Mobiele netwerk

Ondervind je problemen met bellen, sms'en en/of mobiele data? Kijk dan op onze storingskaart of er een storing of geplande werkzaamheden bij jou in de buurt zijn. Ook kun je op de kaart een probleem op je locatie melden.

Netwerk T-Mobile Thuis

Voor alle informatie over storingen en onderhoud aan onze diensten Internet, TV en Vast Bellen hebben we een aparte pagina.

T-Mobile Thuis storingen

Storingskaart mobiele netwerk

Op onderstaande kaart kun je jouw postcode invoeren. Vervolgens wordt de huidige status van ons netwerk getoond, kun je zien of er binnenkort werkzaamheden gepland zijn en kun je zelf een probleem melden.

Wil je meer weten over de dekking in je regio? Neem dan een kijkje op onze netwerkpagina.

Geen meldingen?

Zijn er geen meldingen op jouw locatie? Bekijk dan onze tips om problemen op te lossen of raadpleeg de Toestelhulp.

Veelgestelde vragen

  • Ondervind je problemen met bellen, sms'en en/of mobiele data? Kijk dan op onze storingskaart of er een storing of geplande werkzaamheden bij jou in de buurt zijn. Ook kun je op de kaart een probleem op je locatie melden.

  • Voor alle informatie over storingen en onderhoud aan onze diensten Internet, TV en Vast Bellen hebben we een aparte pagina.

    T-Mobile Thuis storingen
  • Benieuwd wanneer we in jouw regio werken aan een beter netwerk? Vul dan in onze storingskaart je adresgegevens in. Hier kan je zien of er op dit moment, of in de toekomst, werkzaamheden gepland staan voor jouw adres. T-Mobile maakt onderscheid tussen twee verschillende werkzaamheden:

    • Verstoringen naar aanleiding van werkzaamheden
    • Storingen

    Bij iedere werkzaamheid laten wij je weten wat je kan verwachten tijdens deze werkzaamheden. Bij geplande werkzaamheden proberen we het zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Zo zorgen we ervoor dat je op een andere zendmast wordt overgezet. Dit houdt in dat de impact voor jou zo beperkt mogelijk blijft. We zorgen ervoor dat je zo goed mogelijk kan blijven bellen en internetten.

  • Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, dan passen wij de ‘wettelijke compensatieregeling’ toe. Je hebt recht op compensatie als:

    • je woont in het storingsgebied
    • én minimaal 12 uur last hebt gehad van een netwerkstoring

    De regeling geldt alleen voor storingen op ons mobiele en vaste netwerk. Je kunt dan niet meer internetten, bellen, sms’en of e-mailen en tv-kijken (via T-Mobile Thuis). Producten als Deezer Music of Videoland tellen niet mee.

    Ben je zakelijke klant? Lees dan meer over de compensatieregeling op de zakelijke site.

    Is de netwerkstoring afgelopen? Dan bepalen we hoe lang de storing duurde en of je compensatie ontvangt. Je krijgt 1/30 van je maandelijkse abonnementskosten per dag vergoed. Duurde de storing tussen de 24 en 48 uur, dan krijg je 2/30. Bij 48 tot 72 uur krijg je 3/30, enzovoort. Je krijgt minimaal € 1,00 vergoed, of € 0,50 als je PrePaid hebt.

    Is er een netwerkstoring geweest die langer duurde dan 12 uur? Dan kun je via een online formulier compensatie aanvragen. We zetten het formulier online als dat het geval is.