Melding maken van overlijden van klant

Als een T-Mobile klant is overleden, bieden we jou als nabestaande drie opties voor het abonnement van de overledene:

  • Het abonnement kosteloos laten stopzetten. Hierbij wordt het abonnement beëindigd en wordt het telefoonnummer onbruikbaar. Wij vragen niet om een extra betaling.
  • Het abonnement kosteloos op naam van iemand anders laten zetten. Hierbij wordt het abonnement op naam van jezelf (of iemand anders) gezet. Zo kun je verder gebruik maken van het abonnement en het telefoonnummer. Dit noemen we contractovername.
  • Het abonnement kosteloos omzetten naar PrePaid. Hierbij wordt het abonnement beëindigd maar blijft het telefoonnummer te gebruiken. Je betaalt geen abonnementskosten.

Optie 1 of 3
Kies je voor optie 1 of 3, stuur dan een e-mail naar nabestaandendesk@t-mobile.nl met daarin:

  • De gewenste optie: opzeggen of omzetten naar PrePaid
  • De abonnementsinformatie: telefoonnummer, naam van de overledene, adres en klantnummer
  • Een kopie of scan van de overlijdensakte of rouwkaart
  • Jouw eigen contactgegevens: naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer

Optie 2
Kies je voor optie 2 (contractovername), vul dan onderstaand formulier volledig in en stuur het via nabestaandendesk@t-mobile.nl naar T-Mobile:

Heb je geen e-mail? Dan mag het ook per post, naar: T-Mobile Nabestaandendesk, Antwoordnummer 10604, 2501 WB Den Haag.

Toestel

Als de overledene een toestelcontract had, komen de verplichtingen uit dit contract sowieso te vervallen. Het toestel hoeft ook niet teruggestuurd te worden.
Let op: als de overledene ook een toestelverzekering had, kunnen wij deze helaas niet opzeggen. Vergeet deze dus niet op te zeggen bij de betreffende verzekeringsmaatschappij.

PrePaid

Gaat het om een PrePaid-aansluiting, dan hoef je het overlijden niet te melden. Je mag zelf bepalen wat je met het toestel en de simkaart doet.