-
Internetsnelheid wijzigen
Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen. In My T-Mobile Thuis zie je precies wat de aanpassing voor je kosten en voorwaarden betekent.
-
TV-pakket aan-of uitzetten
Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt Themapakketten en Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.
-
Wifipunten bestellen (Wifi Plus)
Overal supersnelle wifi in huis? Dat kan met Wifi Plus van T-Mobile Thuis. Bestel één of meerdere wifipunten in My T-Mobile Thuis. De slimme wifipunten zorgen voor een groter en sterker wifisignaal in huis. Van kelder tot zolder! Log in op My T-Mobile Thuis om direct tot maximaal drie wifipunten te bestellen.
Meer informatie nodig? Lees meer over Wifi Plus en wifipunten bestellen.
-
TV-abonnement aanzetten of opzeggen
TV-abonnement aanzetten
Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aanzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld.TV-abonnement opzeggen
Wil je je TV-abonnement opzeggen? Log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je het TV-abonnement kan opzeggen hangt af van wanneer je het tv-abonnement hebt afgesloten.Tv-abonnement na 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een tv-abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je tv-abonnement pas opzeggen wanneer je contract met T-Mobile Thuis is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om op te zeggen wanneer de contractperiode is verstreken.Tv-abonnement voor 24 januari 2022
Heb je T-Mobile TV aangezet voor 24 januari 2022? Dan kun je T-Mobile TV eenvoudig opzeggen in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in. Klik op onderstaande button en vul je inloggegevens in.Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden vragen wij bepaalde TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur.
-
Vast Bellen aan- of (tijdelijk) uitzetten
Vast Bellen aanzetten
BijT-Mobile Thuis kun je heel voordelig bellen met de vaste telefoon. Wil je vast Bellen aanzetten? Dat kan heel makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht.Vast Bellen uitzetten
Wil je je Vast Bellen abonnement opzeggen? Ga naar My T-Mobile Thuis. Wanneer je je Vast Bellen abonnement kunt opzeggen is afhankelijk van wanneer je het abonnement hebt afgesloten.
Vanaf 24 januari 2022
Heb je een Vast Bellen abonnement afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een Vast Bellen abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je Vast Bellen abonnement pas opzeggen wanneer je contract is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om je Vast Bellen abonnement te wijzigen zodra de contractperiode verstreken is.Voor 24 januari 2022
Heb je een Vast Bellen abonnement afgesloten voor 24 januari 2022? Log in op My T-Mobile Thuis om je abonnement op te zeggen of aan te passen. In My T-Mobile Thuis zie je wat een wijziging betekent voor de kosten van je Internetabonnement voor thuis. -
Cloud Opnemen aan- of uitzetten
Je kunt heel makkelijk Cloud Opnemen aanzetten in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast. Klik op onderstaande knop en je komt direct op de juiste pagina nadat je bent ingelogd.
Let op: Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar het nieuwe T-Mobile TV.
Wil je Cloud Opnemen uitzetten? Ook dat gaat eenvoudig via My T-Mobile Thuis.
-
Extra TV Box bijbestellen of opzeggen
Wil je in meerdere kamers van TV van
T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. De mogelijkheden van een extra TV Box zijn afhankelijk van de maximale haalbare internetsnelheid op jouw adres. Wil je weten wat mogelijk is op jouw adres? In je My T-Mobile Thuis zie je precies wat er kan.Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Ook dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.
Let op: je behoudt minimaal één Interactieve TV Box. De laatste TV Box kun je niet verwijderen in My T-Mobile Thuis.
-
Vast Bellen abonnement wijzigen
Bel je de laatste tijd een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen.
T-Mobile Thuis abonnement wijzigen
Wil je een T-Mobile Thuis dienst aanpassen? Lees op deze pagina wat je zelf kunt aanpassen aan je Internet, TV of vast Bellen diensten.
Zelf je abonnement aanpassen
Wil je iets aanpassen aan je Internet, TV of Vast Bellen abonnement van T-Mobile? Dat doe je makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Wat je precies kunt aanpassen aan je abonnement is afhankelijk van wanneer je het hebt afgesloten. Bekijk het overzicht hieronder of log in op My T-Mobile Thuis om te zien wat je zelf kunt aanpassen.
Overzicht mogelijkheden My T-Mobile Thuis
Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden binnen My T-Mobile Thuis. Klik op het onderwerp voor meer informatie.
Extra korting met Klantvoordeel
Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting.