Internet, TV en/of Vast Bellen opzeggen

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging.

We helpen je verder met je opzegging. Volg onderstaande stappen. Bij de laatste stap leggen we uit hoe je kan opzeggen.

Terug

Overlijden

Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

  • Online opzeggen via Closure

Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.

  • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Service

We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je TV- of internetdienst.

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Overlijden

Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

  • Online opzeggen via Closure

Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.

  • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

Terug

Internetsnelheid

Is je internetsnelheid te laag? Wist je dat je maandelijks je internetsnelheid kun aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifisnelheid in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Internetkwaliteit

We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Service

We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je internet. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Overlijden

Terug

TV-kwaliteit

We vinden het jammer dat TV van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen

TV-abonnement online opzeggen
Wil je je TV-abonnement opzeggen? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je het TV-abonnement kunt opzeggen hangt af van wanneer je het TV-abonnement hebt afgesloten.

Tv-abonnement na 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een tv-abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je tv-abonnement pas opzeggen wanneer je contract met T-Mobile Thuis is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om op te zeggen wanneer de contractperiode is verstreken.

Tv-abonnement voor 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV aangezet voor 24 januari 2022? Dan kun je T-Mobile TV eenvoudig opzeggen in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in.

TV opzeggen

Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden vragen wij bepaalde TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur.

Telefonische hulp bij TV opzeggen
Heb je hulp nodig met het opzeggen van je TV-abonnement? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Andere reden

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een extra zenderpakket voor nog meer leuke programma's op TV.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Overlijden

Terug

Kwaliteit Vast Bellen

We vinden het jammer dat Vast Bellen van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Bel je de laatste tijd ineens een stuk minder? In plaats van opzeggen kun je ook je vast Bellen abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor vast Bellen te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een ander vast Bellen abonnement te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Andere reden

We vinden het jammer dat je weg wilt gaan. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een ander vast Bellen abonnement dat beter bij je past.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Zenderpakket TV

Heb je je TV-abonnement uitgebreid met één van onze Themapakketten of Premium zenders? De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

Terug

Overlijden

Wij snappen dat dit een zware periode is. Om die reden willen wij het je zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op t zeggen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

  • Online opzeggen via Closure

Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je je aanmeldt.

  • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

Terug

TV Box(en)

Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.

Terug

Cloud Opnemen opzeggen

Je kunt na de eerste maand heel makkelijk Cloud Opnemen uitzetten in My T-Mobile Thuis. Je zit dus nergens aan vast.

Let op: Je verliest al je cloud opnames als je Cloud Opnemen opzegt.

Terug

Internetsnelheid

Is je internetsnelheid te hoog of te laag? Wist je dat je zelf je internetsnelheid kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus voor snellere en betere wifi in huis.

Terug

Wifi Plus

Heb je genoeg aan minder wifipunten in huis? Of heb je Wifi Plus helemaal niet meer nodig? Je kunt heel makkelijk zelf je wifipunt(en) opzeggen in My T-Mobile Thuis. Na de opzegging ontvang je verdere instructies over het terugsturen van de Wifi Plus apparatuur.

Terug

Vast Bellen abonnement

Heb je een ander abonnement nodig voor vast Bellen? Je kunt elke maand je abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis. Zo regel je makkelijk een vast Bellen abonnement dat bij je past.

Terug

Internetkwaliteit

We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

TV-kwaliteit

We vinden het jammer dat TV van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij TV-problemen.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Vast Bellen kwaliteit

We vinden het jammer dat Vast Bellen van T-Mobile niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij problemen met vast Bellen.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Kwaliteit alle diensten (Internet, TV & vast Bellen)

We vinden het jammer dat Internet, TV & vast Bellen van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met online tips en stappenplannen:

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Verhuizen

Verhuis T-Mobile mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile Thuis met je mee. Lees alles over verhuizen van T-Mobile Thuis.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Samenwonen

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile Thuis vaak kunt meeverhuizen?

Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile Thuis? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Emigreren

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile Thuis mee te nemen.

Opzeggen? Bel onze Klantenservice
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Ik gebruik het niet

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Zakelijk abonnement

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Mijn reden staat er niet tussen

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips?

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Verhuizen

Verhuis Internet van T-Mobile mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile met je mee.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Samenwonen

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile vaak kunt meeverhuizen?

Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je een mobiele abonnement combineert met een internetabonnement van T-Mobile kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel?

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Emigreren

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile mee te nemen.

Opzeggen? Bel onze Klantenservice
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Ik gebruik het niet

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je sommige delen van je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Zakelijk abonnement

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Andere reden

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met online hulp bij wifi-of internetproblemen? Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Andere manieren om op te zeggen
Je kunt ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot twee weken duren.

Terug

Mobiel abonnement

Terug

4G voor Thuis opzeggen

Het opzeggen van een 4G voor Thuis abonnement gaat op dezelfde manier als het opzeggen van een mobiel abonnement.

Terug

Deezer opzeggen

Wil je Deezer opzeggen? Volg de eenvoudige stappen.

Terug

Videoland opzeggen

Als je Videoland heb, mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Opzeggen doe je eenvoudig via My T-Mobile. Je abonnementskosten stoppen meteen. Je kunt vervolgens geen films en series meer bekijken via je Videoland account.

Terug

Zakelijk abonnement

Wil je inzien wanneer je contract afloopt? Of alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat kan in My T-Mobile Thuis.

Opzeggen bij overlijden

Closure

T-Mobile werkt Samen met Closure

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie hebt doorgegeven voor het T-Mobile abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Let op: Alleen als je de knop hieronder gebruikt wordt dit vrijwel kosteloos voor je geregeld. 

Overlijden doorgeven

Problemen oplossen

Heb je problemen met je Internet, TV of Vast Bellen van T-Mobile? In veel gevallen bieden wij een oplossing. Lees wat je direct zelf kunt doen voor een betere verbinding.

Hulp bij opzeggen internet

Internet en wifi

Betere internet en wifi in een paar stappen geregeld.

Tips internet en wifi

Tip bij Interactieve TV opzeggen

Interactieve TV

Zwart scherm of blokkerig beeld? Lees wat je kunt doen.

Tips Interactieve TV

Tip voor Vast Bellen opzeggen

Vast Bellen

Oplossingen voor problemen met Vast Bellen.

Tips vast Bellen

Veelgestelde vragen

  • Wil je Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile opzeggen? We vinden het jammer dat je weggaat, maar ook bij een opzegging helpen we je graag. Maak gebruik van het keuzemenu op deze pagina om erachter te komen hoe je dit het beste kan doen.

    Natuurlijk helpen onze medewerkers je ook graag met persoonlijk advies of een opzegging. Bel daarvoor met onze Klantenservice.

    Wil je alleen een losse dienst van T-Mobile Thuis opzeggen? Je kunt je pakketten elke maand aanpassen in My T-Mobile Thuis. Na het inloggen zie je precies wat er in jouw pakket zit. Ook kun je zelf je internetsnelheid, TV-pakket of extra diensten aanpassen. Lees meer over welke extra diensten je zelf kunt aanpassen.

    Let op! Het uit- of aanzetten van een losse dienst kan invloed hebben op je huidige korting.

    Andere manieren om op te zeggen

  • Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt.

  • Je apparatuur van T-Mobile, zoals je modem, TV Box of wifipunten, heb je in bruikleen. Wij vragen daarom bepaalde apparatuur terug als je abonnement stopt. Welke apparatuur je terugstuurt, staat in een e-mail die je van ons ontvangt bij opzegging of verhuizing. Wat voor apparatuur wij precies terugvragen is afhankelijk van je situatie. Neem de e-mail goed door of lees er meer over op de pagina over apparatuur terugsturen.

  • Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Op je eindafrekening staat het mogelijk 'te veel' betaalde bedrag min de eventuele gebruikskosten.

  • Na beëindiging van je T-Mobile Thuis abonnement blijft je @t-mobilethuis.nl e-mailadres nog zes maanden actief. Je kunt in die periode een nieuw e-mailadres inrichten en gebruiken als standaard e-mailadres. Heb je belangrijke berichten in je T-Mobile Thuis Webmail inbox die je wilt bewaren? Stuur deze op tijd door naar een ander e-emailadres. Na de zes maanden is dat niet meer mogelijk.

    Naar My T-Mobile Thuis Webmail >

  • Je hoeft je abonnement niet op te zeggen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk. Als je kosten wilt besparen tijdens een (lange) vakantie, dan kun je je abonnement aanpassen. Dit kan via My T-Mobile Thuis of neem contact op met onze specialisten van onze Community.

  • In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

    • Online opzeggen via Closure

    Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Het is belangrijk dat je het overlijden meldt.

    • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

    Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

    Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

    Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

  • Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Bel dan gratis onze Klantenservice: 0800-0092.

Wist je dat...

Wifi tips T-Mobile Thuis

Wifi Tips

…we handige tips hebben over hoe je je wifi kunt verbeteren.

Wifi Plus van T-Mobile Thuis

Wifi Plus

...je zelf je wifinetwerk kunt uitbreiden met Wifi Plus? Met slimme wifipunten in huis versterk je makkelijk je wifisignaal.

Maandelijks aanpassen

Flexibiliteit

…je maandelijkse je internetsnelheid kunt verhogen of verlagen in My T-Mobile Thuis.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200