Betaal je factuur direct online met iDeal

Heb je een openstaande factuur? Dan betaal je deze eenvoudig en direct in je My T-Mobile omgeving met behulp van iDeal. Aangezien we je betaling graag willen herkennen voor een snelle verwerking, vragen we je om in te loggen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze blokkade binnen 1 uur na betaling opgeheven.

Andere betaalmethoden

  • Ja! Het is mogelijk om je facturen in T-Mobile Beheer te betalen via iDEAL! Klik hier om naar je factuuroverzicht te gaan.

  • Je kunt je openstaande facturen ook in de T-Mobile Shop betalen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze na betaling, binnen 5 uur opgeheven.

  • Lukt het je niet om een openstaande factuur of een betalingsachterstand te betalen via My T-Mobile of T-Mobile Beheer? Dan kun je het openstaande bedrag ook overmaken via internetbankieren naar NL03COBA0733959717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 3 werkdagen opgeheven.

  • Je kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL03COBA0733959717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 7 werkdagen opgeheven.

Heb je meer hulp nodig?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen