Opzegging doorgeven

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Wil je inzien wanneer je contract afloopt? Of alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat kan in My T-Mobile Thuis.

Problemen oplossen

Heb je problemen met je Internet, Interactieve TV of vast Bellen van T-Mobile Thuis? In veel gevallen bieden wij een oplossing. Lees wat je direct zelf kunt doen voor een betere verbinding.

Hulp bij opzeggen internet

Internet en Wifi

Betere Internet en Wifi in een paar stappen geregeld.

Tips Internet en Wifi

Tip bij Interactieve TV opzeggen

Interactieve TV

Slecht bereik of blokkerig beeld? Lees wat je kunt doen.

Tips Interactieve TV

Tip voor Vast Bellen opzeggen

Vast Bellen

Oplossingen voor problemen met vast Bellen.

Tips vast Bellen

Veelgestelde vragen

  • Wat als mijn contract nog niet is afgelopen en ik toch wil opzeggen?

    Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt.

  • Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

    Onze medewerkers helpen je graag met persoonlijk advies of een opzegging. Bel daarvoor met onze Klantenservice 0800-0092. Natuurlijk kun je ook online opzeggen door een e-mail te sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Let op: deze optie heeft een langere verwerkingstijd. De verwerking kan tot 2 weken duren.

  • Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Thuis-apparatuur?

    Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Wij ontvangen daarom graag de apparatuur terug als je abonnement stopt. Al je T-Mobile Thuis-apparatuur, zoals je modem, Interactieve TV Box en de bijbehorende accessoires stuur je terug in een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stuur het pakket binnen dertig dagen gratis naar ons terug. Doe dit naar:

    BNS Data Logistics
    O.v.v. T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 13545
    4130 ZX Vianen

    Let op: doe dit binnen 30 dagen.

  • Hoe zit het met mijn laatste rekening?

    Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Op je eindafrekening staat het mogelijk 'te veel' betaalde bedrag min de eventuele gebruikskosten.

  • Kan ik mijn abonnement aanpassen of een losse dienst opzeggen?

    Je kunt je pakketten elke maand aanpassen. Zó flexibel is T-Mobile Thuis.

    Wil je een losse dienst van T-Mobile Thuis opzeggen? In My T-Mobile Thuis zie je precies wat er in jouw pakket zit en kun je zelf:

    • Vast Bellen uitzetten
    • Extra TV-pakket(ten) toevoegen of opzeggen
    • Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen
    • TV abonnement toevoegen aan je T-Mobile Thuis pakket
    • Je internetsnelheid verlagen of verhogen

    Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

    Let op! Het uit- of aanzetten van een losse dienst kan invloed hebben op je huidige korting.

  • Ik ga een langere tijd naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Je hoeft je abonnement niet op te zeggen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk en als je kosten wilt besparen tijdens een (lange) vakantie, dan kun je je abonnement aanpassen. Dit kan via My T-Mobile Thuis of neem contact op met onze specialisten van onze Community.

  • Hoe zeg ik op in geval van overlijden?

    In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op te zeggen of over te nemen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

    • Opzeggen via Closure

    Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je aanmeldt via deze link.

    • Opzeggen of contract overnemen via Klantenservice

    In geval van overlijden helpt onze Klantenservice je graag met de contractovername of het kosteloos opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement. Bel daarvoor gratis onze Klantenservice: 0800-0092.

    Bekijk de openingstijden

    Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

  • Ik heb laatst T-Mobile Thuis besteld, maar ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe werkt dit?

    Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Bel dan gratis onze Klantenservice: 0800-0092.

Wist je dat...

Wifi tips T-Mobile Thuis

Wifi Tips

…we handige tips hebben over hoe je je Wifi kunt verbeteren.

Wifi-Service van T-Mobile Thuis

Wifi-Service

...we een monteur naar je huis sturen als onze tips niet helpen.

Maandelijks aanpassen

Flexibiliteit

…je maandelijkse je internetsnelheid kunt verhogen of verlagen in My T-Mobile Thuis.

Opzeggen bij overlijden

Closure

T-Mobile werkt Samen met Closure

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie hebt doorgegeven voor het T-Mobile abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Let op: Alleen als je de knop hieronder gebruikt wordt dit vrijwel kosteloos voor je geregeld. 

Overlijden doorgeven