telefooncentrale
in de cloud

Complete communicatie- en samenwerkingsoplossing die jouw werknemers de tools biedt om effectief te kunnen werken.
Of dit nu thuis, op kantoor of onderweg is.

Overal bereikbaar met onze Cloud telefonie oplossing

Ondernemers passen zich continu aan in een wereld die steeds sneller verandert. Dat vraagt om schaalbaarheid en flexibiliteit, ook op het gebied van telefonie. Daarom biedt T-Mobile een totaaloplossing voor vaste én mobiele telefonie, die volledig via de cloud loopt.

Wat is Cloud telefonie?

Cloud telefonie is een oplossing voor vaste én mobiele telefonie, waarmee jouw mederwerkers optimaal bereikbaar zijn. Vaste en mobiele telefonie zijn volledig geïntegreerd en lopen via de cloud, dus een eigen telefooncentrale is niet meer nodig.

Vaste en mobiele telefonie in één

Optimale bereikbaarheid

Door de functionaliteiten van een telefooncentrale (PBX) te combineren met het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland, bieden we een volwaardige cloud oplossing.

Functionaliteiten naar behoefte

Functionaliteiten naar behoefte

Modulaire oplossing; kies profielen en functionaliteiten die bij de uiteenlopende behoeften van jouw medewerkers passen. Betaal alleen voor wat je gebruikt.​

Eenvoud in beheer

Eenvoud in beheer

Medewerkers kunnen gemakkelijk hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele en desktop-app. Alle software, zowel op desktop, mobiel en tablet, heeft dezelfde uitstraling en dezelfde gebruikerservaring.

Alles wat je nodig hebt in één oplossing

Gespreksroutering

Gespreksroutering

Team samenwerking

Team samenwerking

Oproepwachtrij

Oproepwachtrij

Contact Center

Contact Center

Visual Voicemail

Visual Voicemail

Inbellen bij vergadering

Inbellen bij vergadering

Meeluisteren

Meeluisteren

Aanwezigheidsstatus

Aanwezigheidsstatus

IVR​

IVR​

CRM-integratie​

CRM-integratie​

Belgroepen​

Belgroepen​

Bureautoestellen

Bureautoestellen

optimale bereikbaarheid

Eén platform voor mobiel en vast bellen, meetings, chat en video. Hierdoor kan je werken waar, wanneer en hoe je maar wilt.

  • Rijk aan professionele en geavanceerde features zoals: een keuzemenu, belgroepen en integraties met andere systemen​.

  • Remote en hybride werken: je werkt waar en wanneer je maar wil, omdat het platform op meerdere devices synchroon werkt.

Optimale bereikbaarheid

Vergroot productiviteit​

Het digitaliseren van werk- en communicatieprocessen zorgt ervoor dat je slimmer en efficiënter werkt.

  • Integraties met diverse systemen zoals: CRM, Active Directory en Contact Center oplossingen.

  • Krijg real-time inzichten: inzicht in diverse belstatistieken en analyses om te kunnen sturen. ​​​​

  • Online samenwerken: werk samen in hetzelfde bestand, deel bestanden, maak gebruik van chat en video en online vergaderingen.

Alles over cloud telefonie?

Er valt veel te vertellen over cloud telefonie en dat doen we dan ook graag. Bijvoorbeeld op ons platform Founders.
We selecteerden de drie beste artikelen voor je.

Lees meer
Connectiviteit

Cloud telefonie: de telefooncentrale van de toekomst

Lees meer
Connectiviteit

5 voordelen van een telefooncentrale in de cloud

Lees meer
Connectiviteit

Bel jij eigenlijk al vast op je mobiel?

The Connected Experience Platform

Hét omnichannel contact center voor je klanten, agents en je organisatie

Waarom The Connected Experience Platform?

Hoe zorg je ervoor dat jouw agents klanten een vlekkeloze klantreis kunnen bieden? Met een cloudbased platform waar klantcontacten, kennis en processen vanuit alle kanalen samenkomen, zodat je agents moeiteloos inspelen op de behoeften van je klanten.

Betrek je klanten via elk kanaal

Betrek je klanten via elk kanaal

Het QuandaGo platform biedt alle tools voor een omnichannel contactcenter.

Lees meer

Personaliseer de klantervaring

Personaliseer de klantervaring

Ga persoonlijke relaties aan en behandel elke klant als een individu.

Lees meer

Geef agents een 360° klantbeeld

Geef agents een 360° klantbeeld

Verbind het contactcenter en de backoffice met elkaar – ėn met de rest van de organisatie.

Lees meer

Automatiseer workflows en routinetaken

Automatiseer workflows en routinetaken

QuandaGo gebruikt AI om workflows en routinetaken te automatiseren en levert voorspellende analytics.

Lees meer

Meer weten? Kom met ons in contact over de mogelijkheden

Wil je weten wat de beste oplossing is voor jouw bedrijf, of heb je je keuze al gemaakt? We helpen je graag verder.

Optioneel