-
Kan ik mijn facturen ook in T-Mobile Beheer via iDeal betalen?
Helaas is het niet mogelijk om openstaande facturen in T-Mobile Beheer online te betalen via iDeal. Alleen gebruikers van My T-Mobile die als ‘Beheerder’ zijn toegewezen binnen hun bedrijfsaccount kunnen in My T-Mobile een online betaling uitvoeren.
-
Betalen in de T-Mobile Shop
Je kunt je openstaande facturen ook in de T-Mobile Shop betalen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze na betaling, binnen 5 uur opgeheven.
-
Overmaken via internetbankieren
Je kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 3 werkdagen opgeheven.
-
Overmaken via een overschrijfkaart
Je kunt het openstaande bedrag overmaken naar NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands B.V. Vermeld in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze vind je op je factuur. Als je zakelijke abonnement geblokkeerd is, wordt de blokkade na betaling binnen 7 werkdagen opgeheven.
Betaal je factuur direct online met iDeal
Heb je een openstaande factuur? Dan betaal je deze eenvoudig en direct in je My T-Mobile omgeving met behulp van iDeal. Aangezien we je betaling graag willen herkennen voor een snelle verwerking, vragen we je om in te loggen. Is je zakelijke abonnement geblokkeerd? Dan wordt deze blokkade binnen 1 uur na betaling opgeheven.
Andere betaalmethoden
Heb je meer hulp nodig?
Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.