T-Mobile Klantvoordeel

Combineer meerdere T-Mobile abonnementen op één adres en ontvang heel veel voordeel! Je krijgt al voordeel als je twee mobiele abonnementen of één mobiel abonnement en een T-Mobile Thuis abonnement combineert.

Helaas, je bent niet herkend.

Heb je wifi aan staan? Zet je wifi uit dan herkennen we je nummer en ben je direct ingelogd! Let op: maak je gebruik van Chrome op een Android-toestel? Dan kan het zijn dat dit niet werkt. Maak dan gebruik van je standaard browser.

Staat je wifi al uit? Dan is netwerkherkenning uitgezet voor dit telefoonnummer. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je kunt daarna netwerkherkenning weer aanzetten via je 'Gegevens en Instellingen'.

Hoe werkt het?

  1. 1. Je hebt 2 of meer abonnementen op 1 adres

    Zorg voor twee of meer abonnementen op één adres. Dit kunnen mobiele abonnementen en/of een Thuis abonnement zijn.

  2. Meld jouw abonnement aan voor Klantvoordeel. Een mobiel abonnement via deze pagina én je Thuis abonnement via My T-Mobile Thuis. Zodra je bent aangemeld zie je hier je Klantvoordeel overzicht.

  3. Door hierboven op de + te klikken kun je andere abonnementen toevoegen. Deze krijgen dan een uitnodiging voor Klantvoordeel. Zodra zij de voorwaarden hebben geaccepteerd, zie je de abonnementen terug in je overzicht.
    Heb je een T-Mobile Thuis abonnement toegevoegd? Controleer dan altijd in My T-Mobile Thuis of je deze goed is aangemeld.

    Let op: pas als er minimaal 2 abonnementen helemaal zijn aangemeld krijgen de abonnementen voordeel.

  4. Zodra de abonnementen zijn gecombineerd, krijgen de mobiele abonnementen automatisch Klantvoordeel.

Veelgestelde vragen

  • Het kan zijn dat je de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat iedereen is uitgenodigd akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je ontvangt een sms als Klantvoordeel ingaat.

    Zijn er minimaal 2 abonnementen aangemeld, maar staat er ‘Geen voordeel’ bij jouw mobiele abonnement, dan kan het zijn dat jouw abonnement niet in aanmerking komt voor voordeel. Abonnementen afgesloten of verlengd voor 29 januari 2018 krijgen geen of andere voordelen.

    Ook kan het zijn dat je Klantvoordeel niet op je factuur ziet terugkomen. Dat komt omdat er vooruit gefactureerd wordt. Klantvoordeel moet dan op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn. De korting die je in de eerste maand gemist hebt, wordt dan verrekend op je volgende factuur.

  • Als je je abonnement al een tijd geleden hebt aangemeld voor Klantvoordeel, dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een oudere versie van Klantvoordeel. In de meeste gevallen kan je de nieuwste voordelen zelf activeren. Voor mobiele abonnementen kan je de nieuwste versie van T-Mobile Klantvoordeel aanzetten in My T-Mobile door op de melding ‘Er is een nieuwe versie beschikbaar van T-Mobile Klantvoordeel’ te klikken.

    Staat de melding er niet? Dan moet je waarschijnlijk eerst je abonnement verlengen om van de nieuwste voordelen te kunnen profiteren.

    Voor Thuis abonnementen kan je de nieuwste voordelen krijgen door een nieuwe internetsnelheid te kiezen via My T-Mobile Thuis.

  • Ja, ook als zakelijke klant kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Welke combinaties er allemaal mogelijk zijn en hoe het precies werkt, vind je op onze zakelijke Klantvoordeelpagina.

  • Op 1 adres kunnen maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis abonnement gecombineerd worden met Klantvoordeel.

  • Nee, het is niet mogelijk om gebruik te maken van Klantvoordeel in combinatie met T-Mobile Prepaid.