Problemen met TV Anywhere oplossen

Heb je problemen met TV Anywhere? Hieronder geven we tips voor veelvoorkomende problemen. Bekijk de onderwerpen en klik op het probleem dat je wilt oplossen.

Veelvoorkomende problemen

  • Vereisten telefoon checken Vereisten van je mobiele apparaten

    De minimale vereisten van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 9.1 en hoger of Android versie 4.4 en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund.

  • Vereisten internetbrowser controleren Vereisten internetbrowser

    Om TV te kijken via www.tv-anywhere.nl heb je één van de volgende internet browsers nodig: Google Chrome (versie 69+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge, Safari (versie 8+). Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist. TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer. Je kunt wel inloggen via de Safari browser op een iPhone of iPad, maar daarna werkt het niet. Op deze apparaten gebruik je dan de iOS app.

  • Meerdere apparaten TV Anywhere aanlsuiten Op meerdere apparaten tegelijk

    Je kunt de app op meerdere tablets en smartphones installeren. Je kunt tot maximaal drie apparaten tegelijk TV kijken.

  • TV Anywhere werkt niet De T-Mobile TV Anywhere App opent niet

    Als de T-Mobile TV Anywhere App niet opent, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw. Of refresh je internetbrowser door je op F5 te klikken als je je laptop of PC gebruikt. Je moet je wel opnieuw aanmelden met jouw TV-inloggegevens. Deze gegevens kun je vinden in My T-Mobile Thuis.

  • TV Anywhere beeld staat stil Het beeld staat soms stil

    Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk net iets minder is, waardoor de doorgifte van het TV-signaal een moment wegvalt. Lees onze tips over hoe je je Wifi-bereik kan verbeteren.

  • TV Anywhere geen zenders Ik kan geen TV-zenders bekijken

    Als je de T-Mobile TV Anywhere App kunt openen, maar je kunt geen TV zenders bekijken, dan kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Als er geen storing is in het (mobiele) netwerk bekijk dan of je Wifi-signaal wel sterk genoeg is. Is je Wifi-signaal sterk genoeg, verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere App en installeer 'm opnieuw op je tablet of smartphone. Of refresh je internetbrowser door je op F5 te klikken als je je laptop of PC gebruikt. Wanneer je de app opnieuw installeert, heb je je TV inloggegevens nodig. Deze vind je in My T-Mobile Thuis bij 'instellingen'.

  • TV Anywhere buiten Europese Unie T-Mobile TV Anywhere buiten de EU

    Ben je in het buitenland en werkt TV Anywhere niet? Dat kan kloppen. Wij ondersteunen deze dienst enkel in de EU.

Veelgestelde vragen op onze Community

Ik heb een andere vraag over TV Anywhere.

Bekijk ons forum topic over TV Anywhere. Hier geven we nog meer uitleg over dit onderwerp... Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail