De incassodatum
Wij incasseren het bedrag vanaf het bij ons bekende rekeningnummer altijd tussen de 20ste en de 30ste van de maand. Wees hier dus op voorbereid. Op je rekening staat wanneer de automatische incasso is. Je ontvangt ook een melding per e-mail over de incassodatum en je kunt je rekeningen altijd in My T-Mobile Thuis inzien.
Mislukt de eerste incasso? Controleer dan in My T-Mobile Thuis of je rekeningnummer nog klopt.
Eerste herinnering
Je ontvangt 11 dagen na de incassodatum een eerste herinnering per e-mail als je nog niet betaald hebt. Hierin staat een betaallink om gemakkelijk je openstaande rekening te betalen. Wacht er niet te lang mee, want dan kunnen extra buitengerechtelijke kosten erbij komen.
Tweede herinnering
Is de betaling 19 dagen na de eerste herinnering nog niet gelukt? Dan sturen we een tweede herinnering per e-mail. Hierin staat een betaallink om gemakkelijk je openstaande rekening te betalen. We brengen € 15,00 buitengerechtelijke kosten in rekening.
Heb je een tweede herinnering ontvangen en betaal je daarna niet binnen 14 dagen? Dan worden je T-Mobile Thuis diensten geblokkeerd. Je kunt dan alleen nog bellen naar 112 en naar onze Klantenservice.
Blokkade T-Mobile Thuis
Staat het bedrag 14 dagen na de tweede herinnering nog open? Dan worden alle T-Mobile Thuis diensten geblokkeerd. Je ontvangt een SMS en een e-mail over de blokkade en wat je eraan kunt doen.
We helpen je graag met het deblokkeren van je diensten. Om je diensten zo snel mogelijk terug te krijgen kun je het beste betalen via de betaallink. Handmatig overboeken heeft een langere verwerkingstijd.
Laatste herinnering
We vinden het jammer om je T-Moible Thuis diensten te moeten opzeggen. Daarom sturen we nog een derde en laatste herinnering met een betaallink erin. Maak het openstaande bedrag op tijd over, anders worden je diensten opgezegd.
Opzegging en incassobureau
Staat het bedrag 15 dagen na de derde herinnering nog open? De T-Mobile Thuis diensten blijven geblokkeerd en de opzegging wordt in gang gezet.
Na de opzegging kun je niet meer opnieuw aangesloten worden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en brief. Het openstaande bedrag dragen wij over aan een incassobureau.