TV gebruiken

Kinderslot
icoon slot

Kinderslot

Inloggegevens TV
icoon gebruiker

Inloggegevens TV

TV gids
icoon televisie met blokjes

TV-gids

TV Menu
menu icoon

TV-Menu

Programma gemist
icoon opnieuw afspelen

Programma gemist

Opnemen en pauzeren
icoon opnemen

Opnemen en pauzeren

Begin gemist
icoon terugspoelen

Begin gemist

Video on demand
icoon play knop

Video on demand

Kijkprofiel
icoon Kijkprofiel

Kijkprofiel

Verder Kijken
icoon Verder Kijken

Verder Kijken

Update!

Doordat er veel mensen ook overdag thuis aan het werk zijn, wordt er intensiever gebruik gemaakt van Wifi en TV van T-Mobile Thuis. In sommige gevallen kan dit leiden tot overbelasting. Wij proberen je hier op afstand zo goed mogelijk mee te helpen. Zo zijn er wat stappen die je alvast eenvoudig zelf kunt doen.

Geen signaal of slecht beeld op je TV? Kijk dan hier om het zelf snel op te lossen.

Haal meer uit Interactieve TV

Haal jij al alles uit Interactieve TV? T-Mobile heeft eindeloos veel mogelijkheden. Bekijk je favoriete programma’s of geniet van je eigen thuisbioscoop met Video On Demand. Je kijkt overal TV met TV Anywhere, in de app of gewoon online. Laat je inspireren. 

Veelgestelde vragen

  • Waar vind ik mijn TV-pincode en TV-klantnummer?

    Bij T-Mobile Thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te registreren. De inloggegevens voor TV bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. In My T-Mobile Thuis kun je deze gegevens heel eenvoudig vinden.

    Bekijk mijn TV-inloggegevens

  • Hoe werkt TV Anywhere?

    We kunnen je op verschillende manieren helpen met installeren, zodat je binnen een handomdraai kunt genieten van je T-Mobile Thuis diensten. Op de dag van de installatie vind je in jouw My T-Mobile Thuis alles wat je nodig hebt om je internet te installeren. Daarnaast hebben we een stappenplan en een installatievideo waarin we stap voor stap de doe-het-zelf installatie uitleggen.

    Klik hier en kies vervolgens op welke manier je geholpen wilt worden.

  • Ik heb haperend / blokkerig beeld, wat nu?

    Niets is zo vervelend als haperend of blokkerig beeld op je TV. We willen graag dat je plezier beleeft aan TV kijken. Daarom hebben we een aantal tips opgesteld om je TV problemen op te lossen.

    Klik hier voor de tips.

  • Hoe wijzig ik mijn abonnement?

    Kijk je de laatste tijd ineens een stuk meer TV of juist minder? Pas dan je abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk! In My T-Mobile Thuis zie je wat er in jouw pakket zit en wat de kosten zijn. Je kunt veel zelf regelen binnen My T-Mobile Thuis. Zo kun je zelf:

    • TV-abonnement aan- of uitzetten
    • Extra TV-pakketten toevoegen of opzeggen
    • Extra TV Box(en) bestellen of opzeggen

    Daarnaast kun je in My T-Mobile Thuis ook je internetsnelheid en vast Bellen abonnement aanpassen. Ga naar My T-Mobile Thuis of lees meer over het wijzigen van je abonnement.

  • Hoe werkt Video On Demand?

    Zin in een film of serie zonder reclameonderbrekingen? Huur deze dan in de "Videoshop". Ga in het TV-menu naar "On Demand" en selecteer "Videoshop". Gehuurde films en afleveringen van series komen in de map 'Gehuurd' te staan. Je ziet hier hoe lang deze nog beschikbaar zijn. Afhankelijk per film is dit maximaal tot 24 uur of 48 uur. Lees alles over Video on Demand.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail