-
Vast Bellen aanzetten of (tijdelijk) stopzetten?
Vast Bellen aanzetten
BijT-Mobile Thuis kun je heel voordelig bellen met de vaste telefoon. Wil je vast Bellen aanzetten? Dat kan heel makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht.Vast Bellen uitzetten
Je kunt je vast Bellen abonnement elke maand zelf stopzetten binnen My T-Mobile Thuis.Let op! Je kunt je vast Bellen abonnement stopzetten, maar dan raak je ook je oude vertrouwde T-Mobile Thuis nummer kwijt. Zet je vaste telefonie later weer aan, dan krijg je een nieuw nummer van ons.
-
Vast Bellen abonnement wijzigen?
Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk!
-
Je internetsnelheid wijzigen?
Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in
My T-Mobile Thuis ! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen. -
TV-abonnement aanzetten of opzeggen?
TV-abonnement aanzetten
Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aanzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld.TV-abonnement opzeggen
Wil je je TV-abonnement opzeggen? Geef het eenvoudig door in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht. Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden ontvangen wij graag alle TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur. -
Je TV-zenders wijzigen?
Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.
-
Een andere of extra Interactieve TV Box? Of juist één minder?
Wil je in meerdere kamers van TV van
T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. De mogelijkheden van een extra TV Box zijn afhankelijk van de maximale haalbare internetsnelheid op jouw adres. Wil je weten wat mogelijk is op jouw adres? In je My T-Mobile Thuis zie je precies wat er kan.Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Ook dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.
Let op! Je behoudt minimaal één Interactieve TV Box. De laatste TV Box kun je niet verwijderen in My T-Mobile Thuis.
-
Cloud Opnemen aanzetten
Je kunt heel makkelijk Cloud Opnemen aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast. Klik op onderstaande knop en je landt meteen op de juiste pagina nadat je bent ingelogd.
Let op: Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar het nieuwe T-Mobile TV.
-
Wifi-punten bestellen (Wifi Plus)
Overal supersnelle Wifi in huis? Dat kan met Wifi Plus van T-Mobile Thuis. Bestel één of meerdere Wifi-punten in My T-Mobile Thuis. De slimme Wifi-punten zorgen voor een groter en sterker Wifi-signaal in huis. Van kelder tot zolder! Log in op My T-Mobile Thuis om direct tot maximaal drie Wifi-punten te bestellen.
Meer informatie nodig? Lees op deze pagina meer over Wifi Plus en hoe je Wifi-punten bestelt.
T-Mobile Thuis abonnement wijzigen
Wil je een T-Mobile Thuis dienst aanpassen? Lees op deze pagina wat je zelf kunt aanpassen aan je Internet, TV of vast Bellen diensten.
Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Wil je diensten uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.
Zelf je T-Mobile Thuis abonnement aanpassen
Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden binnen My T-Mobile Thuis.
Klik op het onderwerp voor meer informatie.
Veelgestelde vragen op onze Community
Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging... Lees meer
Heb je een