T-Mobile TV app problemen met Amazon Fire TV

Ervaar je problemen met de T-Mobile TV app op je Amazon Fire TV? Lees hier hoe je de meest voorkomende problemen snel kunt oplossen.

Amazon Fire TV app problemen oplossen

  • De T-Mobile TV App is beschikbaar voor toestellen met Fire OS 6.0 en nieuwer.

  • De T-Mobile TV app kan op vier apparaten geregistreerd worden en op vier apparaten tegelijk worden gebruikt.

  • Als de T-Mobile TV App niet opent, verwijder dan de app en installeer het opnieuw. Of controleer of je Amazon Fire TV verbinding heeft met het internet van T-Mobile Thuis. Of haal de stroom 30 seconden van je Amazon Fire TV.

  • Het is alleen mogelijk om de T-Mobile TV app te gebruiken op het netwerk van T-Mobile Thuis. Dit komt door de contentrechten van de zenders. Op een andere aansluiting zal de T-Mobile TV App niet beschikbaar zijn.

Veelgestelde vragen

  • Kijk op de support site van Amazon welk type Fire TV je hebt.

  • De T-Mobile TV app is beschikbaar in de Amazon Store en te installeren op Fire TV-apparaten met softwareversie 6.0 of hoger.

    • Via Instellingen > MijnFireTV > Over > kun je zien welke versie van Fire TV je geïnstalleerd hebt.
    • Via Instellingen > MijnFireTV > Op updates controleren > kun je kijken of de software up-to-date is.
  • Controleer of je Fire TV is aangesloten met de meegeleverde adapter op een 230v aansluiting. Als je deze namelijk via de USB-poort van je Smart TV apparaat aansluit, installeert het apparaat geen updates.

  • Controleer of je Fire TV apparaat de juiste Fire OS versie heeft (6.0 of hoger). De T-Mobile TV app is alléén beschikbaar in de Nederlandse versie van de Amazon Store. Heb je nog een buitenlands account (vaak Duits, Belgisch of Amerikaans)? Pas de regio aan door op de website van Amazon op het pijltje te klikken naast de vlag van het betreffende land. Kies vervolgens ‘Land/Regio wijzigen’.

  • Je TV-inloggegevens vind je door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt?

    Zoek je TV-pincode op >

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 08:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200