T-Mobile Thuis opzeggen

Op deze pagina lees je wat de stappen zijn om je T-Mobile Thuis abonnement op te zeggen

Opzegging doorgeven

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Wil je inzien wanneer je contract afloopt? Of alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat kan in My T-Mobile Thuis.

Opzegging doorgeven

Na de afgesproken contractstermijn ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging.

Wil je inzien wanneer je contract afloopt? Of alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat kan in My T-Mobile Thuis.

Terug

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel? Klik hier.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je TV- of internetdienst.

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik te vergroten.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op te zeggen of over te nemen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

  • Online opzeggen via Closure

Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je aanmeldt via deze link.

  • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

Terug

Is je internetsnelheid te laag? Wist je dat je maandelijks je internetsnelheid kun aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij Wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-snelheid in huis te verbeteren.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij Wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel? Klik hier.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat de service van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag bij problemen met je internet. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik te vergroten.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op te zeggen of over te nemen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

  • Online opzeggen via Closure

Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je aanmeldt via deze link.

  • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

Terug

We vinden het jammer dat TV van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een extra zenderpakket voor nog meer leuke programma's op TV.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Vind je de kosten voor T-Mobile Thuis te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij TV-problemen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een extra zenderpakket voor nog meer leuke programma's op TV.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat vast Bellen van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Bel je de laatste tijd ineens een stuk minder? In plaats van opzeggen kun je ook je vast Bellen abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Vind je de kosten voor vast Bellen te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een ander vast Bellen abonnement te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je van extra voordelen genieten. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat je weg wilt gaan. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met vast Bellen? Wist je daarnaast ook dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Kies bijvoorbeeld voor een ander vast Bellen abonnement dat beter bij je past.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Heb je je TV-abonnement uitgebreid met één van onze Themapakketten of Premium zenders? De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

Terug

Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.

Let op! Je hebt ten minste één TV Box nodig als je TV wilt blijven kijken van T-Mobile Thuis. 

Terug

Je kunt na de eerste maand heel makkelijk Cloud Opnemen uitzetten in My T-Mobile Thuis. Je zit dus nergens aan vast.

Let op: Je verliest al je cloud opnames als je Cloud Opnemen opzegt.

Terug

Is je internetsnelheid te hoog of te laag? Wist je dat je maandelijks je internetsnelheid kun aanpassen in My T-Mobile Thuis? We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij Wifi-of internetproblemen. Daarnaast kun je kiezen voor Wifi Plus voor snellere en betere Wifi in huis.

Terug

Heb je genoeg aan minder Wifi-punten in huis? Of heb je Wifi Plus helemaal niet meer nodig? Je kunt heel makkelijk zelf je Wifi-punt(en) opzeggen in My T-Mobile Thuis. Na de opzegging ontvang je verdere instructies over het terugsturen van de Wifi Plus apparatuur.

Terug

Heb je een ander abonnement nodig voor vast Bellen? Je kunt elke maand je abonnement aanpassen in My T-Mobile Thuis. Zo regel je makkelijk een vast Bellen abonnement dat bij je past.

Terug

We vinden het jammer dat het internet van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag verder met deze online hulp bij Wifi-of internetproblemen. Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat TV van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij TV-problemen .

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat vast Bellen van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met deze tips bij problemen met vast Bellen.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

We vinden het jammer dat Internet, TV & vast Bellen van T-Mobile Thuis niet voldoet aan je verwachtingen. We helpen je graag met online tips en stappenplannen:

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik te vergroten.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Verhuis T-Mobile Thuis mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile Thuis met je mee. Lees hier alles over verhuizen van T-Mobile Thuis.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile Thuis vaak kunt meeverhuizen? Lees hier hoe je dat doet.

Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile Thuis? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel? Klik hier.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile Thuis mee te nemen. Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips?

Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik te vergroten.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Verhuis T-Mobile Thuis mee
Ga je verhuizen? Verhuis T-Mobile Thuis met je mee. Lees hier alles over verhuizen van T-Mobile Thuis.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je T-Mobile Thuis vaak kunt meeverhuizen? Lees hier hoe je dat doet.

Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van T-Mobile Thuis? Als je je mobiele abonnement combineert met T-Mobile Thuis kun je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.
Meer weten over welke voordelen je krijgt met Klantvoordeel? Klik hier.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om T-Mobile Thuis mee te nemen. Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet volledig? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Abonnement aanpassen
Gebruik je T-Mobile Thuis niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kunt aanpassen in My T-Mobile Thuis? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van T-Mobile Zakelijk.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met online hulp bij Wifi-of internetproblemen? Ook kun je kiezen voor Wifi Plus om je Wifi-bereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en TV-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van T-Mobile Thuis.

Terug

Wil je een mobiel abonnement van T-Mobile opzeggen? Lees hier alles over het opzeggen van mobiele abonnementen.

Terug

Het opzeggen van een 4G voor Thuis abonnement gaat op dezelfde manier als het opzeggen van een mobiel abonnement. Lees op deze pagina hoe je dat doet.

Terug

Wil je Deezer opzeggen? Lees op deze pagina hoe je dat makkelijk zelf doet.

Terug

Als je Videoland heb, mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Opzeggen doe je eenvoudig via My T-Mobile. Je abonnementskosten stoppen meteen. Je kunt vervolgens geen films en series meer bekijken via je Videoland account.

Terug

Wil je een zakelijk abonnement van T-Mobile beëindigen? Klik hier voor meer informatie.

Problemen oplossen

Heb je problemen met je Internet, Interactieve TV of vast Bellen van T-Mobile Thuis? In veel gevallen bieden wij een oplossing. Lees wat je direct zelf kunt doen voor een betere verbinding.

