Apparatuur terugsturen

Ga je verhuizen of heb je T-Mobile Thuis opgezegd? Dan vragen we apparatuur terug, zoals je modem, TV Box of afstandsbediening. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.

Welke apparatuur stuur je terug?

Welke apparatuur je terugstuurt, staat in een e-mail die je van ons krijgt bij opzegging of verhuizing. Wat voor apparatuur wij precies terugvragen is afhankelijk van je situatie. Neem de e-mail goed door.

Klik op een van de onderwerpen hieronder voor meer informatie.

  • Heb jij een Zyxel T-50 of Zyxel T-54 modem? Dan willen we deze graag terug bij opzegging van T-Mobile Thuis.

    T50

    Zyxel T50 modem

    T54

    Zyxel T54 modem

    Bij verhuizing
    Ga je verhuizen en neem je T-Mobile Thuis mee naar het nieuwe adres? Dan kun je een Zyxel T-50 of T-54 modem gewoon meenemen naar het nieuwe adres. Wij hoeven deze niet eerst terug te ontvangen.

    Andere modems van T-Mobile Thuis
    Heb je een ander modem, zoals een Huawei, Draytek 2132 of Draytek 2130 modem? Dan hoef je die niet terug te sturen tenzij anders beschreven in de e-mail.

    Tip: gebruik het modem als tweede router. Heb je het overgebleven modem niet nodig? Lever het in bij de milieustraat of E-waste inleverpunt.

  • Heb jij een of meerdere van de onderstaande TV Box(en)? Dan ontvangen we die graag terug bij opzegging.

    TV Box: Amino Aria 610 of Amino Aria 7X
    De Amino Aria 610 en Amino Aria 7X zien er aan de buitenkant hetzelfde uit. Zie afbeelding:
    Amino TV Box

    Andere TV Box(en)van T-Mobile Thuis
    Heb je een andere TV Box? Dan hoef je die niet terug te sturen tenzij anders beschreven in de e-mail.

    Een TV Box die je niet meer nodig hebt kun je inleveren bij de milieustraat of E-waste inleverpunt.

  • Overige apparatuur ontvangen wij ook graag terug. Welke overige apparatuur je terugstuurt, is afhankelijk van de diensten die je hebt gekozen. Hieronder zie je voorbeelden van overige apparatuur.

    Wifipunt

    Wifipunt

    Zo ziet een wifipunt eruit.

    Afstandsbediening

    Afstandsbediening

    Afstandsbediening voor TV

    Media Converter

    Media Converter

    Een Media Converter voor glasvezelsignaal.

    Kabels

    Kabels

    Stuur ook kabels mee terug in de doos.

Zo stuur je je apparatuur terug

Let op: Geen mobiele telefoons

Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar het Retourformulier. Heb je een 4G voor Thuis abonnement? Je 4G voor Thuis router stuur je ook via het Retourformulier terug. Deze pagina gaat alleen over het terugsturen van T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, wifipunten en afstandsbedieningen.

  1. Plaats apparatuur in een doos

    Plaats de apparatuur die wij terug verwachten in een doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje!

  2. Download of print het retourlabel

    Log in op My T-Mobile Thuis en download het retourlabel. Je vindt het retourlabel via een persoonlijke link in een e-mail die we je hebben gestuurd. Of log direct in op My T-Mobile Thuis. Je vindt het retourlabel onder de categorie 'Bestellingen'.

    Naar My T-Mobile Thuis

    Het retourlabel is een pdf-bestand dat je later nodig hebt bij het afleveren van je pakket. Print het pdf-bestand uit of sla het op in je smartphone. Door het retourlabel te laten scannen op de postlocatie worden de juiste (adres)gegevens automatisch opgehaald. 

  3. Pakket opsturen

    In de e-mail die je van ons krijgt, staat of je het pakket in kunt leveren bij een PostNL locatie of bij een DHL ServicePoint. Je kunt dit ook zien op het retourlabel. Op de website van PostNL of de website van DHL kun je zoeken naar de dichtsbijzijnde locatie. Laat op deze locatie het retourlabel scannen door een medewerker. De medewerker zal dan een ander label uitprinten met de nodige gegevens.

    Om je pakket te volgen gebruik je de track & trace code die je in de e-mail hebt gekregen. Je krijgt ook nog een bevestiging via de mail als we je apparatuur hebben ontvangen.

    Let op: bewaar het verzendbewijs totdat we je de bevestiging hebben gestuurd dat we je apparatuur hebben ontvangen.

Veelgestelde vragen

  • Je Internet, TV en/of Vast Bellen apparatuur terugsturen doe je in drie simpele stappen:

    1. Plaats de gevraagde apparatuur in een doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos.
    2. Download het retourlabel in My T-Mobile Thuis
    3. Lever je pakket af bij een PostNL locatie of bij een DHL ServicePoint bij je in de buurt

    Meer uitleg nodig? Lees het uitgebreide stappenplan op deze pagina.

    Wil je een mobiele toestel terugsturen? Daarvoor gelden andere stappen. Zie daarvoor dit retourformulier.

  • Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Of kun je het retourlabel niet printen? Geen probleem! Log in op My T-Mobile en bekijk wat je kunt doen. Hier staat ook alle informatie die je nodig hebt.

    Naar My T-Mobile Thuis

  • Welk apparatuur je terugstuurt, staat beschreven in een e-mail die je van ons krijgt.  

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200