T-Mobile Thuis abonnement wijzigen

Wil je een T-Mobile Thuis dienst aanpassen? Lees op deze pagina wat je zelf kunt aanpassen aan je Internet, TV of vast Bellen diensten.

Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Wil je diensten uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

Zelf je T-Mobile Thuis abonnement aanpassen

Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden binnen My T-Mobile Thuis.
Klik op het onderwerp voor meer informatie.

  • Vast Bellen abonnement aan- of opzeggen T-Mobile Thuis Vast Bellen aanzetten of (tijdelijk) stopzetten?

    Vast Bellen aanzetten
    Bij T-Mobile Thuis kun je heel voordelig bellen met de vaste telefoon. Wil je vast Bellen aanzetten? Dat kan heel makkelijk zelf in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht.

    Vast Bellen aanzetten

    Vast Bellen uitzetten
    Je kunt je vast Bellen abonnement elke maand zelf stopzetten binnen My T-Mobile Thuis.

    Let op! Je kunt je vast Bellen abonnement stopzetten, maar dan raak je ook je oude vertrouwde T-Mobile Thuis nummer kwijt. Zet je vaste telefonie later weer aan, dan krijg je een nieuw nummer van ons.

    Vast Bellen uitzetten

  • Vast Bellen abonnement wijzigen T-Mobile Thuis Vast Bellen abonnement wijzigen?

    Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk!

    Naar My T-Mobile Thuis

  • internetsnelheid wijzigen of aanpassen T-Mobile Thuis Je internetsnelheid wijzigen?

    Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • TV aanzetten Thuis TV-abonnement aanzetten of opzeggen?

    TV-abonnement aanzetten
    Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aanzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld.

    TV aanzetten

    TV-abonnement opzeggen
    Wil je je TV-abonnement opzeggen? Geef het eenvoudig door in My T-Mobile Thuis. Klik op onderstaande button, vul je inloggegevens in en je komt direct op de juiste pagina terecht. Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden ontvangen wij graag alle TV-apparatuur terug die je in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je TV-abonnement nog verdere instructies over het terugsturen van de apparatuur. 

    TV opzeggen

     

  • TV-zenders wijzigen T-Mobile Thuis Je TV-zenders wijzigen?

    Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

    Naar My T-Mobile Thuis

     

  • Extra TV Box T-Mobile Thuis Een andere of extra Interactieve TV Box? Of juist één minder?

    Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten, dan heb je extra Interactieve TV Boxen nodig. De mogelijkheden van een extra TV Box zijn afhankelijk van de maximale haalbare internetsnelheid op jouw adres. Wil je weten wat mogelijk is op jouw adres? In je My T-Mobile Thuis zie je precies wat er kan.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Ook dit regel je heel makkelijk in My T-Mobile Thuis.

    Let op! Je behoudt minimaal één Interactieve TV Box. De laatste TV Box kun je niet verwijderen in My T-Mobile Thuis.

Veelgestelde vragen op onze Community

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging... Lees meer

Klantvoordeel met Uit & Thuis van T-Mobile

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor
Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor
Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail