Daarom verleng je bij T-Mobile
Fijn dat je klant wilt blijven! Verleng één of meerdere zakelijke Sim Only- of telefoonabonnementen eenvoudig via My T-Mobile, vanaf 6 maanden voor de einddatum van je contract.
Meest bekroonde mobiele netwerk
Abonnementsvrijheid
Altijd online zonder extra kosten
Bekijk onze zakelijke abonnementen
- 3 GB, 16 GB of Unlimited
- Geldig in NL, EU en VS
- Onbeperkt bellen/SMS
- Maandelijks bijstellen
- 3 GB, 16 GB of Unlimited
- Geldig in NL, EU en VS
- Onbeperkt bellen/SMS
- Maandelijks bijstellen
Zo verleng jij je abonnement
Bepaal het zelf
Selecteer een Sim Only of telefoonabonnement.
Verleng je abonnement
Tevreden over je keuze? Rond je bestelling dan online af.
Veelgestelde vragen
-
Hoe verleng ik als ik geen beheerder ben op My T-Mobile?
Je hebt beheerderrechten nodig om je zakelijk abonnement te verlengen. Als je één abonnement hebt, activeer je deze rechten via My T-Mobile. Als je binnen een organisatie werkt en meerdere collega's een abonnement hebben bij ons, kun je de beheerder verzoeken om je abonnement te verlengen.
-
Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?
Je kunt je zakelijk abonnement verlengen vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt. Ga naar My T-Mobile om te zien wanneer je kunt overstappen.
-
Wanneer ontvang ik mijn nieuwe toestel?
Ook als jouw abonnement nog niet is afgelopen kun je verlengen mét toestel. Deze ontvang je dan direct. De afbetaling van het toestel begint zodra je nieuwe contract in gaat. Handig als je huidige toestel al aan vervanging toe is!
-
Kan ik tussentijds overstappen van Sim Only naar een abonnement met toestel?
Wanneer je verlengt met een Sim Only abonnement kun je bij T-Mobile altijd nog tussentijds verlengen mét toestel. Dit noemen we Toestelflexibiliteit. Je ontvangt je nieuwe toestel dan direct.
-
Kan ik na mijn verlenging mijn keuze nog aanpassen?
Je kunt je bundelgrootte elke maand aanpassen. Omhoog – én omlaag, zonder kosten!
-
Wat als ik niet verleng?
Je contract loopt dan stilzwijgend door. Je blijft uiteraard gewoon verbonden met het beste netwerk van Nederland. Er bestaat wél een kans dat kortingen die je nu hebt komen te vervallen.
-
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Wil jij je zakelijk abonnement niet verlengen maar opzeggen? Dat vinden we jammer. Neem contact met ons op via 0800-7112.
Heb je hulp nodig?
Wil je meer weten over je zakelijke abonnement verlengen? Neem dan telefonisch contact op of laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen.