Zo bestel je extra zakelijke abonnementen

Log in op My T-Mobile

Log in als beheerder

Log in als beheerder - via T-Mobile Beheer of My T-Mobile.

Bepaal zelf wat voor abonnement je wilt

Kies je extra abonnement

Selecteer een Sim Only of telefoonabonnement.

Stel een vraag via e-mail

Bestel abonnementen bij voor je collega's

Tevreden over je keuze? Rond je bestelling dan online af.

Bekijk onze zakelijke abonnementen

Abonnement met telefoon
  • 3 GB, 16 GB of Unlimited
  • Geldig in NL, EU en VS
  • Onbeperkt bellen/SMS
  • Maandelijks bijstellen
Sim Only
  • 3 GB, 16 GB of Unlimited
  • Geldig in NL, EU en VS
  • Onbeperkt bellen/SMS
  • Maandelijks bijstellen
Of toch liever een abonnement mét tablet?

Veelgestelde vragen

  • Hoe bestel ik extra abonnementen als ik geen beheerder ben op My T-Mobile?

    Je hebt beheerderrechten nodig om extra zakelijke abonnementen te bestellen. Als je één abonnement hebt, activeer je deze rechten via My T-Mobile. Als je binnen een organisatie werkt en meerdere collega's een abonnement hebben bij ons, kun je de beheerder verzoeken om abonnementen bij te bestellen.

Heb je meer hulp nodig?

Wil je meer weten over het bijbestellen van zakelijke abonnementen bij T-Mobile? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt.

Telefonisch bestellen

Telefonische verkoop

Ben je geïnteresseerd in ons product en wil je direct bestellen? Bel dan met een accountmanager.

Werkdagen: 8:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 15:00 uur

Afspraak accountmanager

Afspraak met accountmanager

Ben je onderdeel van een mid- of grootzakelijk bedrijf met meer dan 20 werknemers en geïnteresseerd in onze oplossingen? We nemen graag contact met je op.

Klantenservice bellen

Ondersteuning

Heb je hulp nodig bij het gebruik van onze producten of diensten? Bel dan de klantenservice.

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur