Omnichannel Contact Center
Optimale bereikbaarheid. Voor blije klanten en medewerkers.

Doelgerichte oplossingen voor klantcontact.

De werkplek verandert, ook in jouw bedrijf. We werken vanuit huis of vanaf een andere locatie, en soms ook op kantoor. Hoe blijf je dan optimaal met elkaar en met je klanten verbonden?

Een flexibel portfolio dat met je meegroeit.

De bereikbaarheidsdiensten van Odido zijn modulair opgebouwd. Zo heb je een flexibel portfolio dat met je meegroeit in het continue verbeteren van je klantcontact. Deze diensten zijn een aanvulling op je bestaande omgeving. Of kunnen deze omgeving helemaal vervangen. 

Omnichannel Contact Center

service

Het Omnichannel Contact Center draait helemaal in de cloud en is een uitgebreide oplossing voor alles wat je nu of in de toekomst nodig hebt voor optimaal contact.

Omnichannel Contact Center is beschikbaar in 2 voordelige bundels, Business en Enterprise. Die je ook onderling kan combineren. 

De standaard functionaliteiten kun je aanvullen met extra functies. Hierbij kun je denken aan integraties met social kanalen, outbound dialer, video, een kennisbank en verschillende integraties met je bestaande systemen.

Daarom Omnichannel Contact Center.

Deze oplossing bieden wij aan samen met onze partner EvolveIP.

Makkelijke interface

Intuïtief gebruik voor eindgebruikers. Uitgebreide rapportagemogelijkheden voor sturing en analyses voor beheerders.

Ultieme flexibiliteit

Breidt de mogelijkheden van je functionaliteiten en capaciteit eenvoudig uit zodra er behoefte aan is.

Onderhoudsvrij

Dankzij de cloud-based technologie blijft je systeem altijd up-to-date.

Integratie opties

Bijvoorbeeld met je CRM, voor pop-up’s met klantinformatie. Altijd de nieuwste features voor Customer Experience tot je beschikking. 

Slimme IVR-routeringen.

man aan het bellen

De IVR-dienst van Odido is ontworpen om vanuit de cloud je inkomend telefoonverkeer te stroomlijnen. Een functionaliteit die vaak mist in je bestaande telefooncentrale of callcentersysteem. Dankzij het activeren van een IVR is een upgrade of een vervanging vaak niet of niet meteen nodig.

Liever een IVR-oplossing op maat in plaats van een standaardpakket? Neem contact met ons op voor een advies dat past bij wat je nodig hebt. 

Daarom Slimme IVR-routeringen.

Direct anticiperen

Direct te schakelen op de actualiteit bijvoorbeeld bij een calamiteit.

Keuzemenu

Laat kanten & relaties zelf kiezen bij welke afdeling of persoon ze uitkomen.

Servicelevels

Bepaal voor verschillende klantgroepen SLA’s.

Inzicht

Gemiste gesprekken terugzien? Real-time inzage dankzij uitgebreide rapportages.

Roosterapplicatie

unlimited
24/7 bereikbaarheid
voor supportteams.

De Roosterapplicatie is speciaal ontwikkeld voor thuiszorgteams, on-call teams en teams met piketdiensten. Ofwel teams die 24/7 bereikbaar moeten zijn voor klanten. In de meeste gevallen gaat het om gesprekken die een hoge prioriteit hebben en waarvoor optimale bereikbaarheid essentieel is. Je kan de Roosterapplicatie ook koppelen aan je bestaande planning-pakket als je wil. Vragen? Neem contact met ons op. 

Daarom de roosterapplicatie.

Slimme routering

Gelijk de medewerker aan de lijn die op dat moment dienst heeft.

24/7 bereikbaar

Geen moment meer gesprekken hoeven missen. Altijd bereikbaar voor klanten, patiënten en relaties.

Rooster beheren

Eenvoudig roosters beheren, vooruit plannen en altijd inzicht in de bereikbaarheid van medewerkers.

Integratie

Te integreren met bestaande planning-pakketen zoals Nedap, ONS, Dyflexis en meer.

Meetbare bijdrage aan je doelstellingen.

De bereikbaarheidsdiensten van Odido helpen je met het behalen van je doelstellingen. Blije klanten, blije medewerkers kostenbesparing en controle.

Blije klanten: met pro-actieve communicatie, korte wachttijden, ruime openingstijden en meteen een antwoord op hun vraag, via het kanaal van hun voorkeur geef je je klanten precies wat ze willen.

Bespaar tot wel 50%.

Blije medewerkers: een geïntegreerde desktop die prettig werkt, adviseurs die klanten goed en snel kunnen helpen met onderwerpen waar ze alles van weten, werken vanuit kantoor of huis en feedback die bijdraagt aan hun ontwikkeling. Allemaal dingen die je medewerkers blij maken en het verloop verlagen.

Kostenbesparing: bespaar tot wel 50% door onnodige gesprekken met automatische, gepersonaliseerde informatieteksten af te handelen, meer dan 80% van je gesprekken in 1 keer goed af te ronden en je gesprekken met behulp van integraties 25% korter te maken.

Controle: om verbeteringen te kunnen implementeren en meteen in te springen op de actualiteit, moet je weten wat er speelt. We helpen je daarbij.

Advies van onze experts.

Rolf Kulk
Meer weten over deze oplossing?

Rolf Kulk is business consultant en expert in interactie. Van het Omnichannel Contact Center tot slimme telefonische routering. Het maakt niet uit wat je hierover wil weten, hij heeft het antwoord. En helpt je om altijd en overal bereikbaar te zijn voor je klanten, relaties en leveranciers.

Vragen? Stel ze aan Rolf. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.

Combineer met

vrouw oranje pak

Bedrijfsnetwerken

meisje met telefoon

Cloud Telefonie

Vragen?

Laat je gegevens achter zodat 1 van onze experts je kan helpen.

Neem contact op

Live demo?

Vraag dan een sessie aan in de Odido Innovatie Hub.

Inspiratiesessie

Direct contact.

Bel naar 085-2006860 of stuur een mail naar:

business.advies@odido.nl