Verzeker je toestel en blijf bereikbaar

Standaard verzekering
  • Valschade
  • Stootschade
  • Waterschade
€ 7,95
vanaf/per maand
Uitgebreide verzekering
  • Val-, stoot- en waterschade
  • Diefstal (incl. zakkenrollen)
  • Gesprekskosten na diefstal (max. €2000)
  • Accessoires zijn meeverzekerd
€ 10,95
vanaf/per maand

Verzekering afsluiten?

Aanvragen kan direct bij de aanschaf van je toestel. Als je je nieuwe toestel al hebt, kan dit tot 30 dagen na ontvangst in de T-Mobile Shop of via de klantenservice.

De toestelverzekering wordt aangeboden door Chubb, een partner van T-Mobile.
Lees meer over onze verzekeringen en het indienen van claims.

Bekijk de voorwaarden

Ontdek de voordelen

Dekking in de hele wereld

Wereldwijde dekking

Dekking in de hele wereld
Ophalen en bezorgen op je locatie

Snelle service

Binnen 24 uur je toestel terug
Je kunt elke maand opzeggen

Maandelijks opzegbaar

Je kunt elke maand opzeggen

Veelgestelde vragen

  • Bel ons zo snel mogelijk via 0800-7112 om je simkaart te blokkeren. Doe vervolgens binnen 48 uur aangifte van diefstal bij de politie en dien vervolgens je claim in via de website van Chubb. Of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 20.00 naar 0348- 462 845.

  • Direct bij je online bestelling of tot 30 dagen na aankoop van de telefoon in één van onze winkels of via de klantenservice op 0800-7112.

  • De toestelverzekering van Chubb is wereldwijd geldig. Ook op zakenreis dus. Mocht je telefoon in het buitenland beschadigd raken, dan wordt je toestel na thuiskomst gerepareerd of vervangen.

  • Wil je toch afzien van de verzekering? Dat is geen probleem. Annuleer je verzekering binnen 14 dagen na ontvangst van de polisdocumenten.

    • Als je na 13 maart 2017 een abonnement met verzekering hebt afgesloten, neem je rechtstreeks contact op met  Chubb. Dit kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.

    • Als je tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017 een abonnement met verzekering hebt afgesloten, neem je rechtstreeks contact op met DynaSure. Dit kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.

    • Als je vóór 14 januari 2013 een abonnement hebt afgesloten, ben je verzekerd bij ProAssist. Neem contact met ze op voor meer informatie over het opzeggen van je zakelijke telefoonverzekering.

    • Heb jij je telefoonverzekering elders zakelijk afgesloten? Kijk dan in de voorwaarden die je ontving na het afsluiten om de verzekering stop te zetten.

  • Alle actuele voorwaarden van je CHUBB Verzekering vind je op onze Algemene voorwaarden pagina.

Neem contact met ons op

Wil je graag meerdere zakelijke telefoons of tablets laten verzekeren? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt.

Verkoop kleinzakelijk

Verkoop kleinzakelijk

Werkdagen:
08:00 – 20:00 uur
Zaterdag:
10:00 – 15:00 uur

Verkoop grootzakelijk

Verkoop grootzakelijk

Werkdagen:
09:00 – 17:00 uur
Zaterdag:
10:00 – 15:00 uur

Klantenservice bellen

Klantenservice

Werkdagen:
08:00 - 23:00 uur
Zaterdag en zondag:
09:00 - 17:30 uur

Afspraak accountmanager

E-mail

Een accountmanager neemt binnen 1 werkdag contact met je op.