Overlijden
Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:
- Online opzeggen via Closure
Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.
- Telefonisch opzeggen of contract overnemen
Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.
Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30
Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.
Over welke dienst(en) ben je ontevreden?
Kosten besparen
Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.
Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Service
We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je TV- of internetdienst.
Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Wat is de situatie?
Anders, namelijk...
Overlijden
Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:
- Online opzeggen via Closure
Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.
- Telefonisch opzeggen of contract overnemen
Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.
Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30
Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.
Internetsnelheid
Is je internetsnelheid te laag? Wist je dat je maandelijks je internetsnelheid kun aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifisnelheid in huis te verbeteren.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Internetkwaliteit
We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Kosten besparen
Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen.
Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Service
We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je internet. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Wat is de situatie?
Anders, namelijk..
Overlijden
TV-kwaliteit
We vinden het jammer dat TV van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen?
TV-abonnement online opzeggen
Wil je je TV-abonnement opzeggen? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je het TV-abonnement kunt opzeggen hangt af van wanneer je het TV-abonnement hebt afgesloten.
Tv-abonnement na 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een tv-abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je tv-abonnement pas opzeggen wanneer je contract met T-Mobile Thuis is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om op te zeggen wanneer de contractperiode is verstreken.
Tv-abonnement voor 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV aangezet voor 24 januari 2022? Dan kun je T-Mobile TV eenvoudig opzeggen in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in.
Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden vragen wij bepaalde TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur.
Telefonische hulp bij TV opzeggen
Heb je hulp nodig met het opzeggen van je TV-abonnement? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Kosten besparen
Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.
Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Andere reden
Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een extra zenderpakket voor nog meer leuke programma's op TV.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Overlijden
Kwaliteit Vast Bellen
We vinden het jammer dat Vast Bellen van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Bel je de laatste tijd ineens een stuk minder? In plaats van opzeggen kun je ook je vast Bellen abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Kosten besparen
Vind je de kosten voor vast Bellen te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een ander vast Bellen abonnement te kiezen.
Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Andere reden
We vinden het jammer dat je weg wilt gaan. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een ander vast Bellen abonnement dat beter bij je past.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Zenderpakket TV
Heb je je TV-abonnement uitgebreid met één van onze Themapakketten of Premium zenders? De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.
Overlijden
Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:
- Online opzeggen via Closure
Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.
- Telefonisch opzeggen of contract overnemen
Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.
Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30
Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.
TV Box(en)
Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.
Cloud Opnemen opzeggen
Je kunt na de eerste maand heel makkelijk Cloud Opnemen uitzetten in My T-Mobile Thuis. Je zit dus nergens aan vast.
Let op: Je verliest al je cloud opnames als je Cloud Opnemen opzegt.
Internetsnelheid
Is je internetsnelheid te hoog of te laag? Wist je dat je zelf je internetsnelheid kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus voor snellere en betere wifi in huis.
Wifi Plus
Heb je genoeg aan minder wifipunten in huis? Of heb je Wifi Plus helemaal niet meer nodig? Je kunt heel makkelijk zelf je wifipunt(en) opzeggen in My T-Mobile Thuis. Na de opzegging ontvang je verdere instructies over het terugsturen van de Wifi Plus apparatuur.
Vast Bellen abonnement
Heb je een ander abonnement nodig voor vast Bellen? Je kunt elke maand je abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis. Zo regel je makkelijk een vast Bellen abonnement dat bij je past.
Anders, namelijk...
Internetkwaliteit
We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
TV-kwaliteit
We vinden het jammer dat TV van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij TV-problemen.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Vast Bellen kwaliteit
We vinden het jammer dat Vast Bellen van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij problemen met vast Bellen.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Kwaliteit alle diensten (Internet, TV & vast Bellen)
We vinden het jammer dat Internet, TV & vast Bellen van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met online tips en stappenplannen:
Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Verhuizen
Verhuis T-Mobile mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile Thuis met je mee. Lees alles over verhuizen van T-Mobile Thuis.
Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.
Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Samenwonen
Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile Thuis vaak kunt meeverhuizen?
Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile Thuis? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Emigreren
Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile Thuis mee te nemen.
Opzeggen? Bel onze Klantenservice
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Ik gebruik het niet
Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Zakelijk abonnement
Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Mijn reden staat er niet tussen
Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips?
Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Verhuizen
Verhuis Internet van T-Mobile mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile met je mee.
Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Samenwonen
Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile vaak kunt meeverhuizen?
Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je een mobiele abonnement combineert met een internetabonnement van T-Mobile kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Emigreren
Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile mee te nemen.
Opzeggen? Bel onze Klantenservice
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Ik gebruik het niet
Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je sommige delen van je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Zakelijk abonnement
Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Andere reden
Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met online hulp bij wifi-of internetproblemen? Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.
Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.
Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.
Mobiel abonnement
Wil je een mobiel abonnement van T-Mobile opzeggen?
4G voor Thuis opzeggen
Het opzeggen van een 4G voor Thuis abonnement gaat op dezelfde manier als het opzeggen van een mobiel abonnement.
Deezer opzeggen
Wil je Deezer opzeggen? Volg de eenvoudige stappen.
Videoland opzeggen
Als je Videoland heb, mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Opzeggen doe je eenvoudig via My T-Mobile. Je abonnementskosten stoppen meteen. Je kunt vervolgens geen films en series meer bekijken via je Videoland account.
Zakelijk abonnement
Wil je een zakelijk abonnement van T-Mobile beëindigen?