De snelste manier om T-Mobile op te zeggen is door ons te bellen. Natuurlijk kun je ook per brief of e-mail opzeggen. De datum van je verzoek geldt dan als opzegdatum. Let op: Onderstaande opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd van een opzegging per post of e-mail is maximaal twee weken.
Klap het onderwerp open voor meer informatie:
Opzegging per brief
Wil je schriftelijk opzeggen? Je kunt je opzegging per post versturen naar:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
We adviseren je de brief aangetekend te versturen. Vermeld in je brief in ieder geval:
- Naam van degene die het abonnement afgesloten heeft
- Adres, postcode en woonplaats
- Telefoonnummer (mobiel of vast nummer)
- Klantnummer (deze vind je in My T-Mobile Thuis)
- Geboortedatum
- Betaalrekening waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (je wensdatum, houd hierbij rekening met de opzegtermijn)
- Welke diensten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging
Opzegging per e-mail
Wil je online opzeggen? Je kunt je opzegging doorgeven door ons een e-mail te sturen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Vermeld in je e-mail in ieder geval:
- Naam van degene die het abonnement afgesloten heeft
- Adres, postcode en woonplaats
- Telefoonnummer (mobiel of vast nummer)
- Klantnummer (deze vind je in My T-Mobile Thuis)
- Geboortedatum
- Betaalrekening waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (je wensdatum, houd hierbij rekening met de opzegtermijn)
- Welke diensten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging