Aanmelden, sparen en bestellen met T-Mobile Extra

Alles over ons spaarprogramma

T-Mobile Extra gaat verhuizen
We zijn heel trots op ons unieke spaarprogramma T-Mobile Extra, en we willen je graag nog beter van dienst zijn. Daarom verhuizen we binnenkort naar een nieuw systeem en een nieuwe catalogus. Lees meer over onze verhuizing

Met T-Mobile Extra spaar je voor de leukste cadeaus, kortingen of dagjes uit.

Aanmelden voor T-Mobile Extra

Je kunt je heel snel en eenvoudig T-Mobile Extra aanmelden. Daarnaast is T-Mobile Extra helemaal gratis! Als je je nu aanmeldt voor T-Mobile Extra krijg je van ons 15 punten om mee te beginnen. Deze punten ontvang je 1 of 2 dagen na je aanmelding. 

Meld je aan voor T-Mobile Extra

Voor wie is T-Mobile Extra?

T-Mobile Extra is voor alle particuliere klanten met een abonnement.

Hoe meld ik me aan?

Je kunt je heel snel en eenvoudig T-Mobile Extra aanmelden. Daarnaast is T-Mobile Extra helemaal gratis! Als je je nu aanmeld voor T-Mobile Extra krijg je 15 punten om mee te beginnen. Deze punten ontvang je 1 of 2 dagen na aanmelding. 

Meld je aan voor T-Mobile Extra
Ik ben PrePaid klant

Voor PrePaid-klanten is er PrePaid Surprise. PrePaid opwaarderen bij T-Mobile betekent altijd prijs! Van extra belminuten of MB’s tot trendy scooters, de nieuwste iPad’s en veel meer. Wát je wint is elke keer een verrassing. Maar één ding is zeker, winnen doe je altijd! En hoe meer je opwaardeert, hoe groter je kans op de hoofdprijzen.

Speel mee met PrePaid Surprise
Ik kan me niet aanmelden

Als zakelijke klant kun je je niet online aanmelden voor het spaarprogramma. Heb je een eenmanszaak, dan kun je je via onze Klantenservice aanmelden.

Andere mogelijke oorzaken zijn:

  • Je hebt je sinds kort aangemeld bij My T-Mobile. Het duurt 1 dag om dit volledig te verwerken.
  • Je hebt een betalingsachterstand. Zodra je betaald hebt, duurt het nog even voordat dit volledig verwerkt is. Daarna kan je je aanmelden voor T-Mobile Extra.
  • Er is een technisch probleem. Fijn als je dit zou willen melden, bijvoorbeeld via Facebook of Twitter
  • Als zakelijke klant kun je je niet online aanmelden voor het spaarprogramma. Heb je een eenmanszaak, dan kun je je via onze Klantenservice aanmelden.
Ik wil me afmelden voor T-Mobile Extra

Bij het opzeggen van je abonnement wordt ook T-Mobile Extra automatisch stopgezet. Je gespaarde punten vervallen op het moment dat ook je abonnement wordt beëindigd.

Afmelden voor alleen T-Mobile Extra kan door contact met ons op te nemen. Je gespaarde punten zijn hierna nog 1 maand inwisselbaar in de catalogus op My T-Mobile.

Neem contact met ons op


Sparen met T-Mobile Extra

Met T-Mobile Extra spaar je automatisch punten als je bent aangemeld. Elke maand krijg je 1 punt voor elke euro op je factuur. Naast automatisch sparen krijg je extra punten bij de volgende activiteiten:

Actie Wanneer? Punten
Word lid van het klantpanel

Word lid van het T-Mobile Forum.
Voorwaarden

t/m 30 juni 2017
25
T-Mobile Samen

Maak een T-Mobile Samen groep aan en kies 'Dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur'.
Voorwaarden T-Mobile Samen

t/m 31 maart 2017
Dubbele factuurpunten
Deezer

Met Deezer kan je naar je favoriete muziek luisteren waar je ook bent. Voeg Deezer nu toe aan je abonnement.
Voorwaarden Deezer

t/m 31 maart 2017
25

Het kan tot 4 weken duren voordat deze punten bij je spaarsaldo zijn opgeteld. Voor deze actie gelden de algemene voorwaarden voor T-Mobile Extra.

Spaarsaldo

Als je bent ingelogd in My T-Mobile, kun je altijd je spaarsaldo bekijken in de catalogus.

Bekijk je saldo in de catalogus
Geldigheid van T-Mobile Extra punten

Je T-Mobile Extra punten blijven geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra en per drie jaar tenminste 1 T-Mobile Extra punt gebruikt voor een bestelling.

Als je je contract verlengt gaan je gespaarde punten gewoon mee.


Bestellen bij T-Mobile Extra

Je kunt je opgespaarde punten makkelijk inwisselen. Kies in de online catalogus uit een cadeau, activiteit of een extra internetbundel. Ook kun je je punten inwisselen in de T-Mobile Shop voor korting op telefoons of accessoires. 

De bezorging van cadeaus is bij T-Mobile Extra altijd gratis.

Levertijd van je bestelling

De levertijd van je bestelling hangt af van wat je hebt besteld.

  • Voor cadeaus, gadgets en accessoires geldt een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Bij een product of uitje dat per E-voucher wordt verstuurd, geldt een levertijd van maximaal 3 werkdagen.
  • Vouchers: Is je e-mailadres bekend? Dan ontvang je de voucher binnen 3 werkdagen per e-mail. Houd ook je spam-mail in de gaten. Is je e-mailadres niet bekend? Dan ontvang je de voucher binnen maximaal 5 werkdagen per post.
Een product terugsturen

Heb je een verkeerd product ontvangen of ben je niet tevreden over je bestelde product? Je kunt het product dan binnen 14 dagen gratis terugsturen. Verstuur het product onbeschadigd in de originele verpakking en geef op de brief/pakbon (die bij je bestelling zat) aan waarom je het product terugstuurt. Je kunt het pakket opsturen naar het antwoordnummer dat op de brief/pakbon van je bestelling staat vermeld. Vergeet niet om ook aan te geven of je je punten terug wilt of een nieuw exemplaar van het product wilt ontvangen.

Product werkt niet
Werkt het product niet goed of is het defect? Dan kun je het product binnen 12 maanden na ontvangst gratis terugsturen. Geef op de brief/pakbon aan dat het gaat om een defect product, en geef aan of je je punten terug wilt of een eventueel (indien mogelijk) nieuw exemplaar wilt ontvangen.

Sommige producten kun je niet terugsturen
Let op: er zijn een aantal producten die je niet terug kan sturen, bijvoorbeeld E-vouchers. Dit wordt duidelijk vermeld in de catalogus bij het product, tijdens het bestellen en bij de levering van je product.

Vertraagde levertijd

Heb je binnen de maximale levertijd nog niets ontvangen, en je hebt ook geen bericht gehad van T-Mobile? Check dan of je voucher of bericht in je spam terecht is gekomen. Kun je daar niets vinden? Neem dan contact op met de T-Mobile Klantenservice.