Rekening
Rekening van T-Mobile Thuis
Veelgestelde vragen
-
Mijn T-Mobile Thuis rekening klopt niet, wat kan ik doen?
Klopt het bedrag van je T-Mobile Thuis rekening niet? Op deze pagina vind je veelvoorkomende redenen waarom je rekening hoger of lager is dan je verwacht. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via de chat, e-mail of telefoon.
-
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
Je rekeningnummer kan je snel en eenvoudig wijzigen in My T-Mobile Thuis. Log in, typ je nieuwe rekeningnummer in onder "IBAN" en klik op "Opslaan".
Heb je ook een mobiele abonnement van T-Mobile? Vergeet dan niet om je rekeningnummer ook te wijzigen in My T-Mobile.
-
Waar vind ik een overzicht van mijn T-Mobile Thuis rekeningen?
Je vindt een overzicht van alle rekeningen terug in My T-Mobile Thuis. Daar kun je zien welke rekeningen je betaald hebt en of er nog bedragen openstaan. Door op het pdf-icoontje te drukken onder "Rekening bekijken" kan je je rekening downloaden en precies inzien hoe je rekening per maand is opgebouwd.