T-Mobile Thuis opzeggen

Op deze pagina lees je wat de stappen zijn om je T-Mobile Thuis abonnement op te zeggen

Opzegging doorgeven

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Wil je inzien wanneer je contract afloopt? Of alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat kan in My T-Mobile Thuis.

Problemen oplossen

Heb je problemen met je Internet, Interactieve TV of vast Bellen van T-Mobile Thuis? In veel gevallen bieden wij een oplossing. Lees wat je direct zelf kunt doen voor een betere verbinding.

Hulp bij opzeggen internet

Internet en Wifi

Betere Internet en Wifi in een paar stappen geregeld.

Tips Internet en Wifi

Tip bij Interactieve TV opzeggen

Interactieve TV

Slecht bereik of blokkerig beeld? Lees wat je kunt doen.

Tips Interactieve TV

Tip voor Vast Bellen opzeggen

Vast Bellen

Oplossingen voor problemen met vast Bellen.

Tips vast Bellen

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

    Onze medewerkers helpen je graag met persoonlijk advies of een opzegging. Bel daarvoor met onze Klantenservice 0800-0092. Natuurlijk kun je ook online opzeggen door een e-mail te sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Let op: deze optie heeft een langere verwerkingstijd. De verwerking kan tot 2 weken duren.

    Wil je alleen een losse dienst van T-Mobile Thuis opzeggen? Je kunt je pakketten elke maand aanpassen in My T-Mobile Thuis. Na het inloggen zie je precies wat er in jouw pakket zit en kun je zelf je internetsnelheid, TV-pakket of extra diensten aanpassen. Lees hier meer over welke extra diensten je zelf kunt aanpassen.

    Let op! Het uit- of aanzetten van een losse dienst kan invloed hebben op je huidige korting.

  • Wat als mijn contract nog niet is afgelopen en ik toch wil opzeggen?

    Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt.

  • Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Thuis-apparatuur?

    Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Wij ontvangen daarom graag de apparatuur terug als je abonnement stopt. Al je T-Mobile Thuis-apparatuur, zoals je modem, TV Box en de bijbehorende accessoires stuur je terug in een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos.

    Let op: Doe er een briefje bij met jouw adres, huisnummer, postcode en retournummer. Dan weten we dat het pakket van jou is. Zet het retournummer ook aan aan de buitenkant van de doos. Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt.

    Stuur het pakket binnen 30 dagen gratis naar ons terug. Doe dit naar:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Let op: doe dit binnen 30 dagen.

    Meer informatie over apparatuur terugsturen

  • Hoe zit het met mijn laatste rekening?

    Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Op je eindafrekening staat het mogelijk 'te veel' betaalde bedrag min de eventuele gebruikskosten.

  • Raak ik mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres kwijt als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opzeg?

    Na beëindiging van je T-Mobile Thuis abonnement blijft je @t-mobilethuis.nl e-mailadres nog zes maanden actief. Je kunt in die periode een nieuw e-mailadres inrichten en gebruiken als standaard e-mailadres. Heb je belangrijke berichten in je T-Mobile Thuis Webmail inbox die je wilt bewaren? Stuur deze op tijd door naar een ander e-emailadres. Na de zes maanden is dat niet meer mogelijk.

    Naar My T-Mobile Thuis Webmail

  • Ik ga een langere tijd naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Je hoeft je abonnement niet op te zeggen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk en als je kosten wilt besparen tijdens een (lange) vakantie, dan kun je je abonnement aanpassen. Dit kan via My T-Mobile Thuis of neem contact op met onze specialisten van onze Community.

  • Hoe zeg ik op in geval van overlijden?

    In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op te zeggen of over te nemen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

    • Online opzeggen via Closure

    Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je aanmeldt via deze link.

    • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

    Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

    Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

    Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

  • Ik heb laatst T-Mobile Thuis besteld, maar ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe werkt dit?

    Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Bel dan gratis onze Klantenservice: 0800-0092.

Wist je dat...

Wifi tips T-Mobile Thuis

Wifi Tips

…we handige tips hebben over hoe je je Wifi kunt verbeteren.

Wifi Plus van T-Mobile Thuis

Wifi Plus

...je zelf je Wifi-netwerk kunt uitbreiden met Wifi Plus? Met slimme Wifi-punten in huis versterk je makkelijk je Wifi-signaal.

Maandelijks aanpassen

Flexibiliteit

…je maandelijkse je internetsnelheid kunt verhogen of verlagen in My T-Mobile Thuis.

Opzeggen bij overlijden

Closure

T-Mobile werkt Samen met Closure

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie hebt doorgegeven voor het T-Mobile abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Let op: Alleen als je de knop hieronder gebruikt wordt dit vrijwel kosteloos voor je geregeld. 

Overlijden doorgeven

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community