Problemen met TV Anywhere

Heb je problemen met TV Anywhere? Hieronder geven we tips voor veelvoorkomende problemen. In veel gevallen kun je het zelf oplossen.

Problemen met TV Anywhere App zelf oplossen

Werkt de TV Anywhere App minder goed of helemaal niet meer? Hieronder vind je een lijst met veelvoorkomende problemen en oplossingen. Klik op het onderwerp waar je meer over wilt weten.

  • De minimale vereisten van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 10 en hoger of Android versie 5 en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund. Heb je een Chromebook? Dan kun je de webversie van TV Anywhere gebruiken op www.t-mobiletv.nl.

  • Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internetbrowsers nodig: Google Chrome (versie 89+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

    TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer. Je kunt wel inloggen via de Safari browser op een iPhone of iPad, maar daarna werkt het niet. Op deze apparaten gebruik je dan de iOS app.

  • Je kunt de app op meerdere tablets en smartphones installeren. Je kunt op maximaal drie apparaten tegelijk TV kijken.

  • Als de T-Mobile TV Anywhere App niet opent, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw. Of refresh je internetbrowser door op de F5-knop op je toetsenbord te drukken als je je laptop of PC gebruikt. Je moet je wel opnieuw aanmelden met jouw TV-inloggegevens. Deze gegevens kun je vinden in My T-Mobile Thuis.

  • Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk net iets minder is, waardoor de doorgifte van het TV-signaal een moment wegvalt. Lees onze tips over hoe je je Wifi-bereik kan verbeteren.

  • Kun je de T-Mobile TV Anywhere App wel openen, maar kun je geen TV zenders bekijken? Dan kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Als er geen storing is in het (mobiele) netwerk bekijk dan of je Wifi-signaal wel sterk genoeg is. Is je Wifi-signaal sterk genoeg, verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere App en installeer 'm opnieuw op je tablet of smartphone. Of refresh je internetbrowser door op de F5-knop op je toetsenbord te drukken als je je laptop of PC gebruikt. Wanneer je de app opnieuw installeert, heb je je TV inloggegevens nodig. Deze vind je in My T-Mobile Thuis bij 'instellingen'.

  • Ben je in het buitenland en werkt TV Anywhere niet? Dat kan kloppen. Wij ondersteunen deze dienst enkel in de EU, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

    Wil je TV Anywhere op je Apple TV gebruiken? Daarvoor heb je verbinding nodig met het T-Mobile Thuis netwerk.

    Let op: TV Anywhere niet meer beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk

    Per 6 januari 2021 is TV Anywhere niet meer beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk door Brexit. De contentrechten zijn vervallen nu het VK niet meer behoort tot de Europese Unie. Dit betekent dat je TV Anywhere niet meer kunt gebruiken in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Dit geldt voor TV Anywhere via de browser, smartphone, tablet en Chromecast.

  • Ervaar je problemen met de T-Mobile TV app voor Apple TV? Kijk dan op deze pagina voor oplossingen.

Veelgestelde vragen op onze Community

Ik heb een andere vraag over TV Anywhere.

Bekijk ons forum topic over TV Anywhere. Hier geven we nog meer uitleg over dit onderwerp... Lees meer

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community