Ben jij weer Back in Business?

Dan geven we jou de hoofdrol in je eigen Back in Business-campagne: een lokale on- én offline campagne. Dus wil je jouw reclame-uiting straks in jouw omgeving tegenkomen zonder dat het je iets kost? Check dan of je voldoet aan de randvoorwaarden, schrijf je motivatie en vul het formulier in. Wie weet is jouw motivatie zó goed dat je geselecteerd wordt. We nemen binnen twee weken contact met je op.

Zo kom je in aanmerking

Voordat je kans kunt maken, check dan eerst even of je aan de criteria voldoet. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de campagne. Wil je kans maken om deel te nemen*, volg dan deze richtlijnen:

Criteria voor deelname
  • Je bent een zakelijke klant van T-Mobile Netherlands B.V.;
  • Jouw onderneming staat langer dan twee maanden ingeschreven in het KvK handelsregister;
  • Je bedrijf telt tussen de 1 - 50 medewerkers; 
  • Je bent getroffen door alle COVID-19 maatregelen en hebt daardoor tijdelijk de deuren van je bedrijf moeten sluiten;
  • Jouw onderneming kan vanaf 1 juni of 1 juli weer (gedeeltelijk) open.
  1. Schrijf een motivatie

    Schrijf een korte motivatie van maximaal 200 woorden, waarin je uitlegt waarom juist jouw bedrijf door T-Mobile in de spotlights gezet zou moeten worden.

  2. Welke dienst of product?

    Geef een omschrijving van jouw product of dienst in een zin.

  3. Meld je aan voor 15 juni

    Wees er snel bij! Verzend je aanmelding met één druk op de knop voor 15 juni. Aanmeldingen na deze deadline komen niet meer voor selectie in aanmerking. Wordt jouw motivatie geselecteerd, dan hoor je dat uiterlijk 17 juni.

*Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar om deel te nemen aan deze campagne. Ondernemingen worden geselecteerd op basis van motivatie en aanmelddatum. De beoordeling van de aanmeldingen en het selecteren van deelnemers staat volledig ter beoordeling van T-Mobile. Aan deze beoordeling kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade aan een deelnemer die is ontstaan in verband met deze campagne uit welke hoofde dan ook.

Meld je aan

Voldoe je aan alle criteria? Vul dan hier het formulier in.

 
 
 
max. 200 woorden.
max. 100 woorden.
Bijvoorbeeld: 18 tot 25 jaar


Veelgestelde vragen

  • Komt mijn bedrijf in aanmerking?

    Bedrijven, in Nederland, die klant zijn bij T-Mobile Ondernemen komen in aanmerking voor een lokale mediacampagne als zij aan de volgende criteria voldoen:

    • De onderneming is een zakelijke klant van T-Mobile Netherlands B.V.;
    • De onderneming staat langer dan twee maanden ingeschreven in het KvK handelsregister;
    • De onderneming telt tussen de 1 - 50 medewerkers;
    • De onderneming is getroffen door alle Covid-19 maatregelen en heeft hierdoor tijdelijk de deuren (gedeeltelijk) moeten sluiten;
    • De onderneming kan vanaf 1 juni of 1 juli weer open.
  • Hoe kan ik deelnemen?

    Om deel te kunnen nemen, dien je de volgende stappen te zetten:

    • Schrijf een korte motivatie van maximaal 200 woorden;
    • Geef een omschrijving van jouw product of dienst in 1 zin;
    • Voeg eventueel een aanbod voor jouw klanten toe.
  • Tot wanneer kan ik mij aanmelden?

    Je kunt je aanmelden tot 15 juni 2020.

  • Hoeveel bedrijven worden er geselecteerd?

    Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar om deel te nemen aan deze klantcampagne. Ondernemingen worden geselecteerd op basis van motivatie en aanmelddatum. De beoordeling van de aanmeldingen en het selecteren van deelnemers staat volledig ter beoordeling van T-Mobile. Aan deze beoordeling kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Wat krijg ik in ruil voor deze campagne?

    Aan de hand van het beschikbare budget wordt door het mediabureau gekeken hoe de doelgroep van jouw onderneming lokaal/regionaal het beste geïnformeerd kan worden over jouw bedrijf en op welke manier. Hierbij kunnen verschillende media worden ingezet, denk hierbij bijvoorbeeld aan een keuze uit de volgende materialen:

    • Lokale abri’s rondom jouw onderneming;
    • Een advertentie in een lokale krant/blad;
    • Uitingen voor op social media;
    • Flyers.
  • Het volgende zal nadrukkelijk niet worden ingezet voor deze campagne:

    • Tv-commercials;
    • Radio commercials;
    • Online video’s.