Wij helpen je graag

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden op de servicepagina? Twijfel dan niet om contact op te nemen.

Om te zorgen dat je direct bij de juiste afdeling terecht komt, vragen we om het aantal medewerkers van je onderneming en of je vraag over service of sales gaat.

Ben je geen zakelijke klant? Kijk dan op de servicepagina voor particulieren.

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

 

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.

Chatten

Chatten

Helpdesk

Zelf regelen

24/7 Beschikbaar

Klantenservice

Klantenservice

Persoonlijk contact

Vanuit Nederland
Vanuit het buitenland
email

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen

Onze accountmanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur.

mobiele abonnementen

Bellen voor mobiele abonnementen

email

E-mail voor mobiele abonnementen

Reactietijd: binnen 1 werkdag

Zakelijk Internet

Bellen voor Zakelijk Internet

email

E-mail voor Zakelijk Internet

Reactietijd: binnen 1 werkdag

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:30.

Self service

Zelf regelen

24/7 Beschikbaar

Neem telefonisch contact op

Neem contact op met je accountmanager

email

E-mail

Reactietijd: binnen 2 werkdagen

Onze accountmanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch contact

Neem contact op met een accountmanager

Contact opnemen via e-mail

E-mail

Reactietijd: binnen 2-3 werkdagen

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur.

Self service

Zelf regelen

24/7 Beschikbaar

Neem telefonisch contact op

Neem contact op met je accountmanager

Email

E-mail

Reactietijd: binnen 2 werkdagen

Onze accountmanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch contact

Neem contact op met een accountmanager

E-mail

E-mail

Reactietijd: binnen 2-3 werkdagen

Vind een shop bij jou in de buurt

T-Mobile Shop

Langskomen in een van onze winkels?

Veelgestelde vragen

 

  • Gebruik de pukcode die achterop de kaart staat die je bij je simkaart kreeg zodra jij je pincode 3 keer verkeerd hebt ingetoetst. Pukcode kwijt? Via My T-Mobile of T-Mobile Beheer kan je de pukcode van jouw abonnement(en) zelf opvragen.

    Zowel de pincode als de pukcode staan op het kaartje waar je simkaart in zat. Maar het kan natuurlijk dat je de pincode hebt gewijzigd in een persoonlijke code. Weet je je pincode niet meer, en heb je al 3x een verkeerde code ingevoerd? Dan is je simkaart geblokkeerd, en heb je een pukcode nodig om je simkaart weer te gebruiken. Je kunt je pukcode en je originele pincode eenvoudig bekijken in My T-Mobile > Simkaart & Toestel.

    Let op! Blijf er niet mee stoeien; als je 10x een verkeerde pukcode invoert, wordt je simkaart namelijk onbruikbaar. Dus als het niet lukt, neem dan even contact met ons op.

  • Je eerste factuur is vaak hoger dan verwacht. Dat komt o.a. door eenmalige aansluitkosten en vooruitbetaling van je maandelijkse abonnementkosten. Wij leggen je graag uit hoe je eerste factuur is opgebouwd.

    Je eerste factuur is vaak hoger dan je verwacht. Dit heeft een aantal redenen:

    • Er worden eenmalige aansluitkosten verrekend;
    • Als je een abonnement afsluit bij ons, kom je in een zogenoemde factuurcyclus terecht. Als je abonnement halverwege de factuurcyclus ingaat, worden de abonnementskosten van de resterende dagen van de maand in rekening gebracht;
    • Je betaalt je abonnement 1 maand vooruit. Deze kosten worden ook verrekend op je eerste factuur;
    • Tot slot kunnen maandelijkse kosten van je telefoon (toestelservice) en gebruikskosten - de kosten buiten je zakelijke abonnement - voor een hogere eerste factuur zorgen.

    Wil je meer informatie over de opbouw van je eerste factuur? Bekijk hier een video waarin we de opbouw van onze factuur stap voor stap uitleggen.

