Retourformulier

Je bestelling annuleren en eventueel terugsturen

Na je bestelling heb je meestal een bedenktijd. Hoe lang de bedenktijd is hangt af van wat je besteld hebt.
Wil je toch je bestelling bij ons annuleren? Via onderstaand formulier regel je het direct zelf.
Of bekijk de veelgestelde vragen over het annuleren van je bestelling.

Bedenktijd

Controleer hieronder welke situatie voor jou geldt en vul daarna het formulier in.

a) Ik heb in een T-Mobile winkel

o een nieuw abonnement genomen

o mijn abonnement verlengd

Heb je verlengd met Sim Only, of een PrePaid/los toestel gekocht? Dan geldt geen bedenktijd en kun je je aankoop niet annuleren.

b) Ik heb via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile

o een nieuw abonnement genomen

o mijn abonnement verlengd

o een PrePaid of los toestel besteld

c) Ik heb bij een ander verkooppunt

o een nieuw abonnement genomen

Heb je je abonnement verlengd, of een PrePaid/los toestel gekocht? Neem dan contact op met het verkooppunt zelf.

 


 

Onjuiste ingave:
* verplicht veld

Gaat het om een zakelijk abonnement met meer dan 1 aansluiting? Neem dan contact met ons op.


Persoonsgegevens

Gegevens van de bestelling

Toestel

Wil je een bestelling met toestel annuleren? Dan moet je het toestel terugsturen. Je ontvangt later een e-mail met het retouradres, vul nu alvast deze gegevens in.

Het IMEI-nummer is het identificatienummer van het toestel. Het staat op de doos van het toestel en op de pakbon. Je kunt ook met het toestel bellen naar *#06#
(er wordt niet echt gebeld, op deze manier laat het toestel het IMEI-nummer zien)

Vul hier in wat je hebt bijbetaald voor je toestel. Dit bedrag staat op je kassabon of orderbevestiging. De maandelijkse betaling voor je toestel, de thuiskopieheffing en de aansluitkosten vallen hier niet onder.


Bankgegevens

Zodat we eventuele bijbetalingen kunnen terugstorten.


Goed om te weten: na het verzenden van het retourformulier

Klik op de groene knop hieronder om het formulier te versturen en zo je annulering door te geven.
Je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging dat we het formulier hebben ontvangen. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

  • Wil je een bestelling mét toestel annuleren? Dan sturen we je een tweede e-mail met het adres waarnaar je de bestelling kunt terugsturen. Je stuurt het volledige pakket retour; inclusief de accessoires, de pakbon en een kopie van de e-mail met het retouradres. Je toestel inleveren in een T-Mobile winkel is niet mogelijk.
  • Wil je een bestelling zónder toestel annuleren? Dan hoef je niets terug te sturen. Binnen 2 werkdagen wordt je bestelling geannuleerd en ontvang je een bevestiging.

Let op. Heb je een toestelverzekering? Vergeet dan niet deze zelf op te zeggen; wij kunnen dat niet voor je doen. Kijk op t-mobile.chubbverzekering.nl voor meer informatie over het opzeggen van een CHUBB toestelverzekering.