Ben je T-Mobile klant en je hebt nog geen Netflix? Maak dan via T-Mobile je nieuwe Netflix account aan en betaal daarna gemakkelijk je Netflix abonnement maandelijks via je T-Mobile factuur.

Start je Netflix account

Kijk Netflix

Netflix en T-Mobile

Download en kijk altijd en overal
Een factuur

Alles op 1 factuur

Elke maand een duidelijk overzicht
Unlimited

Makkelijk en snel geregeld

Netflix is zonder verplichtingen en maandelijks opzegbaar

Netflix betalen via je T-Mobile factuur

Ben je T-Mobile klant en je hebt nog geen Netflix? Maak dan via T-Mobile je nieuwe Netflix account aan en betaal daarna gemakkelijk je Netflix abonnement maandelijks via je T-Mobile factuur.

Stap 1

Registreer nu

Klik op de 'Start nu'-knop om te beginnen met het aanmaken van je Netflix-abonnement. We vragen je om in te loggen met je My T-Mobile account. Heb je nog geen My T-Mobile account? Maak deze dan hier eerst aan en keer daarna terug naar deze pagina. 

Stap 2

Accepteer de voorwaarden

Om je Netflix abonnement aan te maken, dien je akkoord te gaan met de voorwaarden. Als je hebt aangevinkt dat je akkoord gaat met de voorwaarden, klik je op de button 'activeer nu' om je Netflix-abonnement te activeren. Je gaat nu naar de Netflix-omgeving om af te ronden. 

Stap 3

Maak een Netflix account aan en geniet van Netflix

Als nieuwe Netflix klant maak je hier je Netflix account aan. Kies voor het Netflix abonnement dat bij jou past, activeer deze en het genieten kan beginnen.

 

Toptitels nu te zien op Netflix

Kies een Netflix account dat bij jou past

Netflix is een streamingdienst waarmee je series, films, documentaires en meer kunt kijken. Bijvoorbeeld op je telefoon, maar ook op je laptop, tablet of smart tv. Met Netflix kijk je onbeperkt, zonder reclame. Elke maand komen er nieuwe films en series bij, dus er is altijd weer iets nieuws te ontdekken. 

Kies een abonnement dat bij jou past en kijk wat je wil, waar je wil.

Basic Standaard Premium
Prijs per maand nadat de gratis maand is afgelopen *
€ 7,99
€ 10,99
€ 13,99
HD beschikbaar **
Ultra HD beschikbaar **
Aantal schermen dat je tegelijkertijd kunt gebruiken
1
2
4
Kijk op je laptop, tv, telefoon en tablet
Eindeloos veel series en films
Altijd opzegbaar
Eerste maand gratis

*Prijswijzigingen ondervoorbehoud, Netlfix is verantwoordelijk voor de prijstelling.
**Beschikbaarheid van HD en Ultra HD is onderworpen aan je internetprovider en de mogelijkheden van het apparaat. Niet alle content is beschikbaar in HD of Ultra HD. Ga naar Gebruiksvoorwaarden voor meer details.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de voorwaarden om Netflix via mijn T-Mobile Factuur te betalen?

    Je gaat akkoord met de voorwaarden van Netflix. Bij T-Mobile geef je een akkoord op het betalen via je T-Mobile factuur.

  • Ik wil Netflix betalen via mijn T-Mobile factuur, maar heb al een Netflix abonnement. Hoe doe ik dat?

    Dit is mogelijk, maar dan dien je wel eerst je huidig Netflix abonnement op te zeggen. Het is pas na de beëindiging van het lidmaatschap mogelijk om het account opnieuw te activeren en dan Via T-Mobile. In de bevestigingse-mail van Netflix staat de datum waarop het lidmaatschap beëindigd wordt. Netflix bewaart jouw gegevens en voorkeuren na het opzeggen nog 10 maanden. Als je binnen die periode ervoor kiest om het abonnement weer te activeren via T-Mobile, zijn al jouw aanbevelingen en voorkeuren behouden.

  • Kan ik bij Netflix een abonnement afsluiten en daar meteen aangeven dat ik via mijn T-Mobile factuur wil betalen?

    Nee, dat kan niet.

  • Ik wil niet meer betalen voor mijn Netflix abonnement via mijn T-Mobile factuur.

    Je kunt de betaalmethode aanpassen via je Netflix account op www.netflix.com/youraccount.

  • Ik heb een blokkade aanstaan voor betalingen aan derde partijen, kan ik dan een Netflix abonnement nemen en dan deze betalen via mijn T-Mobile Factuur?

    Als je niks verandert zal dit niet werken. Wil je het wel, dan dien je eerst in My T-Mobile de blokkade te verwijderen. Daarna kun je op deze pagina beginnen met activatie van je Netflix abonnement via je T-Mobile factuur.

  • Hoe kan ik mijn Netflix-abonnement opzeggen?

    Je kunt je Netflix-abonnement opzeggen bij Netflix. Log in met je Netflix-account, ga naar je account gegevens en selecteer ‘lidmaatschap opzeggen’.

  • Ben je je registratie e-mailadres of je wachtwoord van je Netflix-account vergeten?

    Vraag deze dan hier op door in te loggen met je My T-Mobile account. Op de speciale pagina waar je terechtkomt, kan je dan een keuze maken tussen opvragen e-mail adres of je wachtwoord bij Netflix.

  • Bij wie kan ik terecht als ik problemen het met mijn Netflix abonnement?

    Als je problemen ondervindt met je Netflix abonnement, dien je contact op te nemen met Netflix via https://help.netflix.com/nl. Betalen via de T-Mobile factuur betekent dat T-Mobile alleen verantwoordelijk is voor de betaling aan Netflix.

  • Ik heb geen T-Mobile mobiel abonnement, maar wel een T-Mobile Thuis abonnement. Kan ik dan Netflix betalen via mijn T-Mobile Thuis factuur?

    Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. Het is alleen mogelijk via een factuur bij een T-Mobile mobiel abonnement.

     

  • Wat gebeurt er als ik hier inlog met mijn bestaande Netflix account? Ga ik dan ook betalen via T-Mobile factuur?

    Nee, als je hier inlogt met je bestaande Netflix account, kom je rechtstreeks terecht bij je bestaande account bij Netflix, met de melding welkom terug. Je betalingsmethoden wijzigen niet, je gaat dus niet over naar betalen via je T-Mobile factuur.