Waanzinnige inruilkorting op de Samsung Galaxy Note 8

Overweeg je de Samsung Galaxy Note 8 te kopen, of heb je er al een gekocht en heb je een gebruikt toestel liggen? Dan hebben we nu een uniek inruilaanbod voor je. Namelijk 100 euro extra inruilwaarde* bovenop je gebruikte smartphone.

Ga je in de shop een Galaxy Note 8 bestellen?

Als je kiest voor ophalen in de winkel, neem dan je oude telefoon mee naar de T-Mobile Shop en ontvang de extra hoge inruilkorting direct in de vorm van korting op je nieuwe Note 8. De korting wordt alleen direct op je nieuwe toestel uitgekeerd, niet als cash betaling.

Vind een T-Mobile Shop in de buurt

Ga je online een Galaxy Note 8 bestellen?

Na je online bestelling kun je je oude telefoon tegen extra hoge waarde inruilen via deze inruilpagina. Je krijgt de extra inruilkorting na controle van het toestel op je rekening gestort.

Bestel de Galaxy Note 8

Heb je al een Galaxy Note 8 gekocht?

Na je bestelling kun je je oude telefoon tegen extra hoge waarde inruilen via deze inruilpagina. Je krijgt de extra inruilkorting na controle van het toestel op je rekening gestort.

*De inruilwaarde in de online tool is een indicatie (offerte). De experts (medewerkers in de T-Shop of medewerkers van onze inruilpartner Teqcycle) stellen de daadwerkelijke inruilwaarde vast. Inruilprijzen kunnen daarom afwijken.

Waar moet je telefoon aan voldoen?

Je komt in aanmerking voor de inruilkorting als je gebruikte telefoon:

  • aan- en uitgezet kan worden.
  • een werkend display heeft.
  • geen barsten in het scherm heeft.
  • geen (zichtbare) waterschade heeft.

Komt je telefoon in aanmerking?


Ga naar een T-Mobile Shop bij jou in de buurt en neem je gebruikte telefoon mee. Daar controleren onze medewerkers of jouw telefoon aan de inruilvoorwaarden voldoet. Je weet dan meteen hoe hoog jouw inruilkorting is op de Samsung Galaxy Note 8. Je kunt je oude telefoon ook online inruilen via deze inruilpagina.

 

Wat je al kunt doen voordat je naar de T-Mobile Shop komt

  • Maak eerst thuis een back-up van je persoonlijke gegevens (contacten, foto’s, apps, enzovoort.)
  • Laad je batterij op zodat wij het toestel kunnen testen
  • Heb je een iPhone met iOS7 of hoger? Zorg er dan voor dat 'Zoek mijn iPhone' uitgeschakeld is. Dat kan onder: Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen > Zoek mijn iPhone.
  • Ben je al klant bij ons? Kijk dan op My T-Mobile of je je contract kunt verlengen.
  • Je moet minimaal 18 jaar zijn om een contract bij ons af te sluiten. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee.

Actievoorwaarden

  • Deze actie geldt alleen i.c.m. 2-jarige abonnementen. Let op: alleen bij vernieuwing van je contract of voor nieuwe klanten.
  • Per afgesloten contract kan 1 gebruikt toestel worden ingeleverd.
  • Deze promotie loopt van 23 oktober 2017 t/m 7 januari 2018. De datum van het aankoopbewijs is hierbij leidend. Aanmelden van het gebruikte toestel i.c.m. de aankoop van de Note 8, is mogelijk tot uiterlijk 21 januari 2018.

Let op: de campagne met extra inruilkorting in combinatie met de S8/+ liep tot en met 5 november. Aanmelden via de online portal was mogelijk tot en met 19 november. Het is vanaf nu niet meer mogelijk de S8/+ met extra inruilkorting in te nemen.


Veelgestelde vragen over inruilen

Zijn de prijzen in de online tool dezelfde prijzen als welke de T-Mobile Shops uitkeren?

De inruilwaarde in de online tool kan afwijken van de inruilwaarde die u voor hetzelfde toestel na controle door een expert in de shop ontvangt. De uiteindelijke inruilwaarde/korting is afhankelijk van meerdere factoren.

Meer informatie over de Online Toestel Inruil Tool
De online tool geeft altijd een indicatie van de inruilwaarde van het toestel af. Het is een offerte. Het definitieve geldbedrag wordt na professionele keuring van het toestel bij onze inruilpartner Teqcycle aan je doorgegeven. Het toestel kan dus na de keuring meer of minder dan het geoffreerde bedrag waard blijken te zijn. Je wordt hiervan op de hoogte gesteld.

Meer informatie over de Shop Toestel Inruil Tool
De online tool op onze website geeft een indicatie van de inruilwaarde van het toestel. Het is een offerte en geen definitieve inruilwaarde. De definitieve korting wordt in de shop vastgesteld na professionele keuring van het inruiltoestel. Deze korting kan worden gebruikt bij aanschaf van een mobiele telefoon of accessoires. We keren in de shop geen contant geld uit. De inruilwaardes in de shop en in de online tool kunnen om deze reden niet met elkaar worden vergeleken. Het toestel kan daarom na de keuring meer of minder dan het geoffreerde bedrag waard blijken te zijn.

Kan ik meerdere toestellen inruilen?

Ja, je kunt maximaal 5 toestellen (telefoons of tablets) in één keer inruilen. We tellen de kortingen bij elkaar op. Je kunt die korting meteen gebruiken bij de aankoop van je nieuwe toestel.

Moet het toestel dat ik inruil van T-Mobile zijn?

Nee, je toestel hoeft niet van T-Mobile te zijn. Je kunt elke werkende telefoon of tablet bij ons inruilen. Het maakt dus niet uit of je toestel een simlock heeft of van een andere aanbieder is.

Moet ik een abonnement afsluiten of vernieuwen?

Nee, je hoeft niet een abonnement af te sluiten of te vernieuwen. Je mag bij het inruilen van je toestel zelf kiezen waar je de inruilwaarde voor benut:

  • de eenmalige kosten van je nieuwe toestel of tablet, alleen als je een abonnement afsluit of vernieuwt
  • een accessoire of ander artikel, zoals een tablet, in de T-Mobile Shop
  • lever je het toestel in bij een DHL Servicepunt, dan krijg je de overeengekomen inruilwaarde op je rekening gestort
Kan ik geld krijgen voor mijn toestel?

Ja, met de online inruilservice krijg je, nadat je akkoord bent gegaan met het voorstel, de inruilwaarde op je rekening gestort.

Ruil je je toestel in bij een T-Mobile Shop dan dien je de inruilwaarde meteen te besteden aan een nieuwe telefoon, tablet of accessoire.

Staat je toestel er niet bij?

Kom naar de T-Mobile Shop om te kijken wat de inruilwaarde van jouw toestel is. Je kunt ook je tablet inruilen, bijvoorbeeld je WiFi-tablet inruilen voor een 4G-tablet.