Ontdek de voordelen

Dekking in de hele wereld

Wereldwijde dekking

Dekking in de hele wereld
Ophalen en bezorgen op je locatie

Snelle service

Binnen 24 uur je toestel terug
Je kunt elke maand opzeggen

Maandelijks opzegbaar

Je kunt elke maand opzeggen

Verzeker je toestel en blijf bereikbaar

Chubb Verzekering Standaard

  • Valschade
  • Stootschade
  • Waterschade
  • Binnen 1 werkdag bereikbaar
  • vanaf
7,95

Chubb Verzekering Uitgebreid

  • Verzekerd tegen diefstal (incl. zakkenrollen)
  • Val-, stoot- en waterschade
  • Vergoeding van gesprekskosten tot € 2.000
  • Accessoires zijn meeverzekerd
  • vanaf
10,95

Kies je toestel

Claim je schade

Bij schade aan je telefoon of tablet kun je via de website van Chubb een claim indienen. Of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 20.00 naar 0348 - 462 845.

Veelgestelde vragen

  • Mijn toestel is gestolen, wat moet ik doen?

    Bel ons zo snel mogelijk via 0800-7112 om je simkaart te blokkeren. Doe vervolgens binnen 48 uur aangifte van diefstal bij de politie en dien vervolgens je claim in via de website van Chubb. Of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 20.00 naar 0348- 462 845.

  • Tot wanneer kan ik een verzekering afsluiten?

    Direct bij je online bestelling of tot 14 dagen na aankoop van de telefoon in één van onze winkels.

  • Is mijn toestel in het buitenland verzekerd?

    De toestelverzekering van Chubb is wereldwijd geldig. Ook op zakenreis dus. Mocht je telefoon in het buitenland beschadigd raken, dan wordt je toestel na thuiskomst gerepareerd of vervangen.

  • Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

    Wil je toch afzien van de verzekering? Dat is geen probleem. Annuleer je verzekering binnen 14 dagen na ontvangst van de polisdocumenten.

  • Hoe beëindig ik mijn toestelverzekering?

    • Als je na 13 maart 2017 een abonnement met verzekering hebt afgesloten, neem je rechtstreeks contact op met Chubb. Dit kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.
    • Als je tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017 een abonnement met verzekering hebt afgesloten, neem je rechtstreeks contact op met DynaSure. Dit kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.
    • Als je vóór 14 januari 2013 een abonnement hebt afgesloten, ben je verzekerd bij ProAssist. Neem contact met ze op voor meer informatie over het opzeggen van je zakelijke telefoonverzekering.
    • Heb jij je telefoonverzekering elders zakelijk afgesloten? Kijk dan in de voorwaarden die je ontving na het afsluiten om de verzekering stop te zetten.
  • Wat zijn de aanvullende voorwaarden?

    Bekijk de voorwaarden van onze Chubb verzekeringen.

Neem contact met ons op

Wil je graag meerdere zakelijke telefoons of tablets laten verzekeren? Neem dan telefonisch contact op, laat je gegevens achter zodat we binnen een werkdag contact met je kunnen opnemen, óf kom langs in één van onze winkels bij jou in de buurt.

Advies op maat

Advies op maat

Laat je gegevens achter om in contact te komen met een specialist voor advies op maat, gebaseerd op jouw situatie.

Bel een accountmanager

Telefonisch bestellen

Meer informatie nodig of direct bestellen? Bel met één van onze accountmanagers.

Vrijdag 13 september tot 23:00 uur bereikbaar.

Werkdagen: 8:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 15:00 uur

Klantenservice bellen

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of diensten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur