-
Kan ik mijn facturen ook in T-Mobile Beheer via iDeal betalen?
Ja! Het is mogelijk om je facturen in T-Mobile Beheer te betalen via iDEAL! Klik hier om naar je factuuroverzicht te gaan.
-
Betalen in de T-Mobile Shop
Je kunt je openstaande facturen ook in de T-Mobile Shop betalen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze na betaling, binnen 5 uur opgeheven.
-
Overmaken via internetbankieren
Lukt het je niet om een openstaande factuur of een betalingsachterstand te betalen via My T-Mobile of T-Mobile Beheer? Dan kun je het openstaande bedrag ook overmaken via internetbankieren naar NL03COBA0733959717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 3 werkdagen opgeheven.
-
Overmaken via een overschrijfkaart
Je kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL03COBA0733959717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 7 werkdagen opgeheven.
Betaal je factuur direct online met iDeal
Heb je een openstaande factuur? Dan betaal je deze eenvoudig en direct in je My T-Mobile omgeving met behulp van iDeal. Aangezien we je betaling graag willen herkennen voor een snelle verwerking, vragen we je om in te loggen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze blokkade binnen 1 uur na betaling opgeheven.
Andere betaalmethoden
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.
Chatten
Klantenservice
Onze accountmanagers zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur.