Slechte tv-verbinding oplossen.

Slecht, schokkerig of geen beeld met je Odido TV box of Mediabox? Vervelend, lossen we samen snel op. Lees hier hoe je een tv-storing of tv-signaalproblemen aanpakt. Of bekijk de video.

Tip 1

Is er een storing?

Het kan zijn dat er een storing is op je postcode. Dat laten we je weten in Mijn Odido. En we lossen het natuurlijk zo snel mogelijk op.

Tip 2

Check je internetverbinding.

Als je geen goede internetverbinding hebt, is je tv-verbinding misschien ook niet goed. Controleer je modem even. Bekijk de modems om te zien welke lampjes er moeten branden.

  • Bekijk modems.
Tip 3

Haal de stekker uit het stopcontact.

Haal de stekker van de TV box of Mediabox uit het stopcontact en wacht 10 seconden. Een powerflip noemen we dat. Helpt dat niet, dan trek je ook even de stekker van je televisie en modem uit het stopcontact. En daarna nog een keer die van de TV box of Mediabox.

Veelgestelde vragen over Odido TV.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

De community.

Van technische vragen tot vragen over het aansluiten van apparaten: met ruim 300.000 leden heb je zo een antwoord.

De community van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.