TV Anywhere installeren

Met TV Anywhere kijk je op maximaal drie apparaten tegelijk naar meer dan 50 zenders. Daarnaast kijk je je favoriete programma's tot zeven dagen terug. Ben je een keer in het buitenland? Geen probleem! TV Anywhere gebruik je overal binnen de EU.

Download TV Anywhere hier: 

Download de app voor Apple       Download de app voor Android

Gebruik voor de registratie je TV-klantnummer en TV-pincode. Die vind je heel eenvoudig in My T-Mobile Thuis.

Heb je een Apple TV? Download dan de T-Mobile TV app.

Hoe gebruik je TV Anywhere?

Wil je weten hoe je de TV Anywhere app gebruikt? Klik op het onderwerp voor meer uitleg en mis geen enkel tv-moment!

  • In het beginscherm zie je een overzicht van persoonlijke kijksuggesties. Ook heb je direct toegang tot de programma’s die je onlangs hebt bekeken. Vanuit dit scherm kijk je eenvoudig verder vanwaar je bent gebleven en schakel je snel naar je favoriete zender.

    Beginscherm TV Anywhere

  • Door op het scherm te tikken verschijnt de videotijdbalk aan de onderzijde van je scherm. Zo zie je hoe lang je programma nog duurt. In dit scherm kun je het programma ook pauzeren en weer verder afspelen. Afhankelijk van de zender is doorspoelen wel of niet toegestaan. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Doorspoelen’ aan om te zien welke zenders je kunt doorspoelen.

    Wil je het programma vanaf het begin kijken? Tik dan op het symbool links van de videotijdbalk.

    Wil je zappen naar een andere zender? Swipe dan naar links of naar rechts in het scherm.

    Scherm met videotijdbalk

  • Ben je op zoek naar een specifiek programma? Via het vergrootglas rechtsboven in het scherm  zoek je gericht naar een zender of programma.

    Zoekbalk in de TV Anywhere app

  • In dit scherm blader je eenvoudig door alle beschikbare zenders. Dit doe je door naar links of rechts te bladeren door de zenderlogo’s. Tik een zenderlogo aan om de TV-gids van deze zender te bekijken.

    In de TV-gids kun je tot zeven dagen terugscrollen en direct een programma terugkijken. Je kunt ook zeven dagen vooruit scrollen om te kijken wat er nog op tv komt en een herinnering instellen.

    TV-gids

  • In het instellingenscherm kun je:

    • Instellen of TV Anywhere gebruik mag maken van de mobiele dataverbinding (standaard: aan)
    • De taal wijzigen naar Nederlands of Engels
    • Privacy-instellingen wijzigen
    • Je cache legen

    Instellingenscherm TV Anywhere app

  • Je kunt T-Mobile TV Anywhere standaard op elk wifinetwerk gebruiken in de EU. Ook via het 3G, 4G of 5G netwerk van T-Mobile of mobiele providers.

    Wanneer je de dienst gebruikt op een 3G of 4G netwerk houd dan rekening met extra dataverbruik. T-Mobile TV Anywhere is overal in de EU, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein te gebruiken op je mobiel, tablet of browser. Voor het gebruik op je Apple TV is er verbinding met het T-Mobile Thuis netwerk nodig.

Problemen met TV Anywhere

Werkt de TV Anywhere App minder goed of helemaal niet meer? Hieronder vind je een lijst met veelvoorkomende problemen en oplossingen.

  • De minimale vereisten van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 10 of Android versie 5. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund. Heb je een Chromebook? Dan kun je de webversie van TV Anywhere gebruiken op www.t-mobiletv.nl.

  • Om tv te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je een goed werkende internetbrowser nodig. Dit kan zijn: Google Chrome (versie 89+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

    TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer. Je kunt wel inloggen via de Safari browser op een iPhone of iPad, maar daarna werkt het niet. Op deze apparaten gebruik je dan de iOS app.

  • Als de T-Mobile TV Anywhere App niet opent, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw. Of refresh je internetbrowser door op de F5-knop op je toetsenbord te drukken als je je laptop of PC gebruikt. Je moet je wel opnieuw aanmelden met jouw TV-inloggegevens. Deze gegevens kun je vinden in My T-Mobile Thuis.

  • Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk net iets minder is. Hierdoor kan het tv-signaal soms wegvallen. Lees onze tips over hoe je je wifibereik kan verbeteren.

  • Kun je de T-Mobile TV Anywhere App wel openen, maar kun je geen tv-zenders bekijken? Dan kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Is er geen storing? Bekijk dan of je wifisignaal wel sterk genoeg is.

    Is je wifisignaal sterk genoeg? Verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere App en installeer 'm opnieuw op je tablet of smartphone. Of refresh je internetbrowser door op de F5-knop op je toetsenbord te drukken als je je laptop of PC gebruikt. Wanneer je de app opnieuw installeert, heb je je TV-inloggegevens nodig. Deze vind je in My T-Mobile Thuis bij 'instellingen'.

  • Ben je in het buitenland en werkt TV Anywhere niet? Dat kan kloppen. Wij ondersteunen deze dienst enkel in de EU, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

    Wil je TV Anywhere op je Apple TV gebruiken? Daarvoor heb je verbinding nodig met het T-Mobile Thuis netwerk.

    Let op: TV Anywhere niet meer beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk

    Per 6 januari 2021 is TV Anywhere niet meer beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk door Brexit. De contentrechten zijn vervallen nu het VK niet meer behoort tot de Europese Unie. Dit betekent dat je TV Anywhere niet meer kunt gebruiken in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Dit geldt voor TV Anywhere via de browser, smartphone, tablet en Chromecast.

  • Je kunt de app op meerdere tablets en smartphones installeren. Je kunt op maximaal drie apparaten tegelijk tv-kijken.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200