T-Mobile Thuis abonnement wijzigen

Wil je een T-Mobile Thuis dienst aanpassen? Lees op deze pagina wat je zelf kunt aanpassen aan je Internet, TV of vast Bellen diensten.

Zelf je abonnement aanpassen

Wil je iets aanpassen aan je Internet, TV of Vast Bellen abonnement van T-Mobile? Dat doe je makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Wat je precies kunt aanpassen aan je abonnement is afhankelijk van wanneer je het hebt afgesloten. Bekijk het overzicht hieronder of log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat je zelf kunt aanpassen.

Naar My T-Mobile Thuis

Overzicht mogelijkheden My T-Mobile Thuis

Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden binnen My T-Mobile Thuis. Klik op het onderwerp voor meer informatie.

  • Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen. In My T-Mobile Thuis zie je precies wat de aanpassing voor je kosten en voorwaarden betekent.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt Themapakketten en Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • Overal supersnelle wifi in huis? Dat kan met Wifi Plus van T-Mobile Thuis. Bestel één of meerdere wifipunten in My T-Mobile Thuis. De slimme wifipunten zorgen voor een groter en sterker Wifi-signaal in huis. Van kelder tot zolder! Log in op My T-Mobile Thuis om direct tot maximaal drie Wifi-punten te bestellen.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Meer informatie nodig? Lees meer over Wifi Plus en Wifi-punten bestellen.

  • TV-abonnement aanzetten
    Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aanzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld.

    TV aanzetten

    TV-abonnement opzeggen
    Wil je je TV-abonnement opzeggen? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je het TV-abonnement kan opzeggen hangt af van wanneer je het tv-abonnement hebt afgesloten.

    Tv-abonnement na 24 januari 2022
    Heb je T-Mobile TV afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een tv-abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je tv-abonnement pas opzeggen wanneer je contract met T-Mobile Thuis is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om op te zeggen wanneer de contractperiode is verstreken.

    Tv-abonnement voor 24 januari 2022
    Heb je T-Mobile TV aangezet voor 24 januari 2022? Dan kun je T-Mobile TV eenvoudig opzeggen in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in.

    TV opzeggen

    Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden vragen wij bepaalde TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur.

  • Vast Bellen aanzetten
    Bij T-Mobile Thuis kun je heel voordelig bellen met de vaste telefoon. Wil je vast Bellen aanzetten? Dat kan heel makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht.

    Vast Bellen aanzetten

    Vast Bellen uitzetten

    Wil je je Vast Bellen abonnement opzeggen? Ga naar My T-Mobile Thuis. Wanneer je je Vast Bellen abonnement kunt opzeggen is afhankelijk van wanneer je het abonnement hebt afgesloten.

    Vanaf 24 januari 2022
    Heb je een Vast Bellen abonnement afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een Vast Bellen abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je Vast Bellen abonnement pas opzeggen wanneer je contract is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om je Vast Bellen abonnement te wijzigen zodra de contractperiode verstreken is.

    Voor 24 januari 2022
    Heb je een Vast Bellen abonnement afgesloten voor 24 januari 2022? Log in op My T-Mobile Thuis om je abonnement op te zeggen of aan te passen. In My T-Mobile Thuis zie je wat een wijziging betekent voor de kosten van je Internetabonnement voor thuis.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • Je kunt heel makkelijk Cloud Opnemen aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast. Klik op onderstaande knop en je komt direct op de juiste pagina nadat je bent ingelogd.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Let op: Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar het nieuwe T-Mobile TV.

    Wil je Cloud Opnemen uitzetten? Ook dat gaat eenvoudig via My T-Mobile Thuis.

  • Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. De mogelijkheden van een extra TV Box zijn afhankelijk van de maximale haalbare internetsnelheid op jouw adres. Wil je weten wat mogelijk is op jouw adres? In je My T-Mobile Thuis zie je precies wat er kan.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Ook dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.

    Let op! Je behoudt minimaal één Interactieve TV Box. De laatste TV Box kun je niet verwijderen in My T-Mobile Thuis.

  • Bel je de laatste tijd een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen.

    Naar My T-Mobile Thuis

Veelgestelde vragen op onze Community

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging... Lees meer

Extra korting met Klantvoordeel

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 08:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200