Rekening T-Mobile Thuis
Heb je vragen over je rekening van T-Mobile Thuis? Op deze pagina lees je alles over de opzet of wanneer je rekening anders is dan verwacht.
Rekening van T-Mobile Thuis
Veelgestelde vragen
-
Mijn T-Mobile Thuis rekening klopt niet, wat kan ik doen?
Klopt het bedrag van je T-Mobile Thuis rekening niet en wil je uitleg over je T-Mobile Thuis rekening? Dat kan. Er zijn veel voorkomende redenen waarom je rekening hoger of lager is dan je verwacht. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via de chat of telefoon.
-
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?
Je rekeningnummer kan je snel en eenvoudig wijzigen in My T-Mobile Thuis. Log in, typ je nieuwe rekeningnummer in onder "IBAN" en klik op "Opslaan".
Heb je ook een mobiele abonnement van T-Mobile? Vergeet dan niet om je rekeningnummer ook te wijzigen in My T-Mobile.
-
Waar vind ik een overzicht van mijn T-Mobile Thuis rekeningen?
Je vindt een overzicht van alle rekeningen terug in My T-Mobile Thuis. Daar kun je zien welke rekeningen je betaald hebt en of er nog bedragen openstaan. Klik op het pdf-icoontje onder "Rekening bekijken". Hier kun je jouw rekening downloaden en precies inzien hoe deze per maand is opgebouwd.