Apparatuur terugsturen

Ga je verhuizen of heb je T-Mobile Thuis opgezegd? Dan vragen we apparatuur terug, zoals je modem, TV Box of afstandsbediening. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.

Welke apparatuur stuur je terug?

Welke apparatuur je terugstuurt, staat in een e-mail die je van ons ontvangt bij opzegging of verhuizing. Wat voor apparatuur wij precies terugvragen is afhankelijk van je situatie. Neem de e-mail goed door.

Klik op een van de onderwerpen hieronder voor meer informatie.

  • Heb jij een Zyxel T-50 modem? Dan ontvangen we deze graag terug bij opzegging van T-Mobile Thuis.

    Zyxel T-50

    Zyxel Modem

    Bij verhuizing
    Ga je verhuizen en neem je T-Mobile Thuis mee naar het nieuwe adres? Dan kun je een Zyxel T-50 modem gewoon meenemen naar het nieuwe adres. Wij hoeven deze niet eerst terug te ontvangen.

    Andere modems van T-Mobile Thuis
    Heb je een ander modem, zoals een Huawei, Draytek 2132 of Draytek 2130 modem? Dan hoef je die niet terug te sturen tenzij anders beschreven in de e-mail.

    Tip: gebruik het modem als tweede router. Heb je het overgebleven modem niet nodig? Lever het in bij de milieustraat of E-waste inleverpunt.

  • Heb jij een of meerdere van de onderstaande TV Box(en)? Dan ontvangen we die graag terug bij opzegging.

    TV Box: Amino Aria 610 of Amino Aria 7X
    De Amino Aria 610 en Amino Aria 7X zien er aan de buitenkant hetzelfde uit. Zie afbeelding:
    Amino TV Box

    Andere TV Box(en)van T-Mobile Thuis
    Heb je een andere TV Box? Dan hoef je die niet terug te sturen tenzij anders beschreven in de e-mail.

    Een TV Box die je niet meer nodig hebt kun je inleveren bij de milieustraat of E-waste inleverpunt.

  • Overige apparatuur ontvangen wij ook graag terug. Welke overige apparatuur je terugstuurt, is afhankelijk van de diensten die je hebt gekozen. Hieronder zie je voorbeelden van overige apparatuur.

    Wifipunt

    Wifipunt

    Zo ziet een wifipunt eruit.

    Afstandsbediening

    Afstandsbediening

    Afstandsbediening voor TV

    Media Converter

    Media Converter

    Een Media Converter voor glasvezelsignaal.

    Kabels

    Kabels

    Stuur ook kabels mee terug in de doos.

Zo stuur je je apparatuur terug

Let op: Geen mobiele telefoons

Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar het Retourformulier. Heb je een 4G voor Thuis abonnement? Je 4G voor Thuis router stuur je ook via het Retourformulier terug. Deze pagina gaat alleen over het terugsturen van T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten en afstandsbedieningen.

  1. Plaats apparatuur in een eigen doos

    Plaats de apparatuur die wij terug verwachten in een eigen doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje!

  2. Noteer je gegevens

    Schrijf op een papiertje de volgende gegevens op:

    • Adres
    • Huisnummer
    • Postcode
    • Retournummer

    Het retournummer vind je in een e-mail die je eerder van ons ontvangen hebt. Zet het retournummer ook aan de buitenkant van de doos.

    Plaats het briefje met je gegevens in de doos met apparatuur. Zo weten we dat het pakket van jou is.

    Heb je 1) de nodige apparatuur en 2) het briefje met je gegevens in de doos gestopt? Dan is de inhoud compleet. Plak de doos goed dicht.

  3. Adres en retournummer opschrijven

    Noteer het adres van T-Mobile Thuis èn het retournummer op de buitenkant van de doos:

    T-Mobile Thuis
    Antwoordnummer 15021
    1117 ZZ SCHIPHOL

    Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer.

    Stuur de doos met de nodige apparatuur en je gegevens op naar:

  4. Pakket opsturen

    Lever het pakket in bij een PostNL locatie bij je in de buurt. Op de website van PostNL kun je zoeken naar de meest dichtbijzijnde locatie. Je ontvangt van ons een bevestiging als we je apparatuur hebben ontvangen.

    Let op: Bewaar het verzendbewijs totdat we je een bevestiging hebben gestuurd.

Bekijk de video

Je T-Mobile Thuis apparatuur terugsturen is binnen een paar stappen geregeld. Bekijk de video om te zien hoe je dat doet.

Veelgestelde vragen op onze Community

Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

In deze video leggen we je stap voor stap uit wat je moet doen!... Lees meer

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community