vul je e-mailadres in

    Vul op de login pagina de gebruikersnaam in die je van ons ontvangen hebt in je bevestigingsmail. Of vul het e-mailadres in dat je hebt opgegeven als contactadres bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com adres). Klik vervolgens op ‘wachtwoord aanvragen’.

  3. Bekijk je inbox

    Binnen een paar minuten ontvang je op dat e-mailadres een e-mail. Daarin vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

  4. Kies een nieuw wachtwoord

    Vul op de pagina nogmaals je contact e-mailadres in en twee keer je zelf gekozen wachtwoord. Kies een wachtwoord met minimaal 8 karakters, waarvan 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken.

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten? Dan moet je een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op onderstaande button. Voer dan het door jou opgegeven contact e-mailadres in. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Nieuw wachtwoord aanmaken

Problemen met inloggen?

Lukt het niet om in te loggen in My T-Mobile Thuis? Wil je voor de allereerste keer inloggen of heb je nog nooit een wachtwoord aangemaakt? Op onze Community vind je tips voor de meest voorkomende situaties.

Naar de Community

Wat kan ik doen in My T-Mobile Thuis

Klik hieronder op een onderwerp en uitleg verschijnt.

  • In My T-Mobile Thuis zie je hoe je huidige abonnement is samengesteld. Zo kun je precies zien wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn.

    Wil je je T-Mobile Thuis abonnement aanpassen? Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:

    • Je internetsnelheid verlagen of verhogen

    • Vast Bellen aan- of uitzetten

    • TV-abonnement aan- of uitzetten

    • Extra TV-pakket toevoegen of opzeggen

    • Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen

    • Cloud Opnemen aan- of uitzetten

    • Wifipunten aanvragen of opzeggen (Wifi Plus)

    Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

  • Je hebt net T-Mobile Thuis besteld. Je volgt alle stappen van je bestelling in My T-Mobile Thuis. Zo weet je altijd wat de status is van je bestelling. En welke stappen je bestelling nog doorloopt.

    Volg je bestelling >

  • In My T-Mobile Thuis kun je je rekeningen bekijken, opslaan en uitprinten. Ook zie je de status van de betaling van je rekening.

    Wil je je betaalrekening of het e-mailadres waarop je de e-mail ontvangt wanneer je rekening klaar staat veranderen? Dit doe je eenvoudig zelf in My T-Mobile Thuis.

    Rekeningen inzien >

  • Je kunt je gebruikskosten voor Vast Bellen, Video on Demand en À la Carte bekijken in My T-Mobile Thuis. Dit kan tot vijf maanden terug. Deze gebruikskosten vallen buiten de standaard abonnementskosten en zie je de volgende maand op je rekening.

    Gebruikskosten inzien >

  • Ben je op zoek naar je TV-inloggegevens? Wil je je voicemail instellen of je telefoon doorschakelen? Ook wijzig je hier je wifi-instellingen, zoals het kanaal en de naam, en kun je je e-mail instellingen aanpassen. Veel kun je zelf regelen in My T-Mobile Thuis.

    Instellingen aanpassen >

  • Je kunt altijd je persoonlijke gegevens inzien en aanpassen in My T-Mobile Thuis. Heb je een nieuw telefoonnummer, e-mailadres of betaalrekening? Wil je weten wanneer je overeenkomst is ingegaan en wat daarin staat? Of weet je niet meer wat je klantnummer is? Bekijk je persoonlijke gegevens door op onderstaande knop te klikken.

    Gegevens bekijken en aanpassen >

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200