  • Je kunt je abonnement verlengen vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt.

    Toe aan nieuwe abonnementsvorm of een nieuw toestel? Je kunt je zakelijke abonnement verlengen vanaf 6 maanden voordat het contract afloopt.

    Let op: je kunt alleen een abonnement verlengen als je beheerdersrechten toegewezen hebt gekregen namens jouw bedrijf. Is jouw abonnement, of dat van een collega, verlengbaar en ben je beheerder? Bekijk dan ons aanbod en verleng je abonnement(en).

  • Het blokkeren van een simkaart regel je snel en eenvoudig via My T-Mobile.

    Is je telefoon kwijt of gestolen? Blokkeer dan direct je huidige simkaart en voorkom misbruik van jouw abonnement. Het blokkeren van een simkaart regel je heel gemakkelijk via My T-Mobile. Je kunt daar ook meteen een nieuwe sim bestellen.

    Ben je de telecombeheerder binnen jouw bedrijf? Blokkeer je simkaart(en) dan via T-Mobile Beheer.

  • Voor een contractovername hebben we het één en ander aan informatie van je nodig. Doorloop de volgende stappen.

    Door contractovername wisselt je abonnement van eigenaar. Je kunt je abonnement door een ander persoon of door een ander bedrijf laten overnemen. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld zelf je abonnement niet meer nodig hebt of een eigen bedrijf bent gestart.

    Meer informatie over een contractovername vind je op deze pagina.

  • Betaal je rekening eenvoudig via iDeal. Log in op My T-Mobile en ga naar je facturen om het openstaande bedrag over te maken.

    Als 'beheerder' kun je je openstaande facturen eenvoudig betalen via iDEAL in je zakelijke My T-Mobile omgeving. Log in en ga vervolgens 'Bedrijfsfacturen' om openstaande facturen direct te betalen.

    Wil je op een andere manier betalen? Hier vind je alle informatie over de verschillende betaalmethoden.

  • De einddatum van je huidige contract is terug te vinden onder het kopje Mijn abonnement in My T-Mobile.

    Ben je benieuwd wanneer je huidige abonnement afloopt? De einddatum van je abonnement kan je vinden in de sectie 'Mijn abonnement' in My T-Mobile. Je kunt ook direct zien of je het huidige abonnement al mag verlengen.

  • Mocht er onverhoopt een storing in ons netwerk zijn, dan geeft onze storingskaart alle aanvullende informatie daarover.

    Ervaar je een verminderde dekking op ons mobiele netwerk? Misschien is er een netwerkstoring of vinden er geplande werkzaamheden plaats bij jou in de buurt. Check op onze storingskaart of er meldingen zijn op jouw locatie.

    Is er nog geen storingsmelding bekend op jouw locatie? Controleer dan eerst je eigen toestel. Als de netwerkproblemen aanhouden dan kan je zelf een melding maken via onze storingskaart.

    Heb je een probleem met je wifi, tv of vaste telefoon? Kijk dan of er storingen zijn bij T-Mobile Thuis.

  • Is jouw bedrijf verhuisd of wil je op een ander adres post van ons ontvangen? Geef de wijziging(en) dan aan ons door via My T-Mobile.

    Verhuisd naar een nieuwe locatie? Of liever onze post op een ander adres ontvangen? Geen probleem! Je kunt een wijziging in het vestigingsadres en/of correspondentieadres heel eenvoudig aan ons doorgeven.

    Let wel op! Je kunt het vestigingsadres pas wijzigen zodra het nieuwe adres geregistreerd staat in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

    • Het aanpassen van het vestigingsadres en/of correspondentieadres in My T-Mobile kan op deze pagina. (mits je als beheerder staat ingesteld in My T-Mobile)
    • Het aanpassen van het vestigingsadres en/of correspondentieadres in T-Mobile Beheer kunnen Telecom Managers op deze pagina doen.