Nog geen klant bij TMobile en toch benieuwd wat wij jou te bieden hebben? Simpel. Test het gewoon zelf. Stap vandaag nog over en test een Go Sim Only of 4G voor Thuis abonnement op het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Nieuwe klanten van TMobile kunnen ons netwerk een maand lang testen. Ben je als nieuwe klant toch niet overtuigd? Dan zeg je je abonnement binnen een maand weer op. De eerste maand zit je namelijk nergens aan vast.

Ik wil een maand testen

Bekijk de actievoorwaarden 

Abonnementen om te testen

Sim Only

  • Bepaal zelf wanneer je je toestel koopt
  • 120 minuten of onbeperkt bellen
  • Onbeperkt SMS
  • Geldig in en naar EU-landen
7,50 Vanaf/per maand

4G voor Thuis Sim Only

  • Unlimited bereik via ons 4G-Netwerk
  • Unlimited data
  • Plug and Play
  • Verbind maximaal 32 apparaten
35 Vanaf/per maand

Hoe werkt Test ons nu?

Test ons nu

Nieuwe klanten van T-Mobile die kiezen voor een Go Sim Only of 4G voor Thuis abonnement kunnen ons netwerk een maand lang testen. Ben je binnen de eerste maand niet tevreden? Dan zeg je je contract weer op, de eerste maand zit je nergens aan vast. Meedoen aan de actie kost niets extra. Je betaalt alleen de maandelijkse abonnementskosten van je gekozen abonnement. Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten van T-Mobile, dus niet voor verlengingen. 

Je kunt gebruik maken van deze actie door je Go Sim Only of 4G voor Thuis abonnement af te sluiten in onze T-Mobile Shops, in de online shop of bij een onafhankelijke telecom aanbieder. 

Test ons nu, een maand lang

Veelgestelde vragen

  • Ik heb me zojuist aangemeld, maar mijn contract start pas later?

    Nieuwe klanten die pas een paar maanden in de toekomst geactiveerd worden kunnen ons netwerk ook een maand lang testen. 

  • Hoe kan ik mijn abonnement in de 1e maand opzeggen?

    • Ben je toch niet tevreden met je abonnement? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om het abonnement op te zeggen. 
    • Wanneer je dit binnen de eerste maand aangeeft, gemeten van de startdatum van je abonnement, zal de klantenservice het contract ontbinden. 
    • Let op! Je kunt dus niet na je testperiode opzeggen maar wel tijdens je testperiode van een maand. 
  • Kan ik na een maand ook opzeggen?

    Nee, dat is niet mogelijk. Je krijgt van ons de mogelijkheid om binnen een maand je abonnement op te zeggen. Ben je over de testperiode heen? Dan blijf je klant bij ons tot de einddatum van je contract.

    De einddatum van je contract kan je via My T-Mobile bekijken, bij 'Mijn abonnement'. 

  • Wat moet ik betalen na opzegging?

    • Je betaalt alleen abonnementskosten voor het gedeelte van de 1e maand dat je klant was bij ons. Als je bijvoorbeeld halverwege de maand weer vertrekt, dan betaal je ook maar 50% van de abonnementskosten. 
    • Als je binnen een maand je abonnement opzegt, dan krijg je de aansluitkosten terug.
    • Kosten die je maakt buiten de bundel, bijvoorbeeld servicenummers, betaal je zelf.
  • Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer als ik weer opzeg?

    Je kunt een verzoek indienen bij je nieuwe aanbieder tot behoud van je nummer. Je kunt het nummer dan gewoon weer meenemen naar je nieuwe aanbieder. 

  • Ik heb geen 4G, kan ik deelnemen aan de actie?

    Mocht je nog geen 4G-dekking hebben kun je ook gewoon gebruik maken van de actie met het 2G of 3G-netwerk. 
    Controleer het onderstaande om te kijken of je 4G hebt of kunt activeren:

  • Hoe vaak kan ik gebruik maken van deze actie?

    Elke nieuwe klant kan eenmalig gebruik maken van deze actie. 

  • Geldt deze actie ook voor Prepaid of zakelijke klanten?

    • Deze actie geldt alleen voor klanten die een Go Sim Only of 4G voor Thuis abonnement afsluiten van T-Mobile. 
    • De actie geldt niet voor PrePaid en overige zakelijke klanten.
    Bekijk de actievoorwaarden (pdf)
  • Ik heb een router bij het 4G voor Thuis abonnement gekozen, wat nu?

    • Nadat je via de klantenservice je abonnement hebt opgezegd, ontvang je binnen 3 dagen een e-mail of brief met informatie over de teruggave van de Router.
    • Binnen 5 werkdagen moet je dan de Router naar ons opsturen. Je mag de Router niet houden.
    • Na ontvangst van de Router krijg je van ons de thuiskopieheffing, aansluitkosten, bijbetaling voor de Router van de periode dat je klant bij ons was terug. Dit geldt ook wanneer je de router in zijn geheel hebt afbetaald.