Retourformulier

Je bestelling annuleren en eventueel terugsturen

Na je bestelling heb je meestal een bedenktijd. Hoe lang de bedenktijd is hangt af van wat je besteld hebt.
Wil je toch je bestelling bij ons annuleren? Via onderstaand formulier regel je het direct zelf.
Of bekijk de veelgestelde vragen over het annuleren van je bestelling.
Let op: onderstaand formulier geldt alleen voor particuliere bestellingen. Zakelijke klant? Neem dan contact met ons op.


Bedenktijd

Controleer hieronder welke situatie voor jou geldt en vul daarna het formulier in.

Heb je tussen 21 december 2018 en 21 januari 2019 een nieuw T-Mobile abonnement mét toestel afgesloten? Ook dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.

a) Ik heb in een T-Mobile winkel

o een nieuw abonnement met toestel genomen

o een nieuw abonnement zonder toestel genomen

o mijn abonnement verlengd met toestel

o mijn abonnement verlengd zonder toestel

o een PrePaid/los toestel gekocht

b) Ik heb via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile

o een nieuw abonnement met toestel genomen

o een nieuw abonnement zonder toestel genomen

o mijn abonnement verlengd met toestel

o mijn abonnement verlengd zonder toestel

o een PrePaid/los toestel gekocht

c) Ik heb bij een ander verkooppunt

o een nieuw abonnement met toestel genomen

o een nieuw abonnement zonder toestel genomen

o mijn abonnement verlengd met toestel

o mijn abonnement verlengd zonder toestel

o een PrePaid/los toestel gekocht

 


 

Onjuiste ingave:
* verplicht veld

Gaat het om een zakelijk abonnement met meer dan 1 aansluiting? Neem dan contact met ons op.


Persoonsgegevens

Gegevens van de bestelling

Toestel

Wil je een bestelling met toestel annuleren? Dan moet je het toestel terugsturen. Je ontvangt later een e-mail met het retouradres, vul nu alvast deze gegevens in.

Het IMEI-nummer is het identificatienummer van het toestel. Het staat op de doos van het toestel en op de pakbon. Je kunt ook met het toestel bellen naar *#06#
(er wordt niet echt gebeld, op deze manier laat het toestel het IMEI-nummer zien)

Vul hier in wat je hebt bijbetaald voor je toestel. Dit bedrag staat op je kassabon of orderbevestiging. De maandelijkse betaling voor je toestel, de thuiskopieheffing en de aansluitkosten vallen hier niet onder.


Bankgegevens

Zodat we eventuele bijbetalingen kunnen terugstorten.


Goed om te weten: na het verzenden van het retourformulier

Klik op de groene knop hieronder om het formulier te versturen en zo je annulering door te geven.
Je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging dat we het formulier hebben ontvangen. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

  • Wil je een bestelling mét toestel annuleren? Dan sturen we je een tweede e-mail met het adres waarnaar je de bestelling kunt terugsturen. Je stuurt het volledige pakket retour; inclusief de accessoires, de pakbon en een kopie van de e-mail met het retouradres. Je toestel inleveren in een T-Mobile winkel is niet mogelijk.
  • Wil je een bestelling zónder toestel annuleren? Dan hoef je niets terug te sturen. Binnen 2 werkdagen wordt je bestelling geannuleerd en ontvang je een bevestiging.

Let op. Heb je een toestelverzekering? Vergeet dan niet deze zelf op te zeggen; wij kunnen dat niet voor je doen. Kijk op t-mobile.chubbverzekering.nl voor meer informatie over het opzeggen van een CHUBB toestelverzekering.