Alles over levering van Zakelijk Internet

Je hebt Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen aangevraagd. Je vindt hier aanvullende informatie. Bijvoorbeeld wat je van ons krijgt bij dit abonnement en wanneer de levering van je Zakelijk Internet abonnement start.

Stappenplan levering Zakelijk Internet

Stap 1

Je vraagt je Zakelijk Internet abonnement bij ons aan.

Stap 2

Je ontvangt per e-mail het contract om te ondertekenen. In de bevestiging vind je de verwachte levertijd.

Stap 3

We nemen contact met je op om een afspraak te maken. We gebruiken het KPN-netwerk. Afhankelijk van het type aansluiting (glasvezel of VDSL) komen er één of twee monteurs langs om de verbinding te controleren.

Stap 4

Moet er een internetaansluitpunt aangelegd worden? Dan regelen we dit voordat de monteurs langskomen. De start van de levering kan hierdoor twee weken langer duren.

Stap 5

Bij een VDSL-abonnement brengt de KPN-monteur je binnen 5 tot 23 dagen een bezoekje. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak.

Stap 6

Is alles in orde? Dan komt de T-Mobile monteur je aansluiten op Zakelijk Internet. Ook van deze afspraak ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Stap 7

De monteur gaat niet weg voordat alles is aangesloten en werkt. Vanaf nu kun je onbeperkt profiteren van je Zakelijk Internet abonnement bij T-Mobile Ondernemen met alle bijkomende voordelen.

Start levering Zakelijk Internet

Wanneer gaat je Zakelijk Internet abonnement bij T-Mobile in? Gemiddeld ligt de levertijd op zo’n 2 tot 3 weken vanaf het moment dat je jouw abonnement aanvraagt. Maar houd er rekening mee dat dit soms afwijkt en je langer moet wachten. Ook duurt de start van de levering langer als een aansluitpunt moet worden aangelegd op je bedrijfsadres. Je vindt de verwachte levertijd in de orderbevestiging.

Overstappen naar Zakelijk Internet

Stap je naar ons over? Dan is het goed om te weten dat je online blijft tijdens je overstap naar Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen. Tijdens de installatie sluit onze monteur je nieuwe verbinding aan terwijl je oude verbinding nog werkt. Zodra de monteur klaar is, kun je je oude contract opzeggen. Zo kom je nooit zonder internet te zitten.

Dit krijg je bij een abonnement

Als je Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen aanvraagt, krijg je een modem, router en dongle in bruikleen. Dit is gratis, maar de apparatuur blijft wel eigendom van T-Mobile Ondernemen en moet terug naar ons als je je abonnement opzegt.

Goed om te weten: je krijgt standaard Internet Back-up en een vast IP-adres bij een Zakelijk Internet abonnement. Je krijgt er géén e-mailadres of e-mailbox bij.

Hulp nodig bij installeren, gebruik of facturen?

Wil je specifiek iets weten over de installatie, je abonnement wijzigen of de facturatie? Geen probleem, wij hebben een antwoord op al je vragen. Op onze hub vind je meer over alle relevante onderwerpen voor jou als klant.

Kom je er niet uit? We helpen je graag

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen