T-Mobile TV app problemen met Apple TV

Ervaar je problemen met de T-Mobile TV app op je Apple TV? Lees hier wat de meest voorkomende problemen zijn en wat je eraan kunt doen.

Apple TV app problemen oplossen

Werkt de T-Mobile TV app niet op je Apple TV? Dat kan verschillende redenen hebben. Klik op het onderwerp voor meer informatie.

  • Vereisten Apple TV Vereisten van je Apple TV

    De minimale vereisten van je Apple TV om T-Mobile TV te gebruiken zijn Apple TV versie 4 en nieuwer en tvOS versie 10 en hoger.

    Voldoet je Apple TV niet aan de eisen? Dan kan je altijd gebruik maken van de Airplay functionaliteit op de TV Anywhere app voor iPhone en iPad.

  • Apple TV meerdere apparaten Op meerdere apparaten tegelijk

    Je kunt de T-Mobile TV app op meerdere Apple TV’s installeren. Je kunt tot maximaal 4 TV Boxen of Apple TV’s tegelijk TV kijken.

  • App werkt niet Apple TV De T-Mobile TV app opent niet

    Als de T-Mobile TV App niet opent, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw. Of controleer of je Apple TV verbinding heeft met het internet.

  • T-Mobile TV buitenshuis T-Mobile TV app buitenshuis werkt niet

    In verband met de contentrechten van de zenders, is het alleen mogelijk om de T-Mobile TV app te gebruiken op het netwerk van T-Mobile Thuis. Op een andere aansluiting zal de TV-dienst niet beschikbaar zijn.

Veelgestelde vragen

  • De T-Mobile TV app voor Apple TV werkt niet. Wat kan ik doen?

    Werkt je T-Mobile TV app voor Apple TV niet? Verwijder de app en installeer het opnieuw. Werkt het nog steeds niet? Controleer of je voldoet aan de vereisten. Die kun je vinden op deze pagina.

  • Kan ik films huren met de T-Mobile app voor Apple TV?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk met de T-Mobile app voor Apple TV. Om films te huren kun je wel de TV Box gebruiken die je van ons hebt ontvangen.

  • Ik ben mijn TV-klantnummer en TV-pincode kwijt. Waar vind ik het terug?

    Je TV-pincode en TV-klantnummer vind je makkelijk terug door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Kijk hier voor meer uitleg over TV-inloggegevens.

  • Waarom werkt Cloud Opnemen niet op mijn Apple TV?

    Cloud Opnemen zit niet standaard inbegrepen in je TV-pakket. Zet Cloud Opnemen aan in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast. Zie je de optie er niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar het nieuwe T-Mobile TV.

  • Kan ik de T-Mobile TV app voor Apple TV ook buitenshuis gebruiken?

    Nee, dat is helaas niet meer mogelijk i.v.m. de rechten van de contentaanbieders.

Heb je een andere vraag over de Apple TV app?