T-Mobile & Closing the Loop

T-Mobile en Closing the Loop, een sociale onderneming die het gebruik van mobiele telefoons duurzamer en zelfs ‘circulair’ maakt, zetten vorig jaar samen een belangrijke eerste stap in de strijd tegen de snel groeiende stroom e-waste. Samen introduceerden zij een recycleprogramma dat hergebruik en recycling van smartphones stimuleert. Samsung stapt nu ook in deze beweging!

Samsung Galaxy S10e

Om dit te vieren hebben we nu een aantrekkelijke deal op de Samsung Galaxy S10e. Daarnaast wordt er voor elke verkochte Galaxy S10e 2 telefoons uit Afrika gerecycled. Door dit initiatief kunnen we samen nu nóg meer impact maken!

Naar de shop

Samsung Galaxy S10E

Waarom kiezen voor Recycle Deal?

Neem de Recycle Deal optie als je een abonnement aangaat, profiteer direct van lagere maandkosten en kies zelf hoe je betaalt. Het is heel eenvoudig: wij kopen je toestel aan het einde van je abonnement van je terug. Waarmee het restbedrag van je toestelkrediet komt te vervallen. Het toestel wordt daarna duurzaam gerecycled. Goed voor het milieu, en goed voor jou. Natuurlijk heb je ook de keuze om je toestel te houden, dan betaal je het restbedrag. De Recycle Deal optie is mogelijk met speciaal geselecteerde telefoons.

Bekijk onze deals

Zo werkt Recycle Deal

Heb je een abonnement met Recycle Deal optie? Dan geven we je tegen het einde van je contracttermijn een seintje dat je je keuze kan maken. Kijk dan nog eens goed naar je toestel en kies dan wat je wilt:

Neem Recycle Deal

Neem Recycle Deal

Je verkoopt je toestel aan ons terug, en het restbedrag komt te vervallen. Makkelijk toch?

Betaal restbedrag

Betaal restbedrag

Wil je je toestel liever niet terugverkopen? Geen probleem. Je houdt je toestel en betaalt eenmalig het restbedrag.

Veelgestelde vragen over terugverkopen

  • Hoe werkt het?

    Aan het einde van je abonnement wordt standaard het restbedrag in rekening gebracht met een factuur. Je kan dit restbedrag betalen door je toestel terug te verkopen aan T-Mobile. Je toestel heeft een vooraf afgestemde terugverkoopwaarde.

    Terugverkopen kan op twee manieren:

    • In een T-Mobile Shop
    • Online aanmelden en daarna per post versturen

    Nadat je toestel is terugverkocht ontvang je een bewijs. Het restbedrag hoef je dan niet te betalen. Je hebt 21 dagen de tijd om je toestel terug te verkopen. Na deze 21 dagen vervalt deze optie en wordt het restbedrag in rekening gebracht, en automatisch geïncasseerd.

  • Krijg ik geld terug?

    Nee, na het terugverkopen krijg je geen geld retour. Je toestel heeft namelijk een vaste terugverkoopwaarde. De terugverkoopwaarde en het restbedrag strepen we tegen elkaar weg. Het restbedrag hoef je dan ook niet te betalen.

  • Wat is de termijn voor het terugverkopen?

    Daadwerkelijk kiezen tussen de Recycle Deal (het terugverkopen) en het restbedrag betalen is mogelijk:
    • vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement
    • en tot 21 dagen na het einde van je abonnement

    Als je binnen deze termijn geen keuze maakt, brengen we het restbedrag in rekening (en kan je niet meer kiezen voor terugverkopen).

    Daarnaast blijft het altijd mogelijk om je toestelkrediet voortijdig volledig te betalen. Dat kan door het restbedrag en de resterende maandbedragen te betalen.

  • Mag ik het toestel ook houden?

    Jazeker. Sterker nog: het toestel is al 100% van jou.
    Pas na afloop van je contract vragen we je definitief te kiezen tussen terugverkopen of niet.
    Wanneer je contracttermijn is verlopen brengen we het restbedrag in rekening. Je hebt vanaf dat moment 21 dagen de tijd om te kiezen tussen je toestel terugverkopen aan T-Mobile of het restbedrag te betalen.

  • Wat gebeurt er met de privebestanden en gegevens op mijn telefoon?

    Zorg ervoor dat je zelf je persoonlijke, vertrouwelijke en andere gegevens van je telefoon verwijdert, voordat je het terugverkoopt aan ons. Maak een back up van de gegevens die je wilt bewaren. 
    Na terugverkoop worden je gegevens permanent verwijderd. 

  • Ik heb al een abonnement, kan ik alsnog kiezen voor Recycle Deal?

    Nee, helaas niet. 
    Alleen wanneer je een nieuw abonnement aangaat of verlengt kun je kiezen voor Recycle Deal.

  • Ik kan het toestel niet op tijd terugverkopen. Wat nu?

    Wil je je toestel wel terugverkopen, maar ben je precies in de inleverperiode op vakantie?
    Dan brengen we 21 dagen na afloop van je contractperiode het restbedrag in rekening.

    Laat je na afloop van je contractperiode niets van je horen?
    Ook dan brengen we 21 dagen na afloop van je contractperiode het restbedrag in rekening.

  • Ik heb een BKR-registratie, wanneer wordt deze aangepast?

    • Je kiest voor de Recycle Deal (het terugverkopen)
      Op het moment dat je toestel in goede orde is ontvangen, sturen we je een bevestiging van de terugverkoop.
    • Je kiest voor restbedrag betalen
      Op het moment dat wij je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging.

    Op de bevestiging staat een datum. die dag geven we ook aan BKR door om je registratie aan te passen. BKR hanteert eigen verwerkingstijden.

Veelgestelde vragen over de staat van je toestel

  • Waar moet je toestel aan voldoen zodat wij hem weer terug nemen?

    • Je toestel alleen normale gebruikssporen bevat(barst(en) in het scherm/toestel vallen niet onder normale gebruikssporen 
    • De aan- en uit functie van het toestel naar behoren werken 
    • Het toestel geen waterschade heeft 
    • Gebruikersaccount of cloud-activatie zijn uitgeschakeld

  • Ik heb een ander toestel gekregen. Wat nu?

    Soms krijg je een ander toestel tijdens je abonnement, bijvoorbeeld door een reparatie of na diefstal. Ook in dat geval kun je kiezen voor de Recycle Deal. Zorg wel dat je brieven en e-mails over het vervangende toestel goed bewaart.

  • Wat moet ik nog meer meegeven?

    Kies je voor de Recycle Deal, dan hoeven oplader, kabel en headset niet meegestuurd te worden (het mag wel). Vergeet ook niet je simkaart uit het toestel te halen! 

  • Mijn toestel is te beschadigd of kapot. Wat nu?

    In dat geval vervalt de Recycle Deal. Je houdt je toestel en betaalt de restwaarde van het toestel.

  • Mijn toestel is kwijt of gestolen. Wat nu?

    Wat vervelend. In dat geval vervalt de Recycle Deal, en betaal je de restwaarde van het toestel.

Stap over naar T-Mobile

Zit jij nu nog bij een andere provider en ben je van plan om over te stappen naar T-Mobile? Wij helpen je hier graag mee! Je nummer kun je natuurlijk gewoon meenemen.