T-Mobile TV app problemen met Samsung Smart TV

Ervaar je problemen met de T-Mobile TV app op je Samsung TV? Lees hier wat hoe je de meest voorkomende problemen snel kunt oplossen.

Samsung Smart TV app problemen oplossen

  • De T-Mobile TV App is beschikbaar voor Samsung smart-tv’s vanaf bouwjaar 2018 en nieuwer. Zoek bij de Apps naar ‘T-Mobile TV’. Gevonden? Dan is je smart-tv geschikt.  

  • De T-Mobile TV app kan op vier apparaten geregistreerd worden en op vier apparaten tegelijk worden gebruikt.

  • Als de T-Mobile TV App niet opent, verwijder dan de app en installeer het opnieuw. Of controleer of je Samsung Smart TV verbinding heeft met het internet van T-Mobile Thuis. Of haal de stroom 30 seconden van je Samsung Smart TV.

  • Het is alleen mogelijk om de T-Mobile TV app te gebruiken op het netwerk van T-Mobile Thuis. Dit komt door de contentrechten van de zenders. Op een andere aansluiting zal de T-Mobile TV App niet beschikbaar zijn.

Veelgestelde vragen

  • Met de T-Mobile TV App kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket zoals je gewend bent. Je hebt géén TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken! 

    Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

  • Nee, dat is helaas niet mogelijk i.v.m. de rechten van contentaanbieders. Met de T-Mobile TV App (Bèta-versie) kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de T-Mobile TV Anywhere App, met een wereld aan programma’s en handige functies.

  • Je TV-inloggegevens vind je door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren.  Ben je je TV-pincode of klantnummer kwijt? 

    Zoek je TV-pincode op >

  • Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Berg hem dan op. Of verwijder je TV Box dan via My T-Mobile Thuis van je abonnement en stuur hem terug.

  • Momenteel is T-Mobile TV alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en Sony. Ook werkt T-Mobile TV op mediaplayer met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020).

    Heb je geen geschikte Smart TV of mediaplayer? Dan kun je T-Mobile TV kijken met een TV Box.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community