o een nieuw abonnement met toestel genomenJe hebt 14 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. In deze periode mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen. Neem hiervoor contact op met het verkooppunt, je hoeft niet onderstaand formulier in te vullen.
o een nieuw abonnement zonder toestel genomenWe geven je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen. Je mag hiervoor onderstaand formulier invullen.
o mijn abonnement verlengd met toestelJe hebt 14 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. In deze periode mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen. Neem hiervoor contact op met het verkooppunt, je hoeft niet onderstaand formulier in te vullen.
o mijn abonnement verlengd zonder toestelMisschien biedt het verkooppunt een bedenktijd op je aankoop. Neem contact op met het verkooppunt voor meer informatie, je hoeft niet onderstaand formulier in te vullen.
o een PrePaid/los toestel gekochtMisschien biedt het verkooppunt een bedenktijd op je aankoop. Neem contact op met het verkooppunt voor meer informatie, je hoeft niet onderstaand formulier in te vullen.