in de cloud
Complete communicatie- en samenwerkingsoplossing die jouw werknemers de tools biedt om effectief te kunnen werken.
Of dit nu thuis, op kantoor of onderweg is.
Complete communicatie- en samenwerkingsoplossing die jouw werknemers de tools biedt om effectief te kunnen werken.
Of dit nu thuis, op kantoor of onderweg is.
Ondernemers passen zich continu aan in een wereld die steeds sneller verandert. Dat vraagt om schaalbaarheid en flexibiliteit, ook op het gebied van telefonie. Daarom biedt T-Mobile een totaaloplossing voor vaste én mobiele telefonie, die volledig via de cloud loopt.
Cloud telefonie is een oplossing voor vaste én mobiele telefonie, waarmee jouw mederwerkers optimaal bereikbaar zijn. Vaste en mobiele telefonie zijn volledig geïntegreerd en lopen via de cloud, dus een eigen telefooncentrale is niet meer nodig.
Door de functionaliteiten van een telefooncentrale (PBX) te combineren met het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland, bieden we een volwaardige cloud oplossing.
Modulaire oplossing; kies profielen en functionaliteiten die bij de uiteenlopende behoeften van jouw medewerkers passen. Betaal alleen voor wat je gebruikt.
Medewerkers kunnen gemakkelijk hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele en desktop-app. Alle software, zowel op desktop, mobiel en tablet, heeft dezelfde uitstraling en dezelfde gebruikerservaring.
Eén platform voor mobiel en vast bellen, meetings, chat en video. Hierdoor kan je werken waar, wanneer en hoe je maar wilt.
Rijk aan professionele en geavanceerde features zoals: een keuzemenu, belgroepen en integraties met andere systemen.
Remote en hybride werken: je werkt waar en wanneer je maar wil, omdat het platform op meerdere devices synchroon werkt.
Het digitaliseren van werk- en communicatieprocessen zorgt ervoor dat je slimmer en efficiënter werkt.
Integraties met diverse systemen zoals: CRM, Active Directory en Contact Center oplossingen.
Krijg real-time inzichten: inzicht in diverse belstatistieken en analyses om te kunnen sturen.
Online samenwerken: werk samen in hetzelfde bestand, deel bestanden, maak gebruik van chat en video en online vergaderingen.
Er valt veel te vertellen over cloud telefonie en dat doen we dan ook graag. Bijvoorbeeld op ons platform Founders.
We selecteerden de drie beste artikelen voor je.
Hét omnichannel contact center voor je klanten, agents en je organisatie
Hoe zorg je ervoor dat jouw agents klanten een vlekkeloze klantreis kunnen bieden? Met een cloudbased platform waar klantcontacten, kennis en processen vanuit alle kanalen samenkomen, zodat je agents moeiteloos inspelen op de behoeften van je klanten.
Het QuandaGo platform biedt alle tools voor een omnichannel contactcenter.
Ga persoonlijke relaties aan en behandel elke klant als een individu.
Verbind het contactcenter en de backoffice met elkaar – ėn met de rest van de organisatie.
QuandaGo gebruikt AI om workflows en routinetaken te automatiseren en levert voorspellende analytics.
Wil je weten wat de beste oplossing is voor jouw bedrijf, of heb je je keuze al gemaakt? We helpen je graag verder.