Verzekeringen

Meer informatie over je toestelverzekering

Heb je bij jouw toestel een verzekering afgesloten en is je toestel nu beschadigd of gestolen? Lees hier hoe je een claim kunt indienen.

Is je toestel gestolen?

  • Blokkeer je simkaart meteen op My T-Mobile, of bel hiervoor met T-Mobile (06 2400 1200).
  • Doe binnen 48 uur aangifte via politie.nl/aangifte.
  • Informeer je verzekeraar over de diefstal, hieronder lees je hoe.
Schade aan je telefoon

Waar kan ik terecht?

Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017

Je toestel is verzekerd bij Chubb.

Je hebt een van deze verzekeringen:

  • Verzekering Standaard
  • Verzekering Uitgebreid
  • Verzekering Zakelijk
Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017

Je toestel is verzekerd bij ACE.

Je hebt een van deze verzekeringen:

  • ACE Toestelverzekering Basis
  • ACE Toestelverzekering Plus
  • ACE Vervangservice
Verzekering via T-Mobile vóór 14 januari 2013

Je toestel is verzekerd bij ProAssist.
Zowel val-, stoot- of waterschade, als een defect door een fabrieksfout kun je aanmelden bij ProAssist. Meld je claim aan via mijnproassist.nl of bel naar 0344 636 326 (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar).

Je hebt een van deze verzekeringen:

  • Gegarandeerd-verzekering
  • Gegarandeerd Plus-verzekering
  • iPhone-verzekering
  • PrePaid-verzekering
Verzekering niet via T-Mobile

Als je jouw verzekering niet via T-Mobile bent aangegaan, kunnen wij je niet zeggen waar je bent verzekerd en hoe je een claim kunt indienen.
Kijk in je verzekeringsvoorwaarden waar je jouw claim kunt aanmelden.

Meer over onze verzekeringen

Verzekering aanvragen

Bij de aanschaf van je nieuwe toestel kun je direct een verzekering afsluiten.
Lees alles over dekking en tarieven

Heb je je toestel al en wil je alsnog een verzekering? Dan kan dat tót 14 dagen na ontvangst van je toestel. Ga daarvoor dan met het onbeschadigde toestel en je aankoopbewijs naar een van onze T-Mobile Shops.
Na 14 dagen kun je geen verzekering meer aanvragen en valt het toestel onder de reparatievoorwaarden van T-Mobile.

Verzekering aanpassen

Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor.
Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af.

Verzekering opzeggen

Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Opzeggen kan rechtstreeks bij de verzekeraar; hierboven bij "Waar kan ik terecht?" zie je wie jouw verzekeraar is.
Alles over het opzeggen van je verzekering

Klacht indienen

Verzekering via T-Mobile vanaf 13 maart 2017
Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl.
Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van Chubb? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.  Als je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of als het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend is, kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de ACE Toestelverzekeringen kun je per e-mail versturen naar klacht.ace@dynasure.eu.
Kun je je vervolgens niet vinden in het oordeel van ACE? Neem dan contact op met Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Als je geen gebruik wilt maken van deze klachtenbehandelingsmogelijkheid, of als het oordeel van de Kifid voor jou niet bevredigend is, kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.

Verzekering via T-Mobile vóór 14 januari 2013
Klachten of geschillen over de totstandkoming en/of uitvoering van de ProAssist verzekeringen kun je indienen bij ProAssist. Neem contact op met ProAssist via www.proassist.nl of telefonisch via 0344 636 326.