Hulp bij opzeggen internet

Internet en Wifi

Betere Internet en Wifi in een paar stappen geregeld.

Tips Internet en Wifi

Tip bij Interactieve TV opzeggen

Interactieve TV

Slecht bereik of blokkerig beeld? Lees wat je kunt doen.

Tips Interactieve TV

Tip voor Vast Bellen opzeggen

Vast Bellen

Oplossingen voor problemen met vast Bellen.

Tips vast Bellen

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

    Onze medewerkers helpen je graag met persoonlijk advies of een opzegging. Bel daarvoor met onze Klantenservice 0800-0092. Natuurlijk kun je ook online opzeggen door een e-mail te sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Let op: deze optie heeft een langere verwerkingstijd. De verwerking kan tot 2 weken duren.

    Wil je alleen een losse dienst van T-Mobile Thuis opzeggen? Je kunt je pakketten elke maand aanpassen in My T-Mobile Thuis. Na het inloggen zie je precies wat er in jouw pakket zit en kun je zelf je internetsnelheid, TV-pakket of extra diensten aanpassen. Lees hier meer over welke extra diensten je zelf kunt aanpassen.

    Let op! Het uit- of aanzetten van een losse dienst kan invloed hebben op je huidige korting.

  • Wat als mijn contract nog niet is afgelopen en ik toch wil opzeggen?

    Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt.

  • Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Thuis-apparatuur?

    Je T-Mobile Thuis-apparatuur heb je in bruikleen. Wij ontvangen daarom graag de apparatuur terug als je abonnement stopt. Al je T-Mobile Thuis-apparatuur, zoals je modem, TV Box en de bijbehorende accessoires stuur je terug in een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos.

    Let op: Doe er een briefje bij met jouw adres, huisnummer, postcode en retournummer. Dan weten we dat het pakket van jou is. Zet het retournummer ook aan aan de buitenkant van de doos. Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt.

    Stuur het pakket binnen 30 dagen gratis naar ons terug. Doe dit naar:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Let op: doe dit binnen 30 dagen.

    Meer informatie over apparatuur terugsturen

  • Hoe zit het met mijn laatste rekening?

    Je betaalt je abonnementskosten elke maand vooruit. Op je eindafrekening staat het mogelijk 'te veel' betaalde bedrag min de eventuele gebruikskosten.

  • Raak ik mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres kwijt als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opzeg?

    Na beëindiging van je T-Mobile Thuis abonnement blijft je @t-mobilethuis.nl e-mailadres nog zes maanden actief. Je kunt in die periode een nieuw e-mailadres inrichten en gebruiken als standaard e-mailadres. Heb je belangrijke berichten in je T-Mobile Thuis Webmail inbox die je wilt bewaren? Stuur deze op tijd door naar een ander e-emailadres. Na de zes maanden is dat niet meer mogelijk.

    Naar My T-Mobile Thuis Webmail

  • Ik ga een langere tijd naar het buitenland. Kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Je hoeft je abonnement niet op te zeggen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk en als je kosten wilt besparen tijdens een (lange) vakantie, dan kun je je abonnement aanpassen. Dit kan via My T-Mobile Thuis of neem contact op met onze specialisten van onze Community.

  • Hoe zeg ik op in geval van overlijden?

    In deze zware periode willen wij je het zo makkelijk mogelijk maken om T-Mobile Thuis op te zeggen of over te nemen. Voor het opzeggen van T-Mobile Thuis bij overlijden bieden wij twee opties:

    • Online opzeggen via Closure

    Wij werken samen met Closure, een dienst voor het opzeggen van abonnementen na overlijden. Naast het opzeggen van het T-Mobile Thuis abonnement helpt Closure ook met het opzeggen van lopende abonnementen bij andere bedrijven. Dit wordt vrijwel kosteloos voor je geregeld. Belangrijk is dan wel dat je aanmeldt via deze link.

    • Telefonisch opzeggen of contract overnemen

    Wil je de opzegging bij overlijden liever telefonisch doorgeven? Of wil je een contractovername van het T-Mobile Thuis abonnement? Dat is allebei mogelijk. Bel daarvoor naar: 023–7513032.

    Openingstijden: ma t/m vrij: 08:30 - 21:00 | zat: 09:00 - 17:30

    Belangrijk: Controleer of er ook een mobiel abonnement van T-Mobile op de naam staat van de overledene. Is dat het geval? Vergeet niet om het overlijden ook door te geven voor het mobiele abonnement. Lees wat de opties zijn bij het opzeggen van een mobiel abonnement in geval van overlijden.

  • Ik heb laatst T-Mobile Thuis besteld, maar ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe werkt dit?

    Afhankelijk van het verkooppunt waar je de bestelling hebt gedaan, is je wettelijke bedenktijd tussen de nul en veertien dagen. In deze periode ben je vrij om je bestelling te annuleren. Bel dan gratis onze Klantenservice: 0800-0092.

Wist je dat...

Wifi tips T-Mobile Thuis

Wifi Tips

…we handige tips hebben over hoe je je Wifi kunt verbeteren.

Wifi Plus van T-Mobile Thuis

Wifi Plus

...je zelf je Wifi-netwerk kunt uitbreiden met Wifi Plus? Met slimme Wifi-punten in huis versterk je makkelijk je Wifi-signaal.

Maandelijks aanpassen

Flexibiliteit

…je maandelijkse je internetsnelheid kunt verhogen of verlagen in My T-Mobile Thuis.

Opzeggen bij overlijden

Closure

T-Mobile werkt Samen met Closure

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie hebt doorgegeven voor het T-Mobile abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Let op: Alleen als je de knop hieronder gebruikt wordt dit vrijwel kosteloos voor je geregeld. 

Overlijden doorgeven

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community