Huawei E5186s

Alles over je Huawei E5186s

Let op! Voor een optimaal gebruik van jouw Huawei E5186s is het belangrijk dat je altijd gebruikmaakt van de nieuwste software-versie. Kijk bij ‘Instellingen’ hoe je dit kunt controleren en updaten.

Instellingen voor Huawei E5186s

Bekijk de meest voorkomende instellingen voor je telefoon.

Veelgestelde vragen over Huawei E5186s

Veel vragen over je toestel zijn al beantwoord. Bekijk hier of ook jouw vraag al beantwoord is.

  • DennisAmeling

    [FAQ] 4G voor Thuis: My T-Mobile account activeren

    Beantwoord door DennisAmeling

    Om de status van je verbruik te kunnen monitoren, MB-aanvullers aan te schaffen, je facturen te zien, etc. raden we je aan om een My T-Mobile account te maken. Dat gaat als volgt. 1. Verbind met je 4G voor Thuis verbinding via wifi of een kabel (kan ieder apparaat zijn, dus een telefoon, tablet of computer). 2. Open je browser en ga naar https://www.t-mobile.nl/my/registreren. 3. Je ziet het ...

    Bekijk antwoord
  • DennisAmeling

    [FAQ] Slechte of geen verbinding 4G voor Thuis

    Beantwoord door DennisAmeling

    Heb je geen of een slechte verbinding met 4G voor Thuis? Graag helpen we je op weg om dit te verbeteren! Heb je momenteel een trage of haperende verbinding, of heb je helemaal geen verbinding? Ik heb een trage/haperende verbinding Dit kan verschillende oorzaken hebben. We gaan kijken wat er mogelijk fout gaat. 1 Zijn er storingen? Op onze Dekkingskaart kun je zien of er momenteel stor...

    Bekijk antwoord
  • DennisAmeling

    [FAQ] 4G voor Thuis: algemeen

    Beantwoord door DennisAmeling

    LET OP! Dit topic gaat over de eerste variant 4G voor Thuis. Sinds januari 2018 bieden we Unlimited 4G voor Thuis aan. 4G voor Thuis is een dienst waarmee je thuis kan internetten via het mobiele data netwerk. Wanneer je als consument niet beschikt over een snelle en stabiele internetverbinding zal 4G voor Thuis uitkomst bieden. Het gaat hierbij om onder andere buitengebieden waar het niet moge...

    Bekijk antwoord
  • DennisAmeling

    Modem verbindt niet met het T-Mobile netwerk (rood lampje brandt)

    Beantwoord door DennisAmeling

    Lukt het niet om verbinding te krijgen met het T-Mobile netwerk? Volg dan deze stappen om een verbinding op te bouwen. 1. Verbind een apparaat (laptop, tablet of telefoon) d.m.v. Wifi of kabel met je 4G-modem. 2. Ga in je browser naar 192.168.8.1. Je komt nu in het overzicht van het modem. 3. Druk op de blauwe knop met de 2 pijltjes, zoals aangegeven in onderstaande afbeelding: 4ea63411-dbae-490...

    Bekijk antwoord
  • DennisAmeling

    Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

    Beantwoord door DennisAmeling

    LET OP! Dit topic gaat over de eerste variant 4G voor Thuis. Sinds januari 2018 bieden we Unlimited 4G voor Thuis aan. 4G voor Thuis is een "permanent beta"-dienst. Dit betekent dat we, samen met jou - de klant - iedere dag bezig zijn om de dienst een stukje beter te maken. In dit topic delen we waar we aan werken en we zijn benieuwd naar jullie ideeën om het product nog beter te maken. Reageer...

    Bekijk antwoord

Tips & Tricks voor Huawei E5186s

Haal alles uit jouw toestel met de tips en tricks van onze klanten en experts.

Staat je vraag er niet tussen?

Stel je vraag dan aan 1 van onze experts of aan een van onze 280.000 andere klanten.

Staat je toestel er niet bij?

Kijk dan onder T-Mobile Algemene instellingen. Hier kun je de instellingen per besturingssysteem bekijken.