Optimaliseer omnichannel klantinteracties en
verbeter bedrijfsprocessen met AI
The Connected Experience Platform Klantcontacten, kennis en processen samen in één platform
In samenwerking met QuandaGo bieden we een cloudbased platform waarin klantcontacten, kennis en processen vanuit alle kanalen in één omgeving samenkomen. QuandaGo gebruikt Artificial Intelligence (AI) om interacties en complete processen te automatiseren. Het is een omnichannel oplossing met flexibele afnamevarianten en voordelige tarieven. Daarbij geeft het gebruikers volledige flexibiliteit om met diverse platforms, data en applicaties te integreren.
Dit platform is een zeer gebruiksvriendelijke oplossing voor je klanten én je medewerkers
dat je efficiëntie naar een hoger niveau tilt.
The Connected Experience Platform
T-Mobile en QuandaGoWaarom The Connected Experience Platform?
Als je efficiënter wilt werken, genoeg hebt van schakelen tussen meerdere tools en een overzicht wil van al je klanten en de data die je over hen verzamelt, dan is dit de oplossing. Alles wat je nodig hebt en wilt inzien komt handig samen in één gebruiksvriendelijk platform. Dankzij AI is het platform volledig geautomatiseerd en heb je de mogelijkheid om allerlei tools en applicaties in het platform te integreren.
Omnichannel interacties
Stel je klanten en agents in staat om gemakkelijk en snel te wisselen tussen verschillende communicatiekanalen: spraakoproepen, e-mail, bots, video, mobiel, berichten en sociale media-interacties.
Gepersonaliseerd contact
Geef je klanten de vrijheid om zelf te kiezen via welk voorkeurskanaal zij contact met je opnemen. Dit draagt bij tot een dienstverlening op maat.
360° klantbeeld
Bied agents een duidelijk overzicht van alle relevante klant- en procesinformatie, ongeacht waar deze zich in jouw bedrijf bevinden.
Geautomatiseerde werkprocessen
Automatisering & AI kunnen repeterende taken overnemen van de contactcenter agent om efficiëntie te behalen. Zo heeft een agent meer tijd om zich te focussen op wat nu echt belangrijk is, de klant helpen.
Onze oplossingen
Met The Connected Experience Platform van QuandaGo breng je al jouw klantcontacten, kennis en processen samen in een complete connected experience. We bieden hiervoor oplossingen met drie modules:
- Omnichannel contactcenter
- Intelligente routeringen en selfservice
- Statistieken en rapportages
- WFM en integraties
- Agent kennisbank
- Webbased customer FAQ
- Agent coaching en Wallboard
- 360 graden klantbeeld
- Geautomatiseerde workflows
- Agent assistentie (AI)
- Automatisch nabellen
- Tickets en case management
Hoe werkt het?
The Connected Experience Platform is een zogeheten omnichannel oplossing voor klantcontact dat volledig in de cloud werkt. Dit betekent dat het platform een open ecosysteem is dat altijd up-to-date is en realtime werkt. Dit heeft veel voordelen voor jouw bedrijf, de gebruikers van het platform en klanten. Het geeft gebruikers de flexibiliteit om andere platforms, tools, data en applicaties te integreren.
Het platform maakt ook gebruik van AI en machine learning. Dit heeft veel voordeel, want dit zorgt ervoor dat interacties en processen volledig geautomatiseerd zijn. Zo krijg je voorspelbare analyses en een systeem dat altijd up to date is.

Neem contact op
Ook The Connected Experience Platform in jouw organisatie? Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.
In de praktijk
Een cloud contactcenter in retail
Een van onze klanten was op zoek naar een oplossing om een toekomstbestendige klantenservice te realiseren: meer snelheid, flexibiliteit en doorlopend verbeteren.
Met QuandaGo heeft de klant nu een nauwkeurig overzicht van alle complexe processen. Data analytics helpt hen bij het streven naar doorlopend verbeteren en verhogen van de efficiency.
Lees meer over conversational AI en automatisering
De kansen van conversational AI
Hoe implementeer je conversational AI en procesautomatisering op de juiste manier in het contactcenter, zodat je optimale meerwaarde kunt creëren?
Kansen voor het automatiseren van de klantervaring
Hoe automatiseer je het contactcenter op de juiste manier? En hoe boek je daarmee tastbare resultaten?
Veelgestelde vragen
-
Is het mogelijk om een demo te krijgen van het platform?
Ja, we laten je graag zien hoe het werkt en wat je eruit kan halen. Zo kan je goed zien hoe het platform je klanten, agents en organisatie met elkaar verbindt. We kijken graag mee naar de uitdagingen van jouw bedrijf en helpen je aan een passende oplossing. Vul het contactformulier op deze pagina in of neem contact op met je accountmanager.
-
Welke kanalen worden ondersteund in het platform?
Het platform ondersteunt diverse kanalen zoals telefonie (inboud en outbound), e-mail, web chat, social messaging (o.a. Whatapp, Facebook messenger en Twitter), brieven, video support en selfservice.
-
Kan ik mijn CRM- en ERP-systemen integreren met het platform?
Ja dit kan. Dankzij een breed ecosysteem en gemakkelijke integraties ondersteunt het platform de leidende oplossingen voor CRM, messaging en consumenten-apps. Zo bouw je een contactcenter dat precies aansluit op jouw wensen.
-
Is het platform in meerdere talen beschikbaar?
Het platform is in meerdere talen beschikbaar.
-
Hoe veilig is het platform?
Het platform heeft een hoge beschikbaarheid en biedt een beschermde omgeving waarbinnen data veilig is en waarbij jouw organisatie voldoet aan wet- en regelgeving.
Heb je hulp nodig?
Wil je meer weten over The Connected Experience Platform of heb je een andere vraag? Neem dan telefonisch contact op.
Verkoop mid- en grootzakelijk
Werkdagen:
09:00 – 17:00 uur
Zaterdag:
10:00 – 15:00 uur